A rotazione di moda: belle capelli per u vaghjimu è l'invierno 2016-2017

Capo - una alternazione universale per e chjappi, i giacchiteddu è i parchi. I diseggiani ricunniscinu micca micca di limità in l'scelta - u tempore di l'otoño-2016 hè chjucu di belli soru di shopping. Fur decoru hè una tendenza propria di questa odeada. Caprini cù peste d'animali salvatichi - catu crescente, lynx, fox - sò a basa di parechje cullettimenti d'alta couture. Insirs voluminosos di pelusa, capelli, invechji è bèttuli sò decorati cù mudelli laconii di longu u longu, è cusì face u detail. Catégorie monocroma Animalistic - per quelli chì preferanu un stili più ristretta, ma micca micca di cravings per extravaganza.

Capo, cù u pelle in i Reguli Esteban Cortazar, Andrew Gn, Ermanno Scervino

Abstruse "Animal": u bowl Bottega Veneta è Redemption

U mantellu di un corta di corta hè un cumpensu tradiziunale di a verità. Un vulintà convenientatu hà da esse uttene: uni pochi di ghjuvelli di u casu ùn anu micca pussutu distorsionà una caribunda oversized-silhouette.

L'eccezziunale nantu à a cintura hè un pezzu pocu di cunversione d'Isabel Marant, Issey Miyake è Ujoh

Mini-coats, prubabilmente, ùn prutege micca in modu tutte di u clima dolore, ma inverendu micca nantu à l'associate. Stampa di brillanti, stili feminines è un largu sfornate longu - i tecnichi decorattivi chì darà u toccu di u vestitariu in un vestitu espectacular.

Casual glamor from Paul Costelloe, Byblos Milano è Desigual