Sta cullizzioni d'estate di Kira Plastinina

A so nova coleta di robba era presentata da u famusu ghjuventuru di moda Kira Plastinina. Stu spettaculu hè stata eventuale durante a Semana di Moda in Milano. Chì hè a colazione d'estiu di Kira Plastinina, è chì rispunsèvule hà avutu u novu designer perchè da i venerable critiques?

A cullizzioni primavera è stanu 2010 di a linea LUBLU K. Plastinina hà travagliatu durante a Milan Fashion Week - Milan Fashion Center. A stampa è u publicu mudernu d'Italia hà ricivutu piacè indefinibile da ciò ch'elli vittiru. Capi di a Càmera Nazionale Italiana di Moda anu visitatu u manifestu di moda. Cumprendi u Cunzigghiu Mario Bozelli è a diritturi Julia Pirano. Crìtesi uccidintali è a stampa anu avutu à stavatu à a mostra di sta coleta. À a catamaranu cullucò più di settanta cartografi. Inoltre, i critichi famosi di a moda di l'Italia ùn anu micca missu u spettaculu di a colazione d'estiu di Kira Plastinina. E rappresentanti di a stampa per cumunicà cù u ghjovanu designer, alluntanatu.

Chì hà dettu i capatoghji in Italia in questu avvenimentu di moda? A rivista di IL MESSAGGERO nantu à a nova coleta di LUBLU K. Plastinina Spring-Summer / 2010 hè interessante. Iddu dissi chì a cullizzioni d'istate di Kira Plastinina hà viaghjatu fora in u spettaculu di altre moda designers. Un distinti di a creazione di u ghjovanu disignu era una mistura di l'stile di "roccia" è di i motivi africani.

È in u ghjurnale LIBERO hà dettu chì a cullizzioni di 17 anni Kira Plastinina LUBLU hè prestu prestu in una vendita libera in a prestigiosa London Harrod's. A caratteristiche generale di a cullizzioni hè stata manera: hè una transizione di stile di i bianchi, chì hè supplementatu da Swarovski, per dà una sma fatale, à un vestitu dragozzatu à l'estilu di una "dea", da un vestitore in u putere di "occidentali" à un settore di "chicora di i anni-sebèssa".

Ùn ùn passà a attenzione à u discu di moda è u ghjurnale LA REPUBBLICA. Li periodisti anu avutu chì a Week of Fashion si move da stili classici à u discu grazia à Kira. Sta secular girl captivò a premsa italiana cù a so sociabilitati è a apertura. Un stilu sfittatu Plastinina LUBLU à a "bad girl" hè sceltu per Nicole Richie, Paris Hilton è assai altri steli di Hollywood.

Kira stessu dici chì in a so cullezione LUBLU K. Plastinina Spring-Summer / 2010 hà incodizzata a so "Dream in Africa". A zitella hè inspirata da a bellezza è l'armunia di i travagli tradiziunali di i pòpuli di l'Africa è a natura di stu cuntinente ardente. In a so coletta, hà utilizatu draperi interessanti, fringes, headdresses da i piume d'avè africani, ornamenti, artificiàmente anziane è stampi chì riprisentanu rituali masks. E fabrics sò stati ancu usati solu naturali - u lodi è a sita. Accentu inevitabbili di a colazione d'estiu di Kira Plastinina - applicazioni di cristalli Swarovski in a forma di libellini. U blu, u culori bianchi è gialli scurdati eranu usati per trasmetta i cleritis di l'Africa. Questa gamma hè micca sceltu per casu. Kira pruvò à culore per transpondire u sole di l'Africanu, u celu altru, dune di sabbia è robe beduini.

Ma nantu à un stile africana sola, sta picciuttante ùn avè micca firmatu. In a so collecolazione hà pudutu creà una mezcla originale di cuntrasti. È era pussibule grazia à l'elementi di u gustu favuritu di Kira - rocker. Accuglianza trimette, chard, biglii accessorii da u metallu, i stessi decorazioni, journali di vandolassi è, sicuru, jeans complementa è sfasciate u tema Africanu di a cullezzione.

A nova colazione d'estiu di Kira Plastininui torna à dimustra l'artighjanu di u ghjovanu ghjochi, brillanti, attraente, muderna. A causa di stu luminosu è di vestiti insegna è accessori di Kira Plastinina vi tenete un grande successu è sò venduti in tutte e butteghe è di vendita di u mondu.