Cume se elettu u vestitu bellu?


Tutti ùn sò micca permessu di brillanu à bracciali, ma ogni donna voli "divina" a reina di u bulu "(sezione di un ballu di graduazione di a scola, apertura di scena o una festa corporativa in l'empresa). E ognuna crea in a so imaginazione a so ideale ideale è cerca di fà paragunà. Pò esse è deliberatamenti strettu, è romanticu, è misteriu - a moda muderna permette una varietà di stili, più importantemente, chì hè stata pensata à l'ultimu detallu è currisponde à a cosi. Skeptics - l'omu certamenti addivà - in quantu età è figura. Ma sapemu i nostri meriti, è sapemu chì per ocultarce e difetti (chì ovvi ùn sò micca). Cusì, avemu da principià per elettu u vestitu di l'altezza cù u fattu chì eccete cun analisi rigurrezzi in u spechju, cumu si dì, da a pede. Allora, oghje in u nostru articulu, hà amparatu à selezziunà u vestitu cusì.

Ùn hè bisognu di ammuccià e vostri pierri completamente, micca i tempi quandu u zuppie di a donna hè stata cunsucrata indecente. Ma anu ancu esse apertu "skillfully". E longhi slender legs di u peccatu ùn sò micca enfatizatu cù una fetta di curretta. Ci hè una ghjustu alchimia cù u fogliu longu, ma un corpu longu "strategicu" da u partitu pò aghjustà à a figura di erotica. Una fascia inchjata cù una cintura disprezzata alargà visualmente e so pere, se sò curtite.
Dopu avè un bustu bonu, avemu un scuddinu profondu è apre a nostra spalle. Per spalle estrettori, un sciccareddu profughtu hè più adattatu, per spalle redondeldi unu redonde. Ùn ùn cedite o avvicina à decocuile - poi piglià un vestitu cù un regnu apertu. È cusì ùn ùn vede massa francu - vechju ligli, u cutout cu lace.
I legislaturi di moda - i Francesi dicinu chì u megliu figura hè un perchente, pudete coperà cum'è piace. Ma sughjate più particularmente chì a predazione ùn hè micca valuta, per ùn esse di sopra. À a figura più fina Ciò u vestitu trapeziale si avvicinà assai più, in quantu à un inzucatu strettu.
A donna sana chì duverebbe trattata cun cura particulari à l'urganizà un sognu di notte. E prima di tutti, scuprite u paràmetru di a vostra figura (cintura, cadata, cunti). Ogni vestiti di ogni ghjornu è suvitatu di a listessa talla sò ancu diffirenti in "capacità", per quandu avete bisognu da i vostri paràmetri, è micca indicatu nantu à l'etichetta. A strada, "per trasfirizzà" i centimetri extra da a cintina à u bustu aiutà à corrigie curte o corset. A so benedizzione in l'ultimi anni, "aumentatu in statutu" è classificatu com a roba superiore.
Li tacchi bianchi sò "aiuti" da i tacchi altivi di i scarpi è l'alta ("sottu à u pitta") cintura. A salvezza di tutta sarà maniche finimile, preferentamente flared down, è per l'anziani spine di e maniche, volanu un pocu volatile.
Fabrics for evening dress pò esse qualchissia - da chiffon volante è falante à velvete pesci è pelle stretta. Oghju è eleganti pò esse un vestitu fattu di ciliu di lino o di costu. Ma, sicuru, ogni materiau deve esse u so stile (è vice versa). I culori pò ancu esse qualchì. Ancu per u vestiti di sera, l'ora di u ghjornu appretzu hè cunsideratu preferibile - negru, blu, cherry, violeta. Ma u focu hè sempre in u culore chì site più.
È unu più petit detallu. Ancu a mudernità muderna hè assai demucratica, ma di andà per una accultura ufficiale, per esempiu, deve esse ricordatu chì u decocuulu ùn hè micca assai approprje si a accuglienza accumenza à 18 ore, un casu unghjinante decocuulu - in reguli di decenziu dopu à u 20. È dopu à 22 ore - hè pussibule un discu prufonda abbundante. È più nantu à "apertura" - i guanti sò disgregati per i vestiti mussuriti. A menuta a manga, più largu i guanti.
Inoltre, u futtu ghjornu hè elettu sottumette à a "impurtanza di l'avvenimentu". Se si hè un nivulu assai altu, allura u bagnu di a vaddi ùn deve esse cumpletu - necessariamente un vestitu longu, "chjusu" (guanti o un capo) mani, capelli stizza. Scarpe cun taccasi chiu chjusu. Se se pensa, per esempiu, una reunione di una delegazione straniera - u codice di vestitu hè simplice, ma ancu senza parte di u pezzu di u corpu indelicitatu è l'ornamenti brillanti. À una rimborsione semi-formale, pudete ancu vesti un vestiti cocktail.
Calzature per attraversione di e donne hè impurtante nè menu, senza più di un vestitu. Prima di tuttu, si deve esse in grandezza è cunfurmata. Per fà situà ogni sera in una sedia, cum'è "i scarpi sò stati", abbattutu, è ùn serà micca pussibule. In ogni casu, i cunei, avà appiccicati per un vestitu di cummerciale, ùn sò micca uttene à l'uttene di uttini decisivu - solu cù tacchi. Ma l'altura di u calcariu dipende di a manera chì cunvinta intesa nantu à questu. Un ghjustu è u ghjuvatu hè di cunsigliu cun una longa medità di u putu. Cù una mini-fascia, pò creà l'impressioni di vulgarità, ma cun troppu longa - solu "perditi". U culore più appacibile di i scarpi di u vestitu di a sera hè neru. Ancu s'ellu si u vestitu hè ancu nìuru, puderia esse una opra più grande. Ma in un tonu per questu hè necessariu selezziunà ancu accessori (per esempiu, un saccu). E in ogni casu, i scarpi deve esse monofonii è preferibile senza accessori brillanti, soprattuttu se u vestitu hè di tela pittante o di variegate. Ma s'ellu si a siluette di l'ind'edda hè simplicemente, è a culore hè tranquillu, u colore di i scarpi pò esse più "estremi". In a simplicità di u vestu è l'eleganza di i scarpi, troppu a so propria chic. (Una vecchia paràbula nantu à i paesaggi cuntene a manera di l'omini di pavone impuniani a natura per una bella cola, è e donne, essendu sàviu, si cunfini à una corona in a testa è di i gracciosa). Per via, i piucidu ordinariu pò esse trasfurmatu in trimu cù l'aiutu di l'accessori (diversi aneddu cù tacchi, straps, clips).
Tradizziunamenti, i scarpi sò scelti per uni pochi scuri cchiù scuri ca u "topfit". Ma pudete ancu "aduprà à u cuntrastu" - sandali rosse per un vestitu di culore di lavanda.
Scegli sandali o uni sapiti? Questu hè dipende ancu di u stilu è di u materiale di u vistimentu. Cù chiffon volante, sandali aperti viranu boni. Per un stile più strettu è un pesu di velvete in solitu. A strada, in i tempura ricenti, u componente di moda di u vestitu di a sera hà diventatu stivali o stivali - calze. Ma, per aiutu di a ghjustizia, deve dì chì sò più apprupriate per i ghjovani più cà dames di Balzac è l'età post-Balzacianu.
Ma qualunqui cosa, calzini, calze o pantimedi per i vestiti di vettera hè rigurosamente obligata. Avete bisognu di e vestiti, senza assicurà chì "ùn hè micca visibule". Sti tessuti trasparenti cù una bona luci, u lavandulu pò esse vistutu bè. E più importantissima, hè precisamente ch'ella "forme a figura" prima.
Sia à piglià una purse cun voi - hè à voi. Per una banda, avete bisognu à pusà a chjave è una saccu di cosmètica, à l'altru - di ballà cù un saccu in manu ùn hè micca assai piacevule. Ma a buttega hà necessariu à esse chjuche è in armunia cù u putu. L'ottima scelta hè quandu hè fatta di u listessu materiale (per esempiu, cuir), è u listessu coloru cum'è i scarpi.
Rigali i ghjuvelli - ùn ci hè una regula assoluta - ùn deve micca esse assai, anchi si sò di metalli preziosi è pedichi. È ùn hè micca a pena per fassi nantu à voi altri ghjente belli. Cumu fà di cosmichi. Siculi cosmeteri pò esse più brillanti ca u ghjornu, ma a luci electrice hè spessu sferente di u sole. Eccu - moderation.
L'ultimu piacevule in u specchiu è - vai a fascinate è vende!