E dinò, "Stazioni Russa" in Moscu

Quandu prestu, u 24 d'aprile, in Moscu, unu di i maiori avvenimenti di moda in Russia - u festival "Stazioni Russa". L'avvenimentu, chì annunzie casi tutti i figuri principali di a moda russa, seranu visitatu questu annu da: Ksenia Chilingarova, Natalia Turovnikova, Denis Simachev, Yevgenia Linovich, Lyudmila Norsoyan, Tatyana Mikhalkova, Olga Vilshhenko e altri professorii in a industria di a moda. U primu ghjornu di u festivale, si ncuntrau in u salottu di l'hotel Four Seasons Mosca per una mesa redone dedicata à u tema di a penetrazione di u patrimoniu culturale rusu in moda muderna.

Prufessiunale di a moda russa discutenu i matte di u "tema russu" in a scala di a industria di a moda global, funzioni cummirciali è di marketing di e tradizione intarfenificata in questu tema, in quantu tematichi di rinvivimentu è mantenimentu di l'articuli nazziunali russi com'è una fonte d'una identità speciale di a moda russa.

U ballu russu, i rutti di fàvuli, u folkloru unicu si trovani ricunnosce "marche" cù un gran potencial per u sviluppu. È serà assicutatu bè da a mostra, chì apre da u 28 d'aprile in a galerie "Staghjone di moda". L'esibiti seranu i pappu di a famosa marca Marusya, l'ultima funzione Masterpeace Jardin Oriental, i magnifichi fugliali imagine di Vilshenko, u travagliu di iessegghi di Yelets, i mantelli Pavlovsky Posad è Orenburg, gzhel, Khokhloma è altre cose unicu. È a festa, chì prendrà assai avvenimenti interessanti, durà finu à u 13 di maghju.