70 in un novu modu: a cullizzioni di Loom Moscow S / S 2017

A moda facenu un'antra volta: l'ecletticu 70 guadanu a famiglia perchita. Questa era hè sottumessu à e so regule propriu: a so identità unica cuntrastate cù i 60 anni limitati è incendiarisi, proclamatu libertà d'esprissioni. Elegance senza rigghizza, ligereza senza vulgarità hè u so muttu.

Promo Photo S / S 2017 nantu à u situ web di a marca

U credo stylus stimatu Svetlana Rodina - designer è fundatori di Loom Moscow - à esperimenti creati: u resultu di travagliu inspiramanti - una coleta primavera-estiu in u spiritu di l'anni 70. I fannini di i motivi retro sò aspittendu assai sorpresa piacè: u gruppu creativu di a marca hà mantene dittezzi riloghju di a settine postindustriali, tornanu pensà à elli in cunfurmità cù l'evoluzione attuale. U vestiti femminili è i casali, mini-charming avec draperies, magasins chasponi specifici, decorati cù cordone, faldere suluzione, pantalon di banana è chloe incù una linea di spalla pronunzida in caccia perfetta à u vestitariu di vestitariu è aghjunghjendu a personalità.

Actualizata vintage: Luke Moscow S / S 2017

I raffinati di Loom Moscow - per i seguici di l'estetica suvietica

A cura di u dettu hè a scrittura firma di Loom Moscow. I disegnaturi creanu gruppi brillanti à un mistu di stampi è texturizati: incruciati aperti cunexisten cù un algarinu di colore è chintz, stampi geomitrici - cù stampi fiurali, cascate di chiffon frills - cun un pappagallo liso. Puericultura, colibri catchy è ghjuvelli in forma di fiori artificiali - accentu exquisite di l'imaghjini.

A campagna di publicità di a linea primavera-estiu di Loom Moscow