Strengthening the immunity and defenses of the body with remedies folk

U vaghjimu ghjornu, i chiovi, u friddu è l'invernu, l'invernu, l'inviu ... In principiu, ùn ci hè nunda di male. Aghju ancu amate à calender in casa sottu a manta in innanzi di l'inguiguru di friddi, sgagiatu u my cocoa favorita. E tutta a cosa ùn era nunda, per fora di a gripe è ARD.

Ogni annu, simu predicendu una nova epidemica di influenza causada per unu o un altru virus. Di sicuru, ùn pò micca risparmià di a malatia 100%, ma rinfurzà a forza di l'immunità è assicurà contr'à e malatii sottu à u prugramma sanu, sicuru, pudete è simplicmente bisognu. Strengthening the immunity and defenses of the body with remedies folklore is the most innocuous and rather effective way of preventing influenza and disease respiratory acute without any side reactions of the organism. Vogliu fà cumparisce e ricerzii naziunali efficace e utili per mantene a bona salute.

Prima di tuttu, a medicina tradizionale rinfriscenu rinfurzà è migliurà a vitalità cun l'aiutu di fitoterapia. Tè vitamina cun camomilla, i fiori e zocbi rose fù cunsigliata per vìviri cum'è una fede fugliale, è in u principiu di a malatia.

Una bona alternativa à a preparazione di vitamina di e farmacia serà a cumpetizione di rinu vitamina:

200 pasculi

200 grammi d'albiteri

200 g di date senza pesti

200 g di fichi

200 g di noccioli scorciati

200 g di limoni cù a pelle

200 g di meli

100 grammi di aloe

Tutte e cumponenti devi esse tuccatu cun macchine di carne, mischju cù u melatu. L'estru assicurata hè cunsigliata per piglià una cullizzioni di trè volti à ghjornu per un mesi, da un mesi di rotura è di novu a ripetizioni di u cursu. "Vitamin cocktail" deve esse guardatu in a frigorifera in un dispusitore chjusu fasgianu. Questa cumpusizioni hè cunsigliata di piglià in u periodu fieru d'invernu oghje, è ancu in a primavera, quandu u corpu necessiteghja un supplementu di vitamina.

U vinu russu, d'alta qualità è naturali, improvisa assai u travagliu di e cinerea immune. Pigliate una "bevanda di i dii" hè cunsigliata per a mità di vetru à ghjornu. Ma vale di ricurdà chì ùn hè micca cunsigliatu per i mariti pregnant è anzove per rinfurzarà e difese di u corpu in questu modu.

Forsi quarchi pocu pirsuni sapemu chì funghji cuntribuiscenu à a produzzione di leucociti in u corpu umanu, i ciculi bianchi di sangue. Grazie à u cunsumu di funghi, u numbru di "cilesti bianchi" aumenta, chì aumenta l'attività di u corpu in battè di i battè è i virus. In novu, vogliu avvisarii à u lettore attentu chì in tuttu quì ci deve esse un "mezzu d'oru", perchè ciò chì hè ùtule in dosi petite pò fà perisce in casu d'abusu.

A rinfrescante cù tè tè in caldu è calore ùn hè micca solu piacevuli, ma ancu utile. U tè in aromaticu, verde o nìvuru, hà un effettu benefizièvule annantu à u rinfurzatu di l'immunità, è e sustegenu quì sopra, com'è polifenoli, neutralizate i radicali liberi, chì aiuta à lentà u prucessu di l'anzianu.

Meditazioni orientali è tibetana offeranu un tè maravigliu maravilzatu contra a gripe, infezioni avevulanti respiratiali è virali: 1-2 spuciuti di rami frammezzati finamente suttili anu spurtatu cù un vetru d'acqua fogera è fogghjenu durante 10 minuti, insiste per ora. U vinu resultanti hè cunsigliu per vìviri ¼ vittura à ogni ora in tuttu u ghjornu.

Cumu avemu vistu, per rinfurzarà l'immunità è e prutérnici di u corpu rimedii tradiziunali ùn anu micca bisognu à andà à a farmacevule per medicini expensive. Tuttu ciò chì a Mother Nature ci ponu accade è assai efficace. Hè impurtante ancu di ricurdà i benefizii di l'enduisivu rigulari, andendu all'estiru, a nutritiona è l'effetti beneficiali di l'exercitu fisicu nantu à u corpu umanu. Hè impurtante ancu di radiate è attrae l'emozioni pusitivi chì creanu un aura positiva di u corpu è formate una forte e forte immunità. Ricurdate, a vostra salute hè in e vostre mani, fassi cura è furtificatu regularmente!