I media avianu rapprisintanti sparghje nantu à a vita secreta di Michael Jackson

In qualchi ghjorni, 7 anni passanu da a morte di u pop Re pope Michael Jackson, è oghje i media Occidenti pubbricavanu chicchiate fatti di a vita privata di u legendariu interprete.

A dispusizioni di a publicazione RadarOnline, i puliziuneri di Santa Barbara receberanu i prudutti sensibuli ricevuti da l'infurmazioni ghjuridichi in u 2003 durante a ricerca di a casa di stella in u cursu di l'investigazione giustiziale di u casu di malaltia di i figlioli d'alcuni menara. U fattu chì a polizia, truvata in a casa di a cantante, hà cunfirmata a parolla di i vittimi: in a casa di Michael Jackson, una multitùdine di video è scritti pornografichi eranu guardati.

In a casa di Michael Jackson fu un spaziu privatu, induve u zitellu era guardatu

Durante a ricerca di u 2003, hè stata trova una sala secreta in u rancho di Michael Jackson, in quale eranu parechji testi attuali à l'addicenzi sessuale insane di a legenda musica mundiale. Trà u video frank è e foto di una natura sessuale cù i zitelli è l'adulti, in a "cullizzioni" di Michael Jackson eranu stampi d'animali dismembraniati.

Sicondu unu di i investigatori, i materiali fundati nantu à u rancho astruvanu a polizia:
I documenti è l'evidenza fìsica recopilata da u dipartimentu di Santa Barbara ponu un scantu e scantu, - Michael ùn era micca ciò chì hà dettu ch'ellu era. Infatti, hè un addictu di droga è predatore, obsessed à u sessu. Per sèntelu a so misericòrdia, hà utilizatu not only frank images d'adulti è i zitelli, ma ancu sangue, ritmi di dismemberings è sacrifici d'animali. Hè tamantu miserabbili è scandificante di tortura di zitelli, schiavitù femina, sadomasochi è assai più. U casu anu un prubleu persu perverse, chì prova tutte e terribbili pruvuchevenza materiali truvata durante a ricerca
Hè vale di dì chì per i fanni di Michael Jackson l'ultime nutizie hà diventatu un veru shock. I fanali ùn vulete micca creditu chì i medii occidentali rappurtavanu l'oghje, cunziddiu i fatti cimi comu un pappu di ghjurnale.