A vaccinazione contru à a poliomielitis: quantu à fà è quantu?

Grazie à i rializazioni di a medicina moderna, assai malatii anu fattu una cosa di u passatu. I vaccinati ghjucanu a so parte quì. U zitellu hè digià 3 mesi d'età? U termine di a prima vaccina contru a poliomyelitis hè vinutu. Ùn avete missu! L'Adulti, com'è regula, pòtanu tollerà a malatia, ma per i zitelli, stu virus hè summamente peligroso. Fate tuttu ciò chì pudete per prutezà u zitellu. Chì hè a vacuna contra a poliomyelitis, quandu si fate è quantu - tuttu in u nostru articulu.

Piani è Realità

In fattu, l'Organizazione Munciali di a Salutazione (OMS) hà fattu scopu di spusà a poliomyelitis da u nostru pianu à u 2000. E avissi facilitu fà d'avè esse micca per i paesi di u terzu mundumu, induve un virus dannuu attivamente chì circula, trasmessi per i minaccii di l'aire, cum'è a grippa, è più impurtante per e manichevvi senza fruttu. In e repubblica Asiatica Centrale cù u colapse di l'Unioni Suvietica, i figlioli ùn sò micca vaccinati, è l'infezzjoni scunfata torna tornata in un seriu internaziunale seriu. Questa primavera, solu in Tadjikistan, i medichi di u registru 278 case di poliomyelitis, cù 15 d'elli (in maiuranza in i zitelli sottu 5 anni) cun upertu fatale. In questu paesi Asiàticu Centru, l'infizzione hè vinuta da l'india vicino, u paesi è l'Afganistan. Hè assai cumuni in Africa. Ci hè parechje anni di programmi di e specialità di a Naziunale per vaccinating children. Quandu l'infezzione di u frontière ùn cumpleta micca, a poliomielitis viaghja. Inoltre, migliure è frutti secchi impurtati da e regions disadvantagati pò esse infettatu. À i prudutti è in l'acqua, persiste per 2-4 mesi, inoltre, tolera l'asciuttu è a fugliale boni, ma hè solu teme di bullet, permanganate di potassiu (solu di permanganate di potassi) è perossu di l'idrogenu. L'acqua per pumparice di i zitelli si deve esse aduprata sola o fugliate. I vegetali, frutti, biscotti è verdi lavanu bè cù l'acqua run è sprinkle cun acqua di fogera prima di dà u zitellu. Ùn biarà più cù u latte, hà cumpratu da e mani: pò esse infettatu cù un virus di poliomielitis (ancu di patogeni di parechje altri infezioni intestinali). True, si a latta ci hè fogghiata, ùn sarà micca risicu.

Una gota di salute

U modu più effikaèvule per prevenisce a pulitica hè l'immunizazione. Hè dada una crumbia à 3 mesi in u stessu tempu da a vaccinazione contru pertussis, diphtheria è tetanus. Prima, fate una injezione intramuscularia di DTP (in l'ass), è poi cunsumà u zitellu in bocca da a vacca di pompette contru a poliomyelitis. Pariate chì hè assai faciule: ingutate è prestu! Ma cù questa manera di amministrazione di a vaccinazione (adopru ghjustu), unu deve seguitu a regula. Ùn pudete micca, per esempiu, furnisce migliori immediata immediatamenti o sùbitu dopu l'immunizazione, perchè pò regurgitar u latte cum'è a vacuna. Allora sera bisognu di esse datu novu! A storia di cumu si u papa purtò un zitillùcciu per una vacuna contra a polio è ùn hà micca attentatu à u fattu chì avia regurgitated a vacuna, è per quessa hè stata senza prutezzione da un virusu periculusu, a trama di l'ultima novella di l'scrittore moderna Alexandra Marinina hè stata fatta. U zitellu, naturalmente, hà prestu cuminciatu à maladie è com'è u risultatu era limità à una caddidera di rota, è u papa avia de pagari brutalmenti per a speranza.

A storia hè assai vitale, fora di una cosa: in l'annu descrizzione di l'autore (a fini di u seculu passatu), a poliomielitis, in particulare in Mosca, era una rarità. Ma in u mezzu di u XXu seculu, l'incrementu di l'incidenza di sta infizzioni in parechji paesi d'Europa è l'America di u Nordu l'hà datu a natura di un disasteru naziunale: in certi cità, l'incidenza era 13-20 persone annu per 10 000 populazione - hè assai! Un esempiu di u presidente americanu Theodore Roosevelt, chì hà rignatu u paese in una sita di rota, hè illustrativu. Pudava a pulitica à 39, dopu chì ùn pudia micca più. Hè veru, sta forma di a malatia hè più tipica per i zitelli, è in l'adulti, solu quelli chì soffrenu di l'immunizzioni sò cusì dura per tollerà l'infezzione. In ogni casu, dopu à a creazione di vaccini contra a pulitica è a immunizazione massima di i zitelli in i paesi sviluppati, cumpresu u territoriu di l'Ucraina moderna, sta infezzjoni hè quasi eliminata. Ancu ora, quandu a situazione epidemiulogica pò esse cumplessa perchè u virus impurtata, l'infestazione di infezzione ùn sò micca esse, perchè i nostri ziteddi sò tutelati da a vaccinazione. Cunsigliu. Assicuratevi di mantene un calendariu di vaccinazioni per u zitellu, marcendu e so date in questu. Nota: a vacuna contra a poliomyelitis in u primu annu hè amministrattu trè volte à intervalli di 45 ghjorni. Pruvate micca per esce micca quellu periodu! L'effetti protettiva di una sola immunizazione hè di 50%, è quandu u zitellu ricivutu 3 dosi - 95%. S'ellu si metti à u restu 5%, trasfirià l'infizzione in una forma borrada è ùn hà micca diventatu un invàlidi. A cosa principal hè di assicurà chì a revacuzione di u zitellu hè stesu seguitu l'urdinamentu: à 18 è 20 mesi, è dopu à 14 anni.

Viu o mortu?

A vacuna contra a poliomielitis hè di duie tipi: cuntenente virtu virus attenuatu (OPV) è mortu inattivatu (IPV). Quale di i dui hè megliu? In attu, u primu unu - dà immunità stabile. Tuttavia, hè rarissimu (un caso per 2-3 miliuna), ma ancu un virus tali devastatu pò causà una malatia associada à a vacuna. Per impidiscia di sta succorsu, u zitellu deve esse studiatu da u duttore assistente prima di a vaccinazione. U duttore hà determinatu si avè qualchì contraindicazione per a vaccinazione. Quessi ultimi includenu immunodeficiency è ague conditione accumpagnati da frebba o trastorni sistimichi, è di malatie maligni (incluída l'oncoematologia) è disordini neurologichi chì avianu l'attuali introduzione di a vacuna di polio. Ma in i Stati Uniti, OPV ùn hè stata utilizata più di 10 anni. Dapoi 1979, 144 casali di poliomyelitis associati à a vacuna sò rapprisentati in u paese (principalment in i malati cù u SIDA più di l'età di 18 anni), è medichi decidenu micca di riesce più riscosu è cambiatu per immunizà a populazione di IPV. Ancu s'ellu hè più dèfieru, ùn hè micca capaci di a pulitica. In i cundizioni americani, stu passu hè justificatu: un carìtulu nascenu in i Stati Uniti hè improbabile di affruntà un virus di polio "salvaticu" tip 1 è i nostri zitelli, cum'è l'eventi di i mesi di i tempura recentemente, devenu esse prutettatu di una - una vacca inactivata dèca Per esempiu, i babori trattati cù antibiotici (streptomicina è neomicina) pò dà una reazzioni anafilatticu di varianti gradi di gravity in risponde à l'IPV - da edema locale à scuccionarii. Ùn ci hè nunda chì una vacuna sicura - cum'è droghe in generale - ma hè impurtante cumprende una cosa: in casu di ricusazione di a vaccinazione, u zitellu hè riesce assai più di u 10 à u 20% di quelli chì anu persu di a paralizia è a morte di questa malatia reaches 4%. Dawn figuri - un forti argumentu per a vaccinazione Un fattu più impurtanti deve esse tuccatu: i scientifichi sapanu trè tippi (i prufessiunale accettanu usu di u terminu "strain") di u virus poliomyelitis. U significatu significa chì questa infezzjoni pò esse ripresu è mali una volta, ma trè volte durante a vita: in u prucessu di ricuperà da l'infezzione, l'immunità hè furmatu solu per una venza virali, è a vacuna prutege tutti di quellu.

Correct diagnostic

U pianu di l'incubazioni di a poliomielitis (u periodu da infezzjoni da u virus à l'apparizione di i primi sintomi clinichi) dura da 3 à 14 giorni. È a maiurezza alta cresce hè osservata à a fini di l'estiu o tempiu in u vaghjimu. L'infizzioni accumincia bè è in prima s'assumiglia à a gripe. A stampa classica di a grippa hè questu quì: u zitellu sullivante a temperatura à 38-39 ° C, hè prestu sluggish, perde l'appetite, in authizzu è per tossu, chianci è è travagliatu, perchè u so collu fessi. È se à queste signu u peni in u ventu è a diarrea unisci (quellu chì, da a strada, ùn si trova micca sempre), a mummia cumencia à pensà, chì in una curula una infezzione intestinali di u solitu. In modu, hè vera. I medichi ùn anu micca riferite poliomyelitis à i malatie da e mani brutta. A cumplimentazione di i sapè i sapè reduce significativamente a so minaccia. Ci hè di 4-5 ghjorni, è u zitellu ùn sia visibile perfetta. In a persona di u ignorante ponu l'impresa chì u zitellu s'hè rinfurzata, ma in fattu una stampa pò esse chjamata tranquillità prima di a tempesta. L'intervalu luminosu dura una settimana, è poi a risuranza di a temperatura novu, cù a paralizazione di diversi musculi chì sviluppanu, a maiò parte di i peri è e mani, ma a musculatura faciale, è di i musculus intercostali è u diafragma pò soffreru - in questi casi, u zitellu hè difficiule di respira. Hè assai alarmanti si u virus infruie nantu à i centri respiratorji è vasomotrii: in una situazione tali, a vita di un fogghiu fala in u equilibriu. In certi casi, a poliomielitis si faci senza paralizia - sottu u guise di meningitis, è e so formi relativamente luminosu sò inculare per u friddi o infezioni intestinali: l'esprissioni rimbursati di a maladie hè casi impossible di ricanuscimentu. Sò particularmente perikillati per altri, perchè cuntribuiscenu à a liberazione di virus. Per trattà u zitellu chì hè culpitu da malatu di poliomielitis hè necessariu in l'uspidale - hà bisognu di reste di u lettu, u restu assulutu è a tutela di u rognu di i specficisti. Maman hà bisognu di u megliu: à a mità di i casi, cum'è u zitellu ricuperate, a paralizazioni faci ancu.

In u cumplessu di e mette restorative, i specialisti paganu assai attente à a massa è a fisioterapia, à u sanatorium è à u trattamentu di ricerca cù sabbia è di spiagge di fangu in i cità di Berdyansk è Yevpatoria, è ancu radunamentu è sulfure di l'idrogenu (per esempiu, in Sochi). Per trattà u zitellu hà una vita, ma u disperttore, ùn pò micca lascià e so mani in ogni caso. Qualcosa mellura si deve vistu cum'è una vittoria annantu à a malatia, ancu una pocu chjucu. Hè pussibule ch'è u tempu - è questu business ùn hè micca un futuru distante! - i medichi l'avè amparate cumu per riparà a "rotulazione" causada da u virus polio in neuroni, chì sarà salute i paci di i conseqüenzi di sta maladie. Hè perchè sempre deve aspirazione di u megliu è pruvate à rinfurzà a sta creda in u zitellu. bisogna, prima di tuttu, da Mommy!