À u show Chanel Metiers d'Art da un incridibile numaru di stili cungregati da l'ochji

L'avvenimentu, realizatu in New York l'ultimu ghjornu di marzu, strangelya passava da l'attinzioni di i modi media, ma in vain. Dopu tuttu, hè stata un brillanu, impressjonante, luxuu show-show Chanel Metiers d'Art. L'audienza era, pudete dì, "sbagliata" da a celebrità, è i posti in a prima fila è stati stati belli brillanti chì i mudelli anu avutu clandesi i so ochji cun un brillo luminoso.

Eccu avere vistu Vanessa Parady cù a so figliola Lily-Rose Depp, Dakota Johnson, Julianne Moore, Lily Collins è assai altri, a listessa ricca è famosa. A crema di a so ghjenti di a moda hè stata ghjunghje à un magnificu spettaculu - a mostra di l'outsourcing di Parigi-Salisburgo, chì era statu prisente nantu à a fine di l'ultimu annu. L'altru interessu in a cullizzioni da u cantu di i celebriti parle micca solu di rispettu per Chanel è Karl Lagerfeld - apparentemente, a cullizzioni meritava una attenzione particulari.

Arcuni di l'astri invitati anu participatu ancu in u spettaculu show. Per esempiu, Farrell Williams è Kara Delevin realizonu live CC The World, quale l'amatoriati di a moda ricordate in a film di moda Karl Lagerfeld "Reencarnazione".