A siconda "300 Spartani" aspetta à u passatu è u futuru

Durante a premsa di stampa di a film "Watchmen", u direttore Zack Snyder hà dettu à l'audienza qualcosa di a precu di i "300 Spartani" (300). Assicurendu chì a futura cinta serà una continuazione è una impresa in u passatu, u direttore hà dichjaratu chì a trama sviluppa in u intervalu di tempu entre a battaglia di a Termopilia è a Battaglia di Plate.

In u monologue finali di Dilios in a "300 Spartani" hè stata dichjaratu chì trà e dui grandi battalji hà pigliatu un annu sanu - stu pirìudu sarà u tema di u futuru ritimu.

A film hè stata basatu annantu à a scrittura grâfica da Frank Miller - è finu à chì si compie, u dettagliu di a trama ùn và micca allora di u gruppu creativu.

A film "300 Spartani" hè stata liberata in u 2007. Ci ci conta a storia di u rè Leonid è i so trè centu guerrieri, chì pigghiaru una battaglia mortale cù u persianu Xerxes è u so numeru esercitu. L'accionu si faci in Thermopylae in 480 aC.

A basa di a trama hè una tradizione grata da Frank Miller, u cast fu prisentatu da Gerard Butler, Lena Hidi, Dominic West, David Venham, Vincent Regan, Michael Fassbender è assai altri. A stampa appareva in u US box office ntô 9 di marzu di u 2007 è da ghjovanu hà sappiutu recogerà 456,1 milioni dô munnu.