Cumu libbirà di una terza persona in una relazione

Cumu libbirà di una terza persona in una relazione? Stu topic hè vechju cum'è u mondu è hè sempre pertinenti, e persone assai spessu ùn ponu truvà a risposta à sta quistione. Ma se a vita creeghja cusì ghjira è gira chì hà bisognu à fà qualcosa, invece d'amparà a testa in a sabbia è, in ogni casu, ùn vai micca advià o pessimu. Stop it! Pensate!

Quandu tutti eranu boni maravigliosu, carotti amori, fiori, sospirsi, sessu menti in sopra à a matina. Ma quì parechji anni avianu passatu, è u vostru carizzi hè diventatu cum'è un vechju vellinu: è per esse tartitu à spurtà è di perdiri. Ma più avà, u terzu viripargiu nantu à l'orizzonte è ùn cunnosci micca ciò chì farà. Avà chì cunnosce u primu da u core, tutti l'abitudini, sapori, malati. Cun ellu, in silenziu è calmu, ma ùn sò micca sentimenti viechi per un tempu longu. U secondu hè ghjustu, ma cun ellu, ùn cunnosci micca nunda, è chì sò tiratu per ellu cum'è un magnetu!

Sit si ferma. Pigliate tù stessu. Se ùn avete micca averia qualcosa à fà cù una persona chì era l'amata, da valute à parlà à una persona è dicenu tuttu ciò chì hè. Fighice chì avete scupertu altru (altru). Allora si scheranu in a nova rumanzu. Pensu chì questu serà u megliu modu per risolve un triangulu d'amore. Ma ùn ci hè una ricetta perfetta. È tutti facenu i mo vulete. U mo bonu cunsiglii à quelli chì sò in una situazione sìmuli: prima di piglià ogni decisione, pensate bè è ùn fate micca decisione pressu. E prupone per esse cumerciamenti solu, per ùn fà fà male per a morte, perchè avete sentutu beni bè.

Ma l'opzione cù i vani jeans ùn hè micca solu l'unicu. Per esempiu, pudete esse u terzu in una relazione è scaccià una famiglia cù un zitellu. Quì, in a mo scusa, hè più interessante è drammaticu. Sapemu quì per mè stessu. Eru 18. L'energia, a bellezza, a sexualità brilla da ogni uccasioni è ùn sape micca di quì. Hè guapo in un vistitu, sapori puliti è, di sicuru, più di 10 anni di età. Conquista in a cadenza di u mourdamu è u curuzzu. Ma ùn ci hè una cosa. A moglia hè una ghjallina è una figliola chì hà prublemi di salute.

Era in l'imaghjini di un heroe nobili chì ùn pudia abbandunà un ziteddu male. Per un annu ch'e avete cunnisciutu da u cori tutti i fatti in contru à u divorziu. Vistu per u salvà di u zitellu. À 18-19, aghju sacrificatu per l'aiutu di Vadik è Karolinka. Cogliu un bellu pezzu in questu zuccheru. À a sera, hà intristitu. Pensate chì finita? U so anu anu andatu à mè. In altru modu, ùn pò esse chjamatu. Amenità. E decisu chì permettenu di trattà cù i so prublemi. Carolynka hè sicuru una pity, ma chì si pò fà, questu hè vita. Ùn sò micca a mamma di Teresa. È da u fattu chì aghju secremente cù u so babbu, ùn era micca cusì faciule. Forsi, anche u contu, a mamma calva un pocu, chì hà eliminatu l'avversu. Ancu s'è micca mè, cusì sfarenti. Pensu chì per un longu tempu Vadik ùn esiste micca.

Hè difficiuli quì. Avà chì avà capitu chì tutta a cosa era stupidu. Ùn pudete micca vola in le nuvole, avete a caminari nantu à a terra. E valutà dinò a situazione. Avà nantu à un capu sobria, capisci, hè bè chì ùn ùn abbandunà micca a so mòglia. Quand'ellu vultò dopu, Vadik ùn hè micca a persona cù quale vulissi principià una famiglia. Perchè Diu chì tuttu hà vultatu cusì.

Basatu nantu à questu, aghju appellu à quelli chì si sò in situazione sìmuli. Pigliate e vostre vetroso rosse, ùn devi micca vive, sacrificendu tù stessu. Appreciate a vostra ghjuventù! Parechji omi! È ùn ci hè nunda per elli à mutilà i nostri destinazioni! E senza fanatismu!

Una altra situazione cù u terzu superfluitu chì, preoccupatu assai hè sopratuttu a so mamma! Quantu beviravanu sangue da i giovani ghjovani! Raricamenti ci sò boni bona matri, o quiddi pari prima faciule! Un ghjornu o dui, è praticà e corsi per i giovani ghjovani. Piuttostu spessu, l'annunzienu matri prupone i prublemi in una famiglia ghjovira. E a mòglia deve esse un bon psicologu, strategist, puderà esse spiegà a so opinione, beni, sia una bona attrice! U peppu di tutti, quandu i ghjovani ùn anu micca u so propiu vivi, è sò stati cunghjunghjini cù i genitori di u sposu. Allora l'esposizione ùn hè micca minatu.

U primu chè vogliu dì chì ùn hè apertamentu è assai brillanti. Hè chjaru chì a so mamma hà avutu sfarenti. Ùn avete cusì cunziunate, ùn lasciate micca cusì, ùn mette micca u ferru, etc. Cumu possu facianu silenziu, niscìaru a so testa, ma hà cumu pinsatu chì sò fittevi.

A so mamma hà campatu 30 anni più è vole per pruvà chì hà più prufessiunale è cunniscenza. Ma questu ùn hè micca sempre u male. U Progress hè avanzatu. Ferru, lavanderie, induve ùn andà micca. Ma, in quantu per u to figliolu, u primu bisognu di sente à u vostru core! Hè megliu cà a mamma, u zitellu ùn sape micca nimu. Hè necessariu di pruvucari a vostra accettazione è di l'azzioni chì ùn sò micca l'ultima persona in a casa, chì e to manu cose da u locu.

Inoltre ùn hè micca minatu per parlarà di cori à u core cù a vostra soglie, permette à sapè chì ùn avete micca lascià sottu per sottu à u basamento. E in una forma fermosa, dimustrà u tipu di teste chì site. Questu pensu chì hà bisognu à fà in u principiu. Sì u maritu, chì ti volenu, ùn averebbe micca firmatu. Sò chì a so mamma è megliu u cundò cumu cunducinu cù ella.

Eccu, ùn ci hè una ricetta perfetta. È ogni ghjovana esposa aghjunghje diferentamente. Ma u mo cunsigliu per voi, ùn serebbe prustesi per a cunclusioni, sia prudutti, è permettenu chì a vostra mamma hà avutu una donna, è pudete fà qualcosa. E vogliu aiutarià u mo amatu sposu in ogni modu!

Esperemu chì i nostri cunsiglii di ridere di una terza persona in una relazione vi aiuterà!