Regresu u maritu à a famiglia: i cunspirazii più forti è e preghje

I preghje è a cungiura di u ritornu di u partitu di a famiglia di u maritu sò dotati di putere spéciale. Ùn solu ùn aiutà micca à u maritu à vultà, ma ancu u so amori. E questu hè assai più impurtante. La magia, sicuru, hè capaci di ritruverà u cunceculu di corpu in pocu tempu, ma l'arma vuluntà tornerà sarà pienu à i più forte chì d'avanti, è più tardi o dopu a famiglia disintegrarà senza l'amore è u rispettu. I cunsequenze di una rupture of the relationships can be more painful and difficult. Conspirazzi per unisce una coppiu maritatu sò ligi senza testimonii è publicità. E preghjunze (siddu l'ordinanzi ùn sò micca specificati) sò pronunziati in casa cù icone è candele chjucu o nanzu à i lecciuni in a chjesa.

A preghiera più putenti à i patroni di a famiglia Peter è Fevronia

Oghjone à Petru è Fevronia, chì sò cunsiderati patroni di famiglia, torneremila a famiglia abbandunata si hè pronta à u ghjornu di a venerazione di i santi (a notte di u 7-8 di ghjornu), o in ogni domenile (ghjornu di famiglia). L'icona di a parighjella devendide in l 'habitante di a coppiu chì a pezza serà leghjite. Se u maritu hà avvistatu annunzià a so intenzione di abbandunà a casa, ma ferme sottu à u stessu canucentu cù a so famiglia, a prighera hè megghiu lea durante a so sughjornu in a casa. S'ellu hà già ghjuntu, quandu vicinu à l'icona di Petru è Fevronia pozzò una fotografia di u cantu, chì dà l'energia di a so presenza. "Santu sante è travagliavani, u Diu di Petru è Princess Fevronia! I affruntate, preve in pene, portate e mo orazione à u Signore Diu, dumandate perchè a fede, a verità, a speranza, a gràzia è l'amore! Aiutatimi, u servitore di Diu (u nome di a mòglia) cù u servitore di Diu (u nome di u maritu) per unì e sempre è di campà alla vita! Amen! Amen! Amen! " Iddi leccu a preghiera in a mattina è / o a sera dopu à u cambiamentu in mente di u maritu. L'energia di a preghiera attivà l'ansietà in ella. Ùn truvassi u restu solu à prossimu à a so mòglia, è l'iniziativa di riunificazione serà ancu da ellu.

Pretori miraculosa à i Teatoni

Per trattà a Vergine Maria cun una dumanda di restituurà u maritu erring hè pussibule solu dopu à un jornu rapidu, confession è communion. Dopu à u ritornu da a chjesa u terzu ghjornu, a preghiera hè leghjidata davanti à u lettu matrimoniale trè volte: "Eternu Diu, sì u mo prutezzione, è sperate un voi! Mamma di Diu, Most Holy Theotokos, è voi, Santi Sacri, senti a mo preghiera, pruvede per mè, u servitore di Diu (nome di a donna) in una ora difficili, aiutatini, rende u servitore di Diu (u nome di u maritu). Ùn lasciate micca in prasetta! Perchè ùn abbandunassi u mo amare senza attenzioni. O Signore di Diu, Most Holy Theotokos, Santi Sacchi, dumandate di vultà à u vostru amatu! Cusì sò! Amen ". Per l'impattu di a prichera, piglià parechje ghjorni di un trattu senza timore à u Teatokos.

Appeddu à a fotografia di u so maritu

E preghjudici sò pronunziati nantu à a ritrattu di u maritu trè volte à ghjornu. Quandu lighjia a preghiera, unu deve manera sensu è sinceramente l'anu andatu di u cuncorse è impedisce u so aghjunghje una aghja di morte. Tuttu a vulintà di Diu! "Signore, confiare in voi, servitore di Diu (nome), à ​​a mamma di Diu, a Vergine Maria è a Santa Santi. Puderaghju a me preghiera indignita è dumandate aiutu in una stonda. Ùn mi lasciate micca à u ritornu à u cantu di famiglia (nome), salvatu da a tentazione è di i passioni vicchi. Rete cun noi cù u maritu amatu, ci femu à un'antra è si sò unitu davanti à Diu è à e persone. Amen ". A preghiera deve esse "drunata" cù un sumeru di l'acqua sante è sprinkle una foto di u so maritu.

Preghjonu, tornendu u maritu da a so mistress

E parolle si pronunzianu dopu à u sole in una cosa persunale o una photographe di u cuniatura. Durante a preghiera, deve esse in a manca. "Quandu u sole era chjaru in u celu, ùn truvà un postu, perchè tù, u servitore di Diu (nome di u maritu), ùn pudete truvà un locu senza me. A matina u sole sorda è à a sera, tornarà à u so nidu. Cusì ancu à voi un modu - in a famiglia, à a donna, u servitore di Diu (u nome di a donna). Cusì sò! Amen! " Lighjà a preghiera per trè noite. L'energia di a preghjudiziosa farà chì u maritu anu avutu i travaglià di a famiglia.

Conspiracy per l'acqua sante

A cuspira hè guarda nantu à l'acqua sante chì, cù dui cannelluni cera, hè da esse purtatu da a chjesa. Dopu à a risurrezzione di a luna, l'acqua hè bagnata è posta nantu à i vintulate di zucchetti entre di e chjusi di a chjesa lampada. L'acqua di furmagliu hè clandulatu cù e parolle: "Quandu l'acqua si fate e furione, mentre chì vende è s'asseca, cusì u coru di u mo maritu, u servitore di Diu (nome) fassi fraccalà è fracassi fugliarà è siccà per mi, averà, griti, rou, ferite , da a famiglia di u so propiu, a so fede legittima, u servitore di Diu (nome) amarà. Perchè ùn pudia micca passà senza a so famiglia è u passu, perch'ellu ùn puderebbe esse senza noi, ùn pudia micca vive, perchè avemu veru in a realità perchè di a notte quandu avissiru cumparisce in sònni. Ellu run, a casa di pruricà, mi ghjittassi per regurgite. Cumu si dice, questu quì si sarà vera. Amen! Amen! Amen! " Dopu un triplu cunsultu, leganu" U nostru Patronu ", sò battezii è santu l'acqua sante hà spartu in u limitu di a casa.

Argumentu nantu à u latti

Per rinvià l'amore di un maritu chì caminava o ghjunghje avè aiutà u lettu di notte cuneggianu. Dopu trè volte parolle di parolle di cuspirazione, u so maritu duvite beie. "Cumu (u nomu di e cunta) ùn pò micca vive senza a so ombra, cusì longa per mè, (nomu di u cônaturu), ùn sarà micca pudè. Camini, stumble, di malincunia per mè, respira. Cum'è u soli passesi in u celu, perchè tù (u nome di u cantu) vai in ogni strada per mè. Cusì sò! Amen! "