Cumu parenti surveghjanu l'età di transizione di un zitellu?

L'età di transizione, o a transizione di a zitella à l'adulescenza, cumencia à ogni zitellu in u so modu; some crescenu bè rapidamente, l'altri, per contru, stanu figghi per un pezzu tempu, nantu à i radichi biològichi di u terzu mono per studià e leii di u sviluppu di l'organizmu.

Tradizionalmente, l'età di transizione di u zitellu hè di 10 à 14 anni. À questu tempu, e caratteristiche sessuale sicule cumunione: u vechju pubblicu, u ciclu menstruali, a vegetazione annantu à a faccia, u pettu creci. I figlioli cambiammu ancu internu. L'aggressione unmotivatu in relazione à l'altri è, più spessu, à i genitori di i genitori hà brusgiamente aumenta. Cumu parenti spirimini l'età di transitu di u zitellu? In modu diffirenti. Hè pussibule, dopu chì l'avucci a lamenta chì "in u nostru tempu era megliu", puderete pruibisce è andate à un cunflittu seriu di generazioni. Ma hè megliu cumprende l'adulescente, avete vistu, si puderebbenu posà in u so locu, piglià i so prublemi.

Cumu parenti surveghjanu l'età di transitu di u zitellu?

Prima di tuttu, hè bisognu di ricurdari a peculiarità di stu periodu.

  1. U zitellu finisci d'esse un zitellu, ma ùn hè micca diventatu un adultu. Hormone, emozioni, sentimenti spacciate. Furmazione di vita cù una chjave, hè difficiule di capiscenu quale situazzioni hè pussibile di cumportu cum'è un ziteddu, in quale - cum'è un adultu. Ci hè una revaluazione di i vechji attitudini è i principii. Ci hè un imbalanatu, cumplimenti, u desideriu di ùn esse micca cum'è l'altri, ma, à u stessu tempu, ùn si sali micca da a folla di i so parenti, chì l'opinione hè di grande impurtanza. Chì avìanu deveru i genitori? Aghju cuntinuà à amà u sustegnu à u zitellu.
  2. A sedientia di l'indipendenza è l'indipendenza, u desideriu di disperse da l'assistenza parentale spessu conduite un ribellu. Una volta un zitellu tranquillu, ubbitariu, issa difende a so propria opinione à ogni costu. Puderete riabilmente ostiliatu à qualsiasi cunsiglii chì ellu prumessa in seguitu. A capiscitura di u zitellu hè u primu passu per risolviri stu prublema. Avemu ad accertà chì u zitellu hè ancu una persona cù i so vede nantu à a vita, anche si sò parenti oti. Fate u dirittu à e so propria decisioni è l'azzioni è u dirittu di sbaglianza. Ùn limite a libertà, presioni nantu à ellu, stabiliscenu a varietà di i so interessi, furzendu, per esempiu, invece di cumunicà cù l'amichi per ballà è per piglià a musica. Hè megliu scupri ciò chì li piace. Ma questu ùn significheghja micca chì allora ci vole à tuttu. Dopu tuttu, in u tempu di creà, u fruttu ppruvatu hè ancu dolce. Un adulescente pò sturà tempu cù una dubbosa cumpagnia, rinviatu à mezzanotti, smarratu u tabacco è l'alcoolate, invece di studià in circles o seculi, sviluppendu i so capacità. Chì deve fà in stu casu? Prima di tuttu, ùn avete micca chianciatu è ùn fate micca scandali. Parlà cun ellu nantu à e pussibuli cunsequenze di ei azzioni, mentri ùn focu in un futur distante, ma in u presente. Per esempiu, chì quandu i foglie di denti addiventanu giallu è un aromu dispostu di a bocca avarà. Ùn hè bisognu di permettenu e ferite e cagione rude, permettenu una certa distanza prescritata per età chì si tenene entre voi.
  3. Quandu parechji prughjetti di l'adulescenti ùn sò micca insignificàbbili, sopratuttu quandu vene à a cumplimità esterna cù l'ideale. Ma hè micca cusì simplice. In i 12 à 15 anni ci hè un interesse inconsciente in u sessu oppostu. U figliolu pò abbandunà i so cose d'insalati prediletti è pigliate un spasceru ogni ghjornu, per quessa chì e feddi attentatimi cun ellu. A figlia hè unu rivali di a mamma, in a lotta per u so babbu pruvucannu ch'ella hè una donna. Ma durante u maturu ci sò cambiamenti fisiulogichi, chì cunsultate chì "u zitellu" hè un "ankeru feivu". Chistes annantu à l'apparenza sò assai cusciosa per elli. Dunque ci vole à cresce l'autoestimu di una adulescente, apprizziatu à i so averebbi.

Solu amare, intelligente è pacienza aiutanu à i genitori supera tutte e difficultazioni di l'età di transitu di i zitelli.