Sò in una tendenza: trè stampi brillanti di primavera-2017

A pianificazione per a buttrega di u shopping, pruvate di mette e cose in un soldu simbulu, chì pare parechje è pertinenti. I so designatori ci prupone i risultati di a so propria creatività, chjamà i prughjetti inspirati cù l'stile.

Tendenzi spectacularizati in 2017

L'imagine monocroma. Classici neri è bianchi ùn falla mai - hè praticu è invariabilmente eleganti. In questa stagione, i diseggiani di moda dicenu d'ampararà e so gràfiche rigureuse cù stampi, mudelli asimmetrici, una paleta di color beige beige discrettu è cuntrastanti. Ùn àbbia paura di cunghjilla diverse ornamenti è texturizati - cusì aghjunghjenu facilità è culpabilità à l'armarii. Ùn bisognu di l'accessori è di i scarpi - anu succintu.

Monochrome ensemble di Carolina Herrera, Bally, Rossella Jardini, Georges Hobeika

A feminità torna à l'urìgine questa primavera - una silhouette dior sensuale cù un accentu à a cintura è una linea curvyna di spalle. In favore - draperi cumplessi, cù u cuncettu in V, cinturari anch'elli è bandeiere, faldidi è ghjuvelli flared. I naturi romantichi certamenti anu cum'è retro imagine: un gruppu spirituvule inveci di vendita aghjunghje pezzi temati, ghjudicati, chapelli, bufaline di colpu o guanti.

Pruduttiva sofisticazione in i cullezzione di Ronald van der Kemp, Mara Hoffman, Hellessy, Martin Grant

U stilu Casuale accòstate a fine finezza: l'ombra pastel, siluette di lignu, materiali naturali. In focu - Slozzi di lanzi è Cashmere di cututi senza un cùaddu. I so disinfettori sò cunsigliate di cunghjuntà cù trousers (ancu a sita è a chiffon), jeans o un mini flirty.

Simplicità nòbbili in u stilu di kazhual: u libru di The Row, Alexander Lewis, Elie Tahari, Haney