A cullezione invernale da u Club Monaco: pratica, moderna, elegante

Un minimalismu acosador hè una solu bisogna solu per un guvernu invernu. Hè stu stile chì hè a basa di u cuncettu di moda di Club Monaco. Una famosa marca canadiana hè famosa per a so capacità di fà càmpuli muderni per i imaginnii cumunali. A linea invernale 2016-2017 ùn hè micca esvenzione: inclusa cose chì sò uniti da a tendenza generale in bascu in u Glow. Sembe questu sensatori di issi di ghjuchida è per faldes, turtlenecks è cachemires? Ma l'uriginale stà in i dettagli: i prudutti sò felici cù u cuteddu, decoru è texturale non standard.

Photo promozzione di Bask in the Glow

E eleganti ghinocchia è ghjira hè fatta di tela fina, ma bè chjusa, cù mudelli di attitudini: in contru à l'expectati, stu materiale ùn aghjunghjia micca un voluminu visuale, à u cuntrariu, permette per ocultarie e imperfezione di a figura. Ruffle femminili è doblegate sò un spettattu imprevisu chì raramenti decora prudutti di fille: più stesu di e novità. Questi cusì disinatori offerta à combine cù e capelli di legno tradiziunale, mini-faldi cù jacquard print, pullovers di tricchii sfarenti è tagliu chjaru.

Imballaggi casale in a cullizzioni

Cashmere con elegante set: coat and cardigan Bask in the Glow

A culle di culore brùgliu di a cullezione hè universale, ma ùn hè micca stata bellu. E tonalità chjuda di u latti di grisgia, di chisra beige è di mustarda di melange mischianu cù l'altri, mentre chì sia u sfondate per accentu brillanti. I novità di a càmpulca basca in u Glow quì sottu per ordene nantu à a pàgina web ufficiale di Club Monaco.

A campaña publicitariu di a cullezione invernale in bascu à u Glow