Abbigliamento di Audrey Hepburn

Audrey Hepburn hè una attore legendaria di u XX sèculu, cunzidiratu un icone di stile. Hè imitata à questu ghjornu. U so legatu era una grande collezione di vestiti, accessori, scarpi. Chì era u destinu di u vestitu d'Audrey Hepburn?

U 8 di dicembre, a casa di auctore inglesa Kerry Taylor in cunjunzione cù a subestazione di Sotheby, chì anu exhibitu 40 articuli di u vestitariu di a grande attrice. Inoltre, cù un martellonu falu cartesi rari, in quale l'attrenta parlà di i primi passi in u cinema.

Eppo manava à ottene 268,3 mila libbra, chì hè di circa 440 mila dolar. Questu ammontu hè duie volte u soldi estimi. A mezzo di i fondi chì sò state ricevenu durante a subasta vanu à u Audrey Hepburn Children's Fund for Children Audrey Hepburn è à u fondu di l'organizazione internaziunale UNICEF. A parte di i soldi viaghjà à u sviluppu di u prugettu "Scole per tutti i zitelli".

Tutti vistiti di Audrey Hepborn sò una storia interessanti. Tutti sò stati guastati da l'attrice in a vita è in u cinema. I vistimenti di sta attrìzia rivoluzione era tutte e donne di u mondu. A maiò parte di i vestiti d'Audrey Hepburn anu appartenent à a so amica Tanya Star-Busman. A so amici durò più di 15 anni. E tuttu questu tempu a famosa attrìtica l'hà datu i so vistimenti à u so amicu. À e porte di Thani èranu constantemente aglutinà e pacchettu cù tragetti magnifichi è accessori. Eranu vestiti nìuri negri, è vistiti chì anu utilizatu à filmà films, è capigliati è cappelli. Tanya Star-Busman anu admissitu chì ogni volta ella hà apertu a boxa vicinu, si sintia com'è una piccola in fronte di un àrbulu di Natale. Fate tali rigali di "Natale" sò stati vistimenti di Valentino, vistimenti di u belleggianu designer Audrey Hepburn - Hubert de Givenchy, un cappiddumente in quale l'attrice starred per a rivista Vogue.

L'articulu più impurtante era u vestitutu di vestiti di Audrey Hepburn. Stu vestitu havi una storia interessante. Hè struitu per Audrey in u tallariu romainu di e so rè Giovanna, Zoya è Michel Fontana. A quelli tempi, l'attrìzia hà starratu in a film "Vacanze Rumana". Ma a festa cù l'affari di James Hanson hè mai statu fattu. L'attrista dissi l'engagement duie settimani prima di l'avvenimentu solenni. Ma u vestitu stessu hè statu attribuitu a "a più bella pratica italiana chì puderebbenu trovi." Amabilia AltoBella fighjatu sola una volta, è tutta u restu di u tempu chjappu in u closet. È solu in u 2002, l'ultimi di i soru Fontana - Micol pudendu truvà stu vestitu. È a donna campagnola italiana hà datu à u fundariu di l'attrice. È in l'ultima subacquista, l'ind'i vene vindutu per 13,8 mila sterlie, hè quì 22,6 mila dolar.

A maiò parte di tutte soldi hè stata rimbursatu per un vestitu nìticu nìvuru di u cucciu babbu attore Hubert Zivanshi. In u 1966, in questu vestitu, Audrey Hepburn si prisintò in una di l'sceni di u famusu pelle "Cumu ste steal a Million". Un cumpratore anonimatu dispostu per questu vestitu £ 60, chì hè quasi 100 mila dolar. Questu ammontu hè trè volte più di u prezzu iniziale.

In quelli esistaru à l'auction sò stati altre "movie". Questi sò i vestiti induve Audrey hà stata stampata in i filmi cum'è "Amore in l'Afternoon", "Dui nantu à a Strada", "Parighja, Quandu hè Hot". In u principale, sti vestiti eranu weari di Audrey Hepburn in l'anni cinquanta è sebastianu di u seculu passatu.

In generale, e cose di una grande attrice ùn sò micca apprizzati cusì à spessu. Per quessa, elli atticanu sempre attente assai. Per esempiu, à a subestazione tenuta in u 2006, unu di i vistimenti Audrey Hepburn fubbe sottu u marteddu per 467 mila sterile. Era un vestitivu nuvellu di Hubert Zivanshi. In questu vestitu, l'attrice starred in a film "Breakfast at Tiffany". È in u 2007, un vistitu di cocktail rosse, in chì l'attrenda hè statu in u stessu filmu, hè vinuta per 192 mila dolar.

Eccu i vestiti d'Audrey Hepburn è a so storia. Anu serve micca solu a so famosa anfitriona, ma ancu oghje sò di beneficiu, siranu serve di carità.