Hè pussibule cun uccasioni di a lentilla, oghje, ova, pancakes in a cura?

Chì pudete manghjà in Quaresma

A Carità hè u periodu più toccu, instructivu è bellu in u calendariu ortodoxu, u tempu di preparazione per a celebrazione di a chiesa principali - a Resurrección Bright Resurrection. "Abbinate di u viaghju, avemu un post utili. A distruzioni di u spiritu, cumminata cù l'esercitu di a carne, custituiscenu un sacrifìziu degnu à u Salvadore è una postu piacevule di a santità ", u cleru impartisce. L'obbiettore di u viaghju hè l'acquistitu di virtù, l'eradicazione di i manifestazioni pecuri di l'anima, aiutata da venerà a venerà è e prighjoni celosa. Chì si manghjianu dopu à a Quaresima? Hè pussibule cun uccasioni di a lentilla, oghje, ova, pancakes in a cura?

Quale ligne cose da manghjate in a Quaresma:

Hè pussibule à a lentilla di l'oliu in a Quaresima?

Fasting hè un uttimellu spirituali, u propiu principal chì hè a liberazione di l'anima da a pretensione è l'oppressioni di a carne sana, ridendu u cuntenutu di caloria di l'alimentariu. I regulamenti eclesiasii limitanu u cunsumu di l'oliu vegetale, perchè u cori di un cristianu avè acquistatu una maiurezza di l'affare spirituali è i movimenti. Oliu hè un simbulu di a benedizzione di Diu, è questu hè incompatibile cù u repentimentu, lamentazione di piccatu, ricordi di un paradisu pirdutu. In a Carità, l'statutu di l'Ecunia permette di manghjà oliu nantu à i ghjorni di i santi celebrati, u domu è u sabatu.

Ciò chì ci hè canti cuddus

Hè pussibule à a lentilla di l'oliu in a Quaresima?

Hè pussìbule avè uovo à a cima?

Carità hè a più longa è più stretta di ipidemia Ortodoxa. I regoli ùn permettenu di inclui in u menzu menu, u pesciu, i platti è i prudutti di a carne, chì includenu proteini è di grassu di l'animali, cusì l'ova per u piriu di u viulunu anu esse scrive da a dieta.

Hè pussibule pezzi pane è pancakes in a Quarema?

Solu pane pasturesi è pancetti di viulunite sò permessi, latte, crema agria, butiru, ova ùn deve micca aghjuntu à a pasta. A cunfluenza di Quaresma pò esse assai variata, se a cocellezzu cù u melu, u pumparone, a zucca, u funghi - hè faciule di preparà è assai gustoso.

Famiglia longu cura 2016

I fastianti lazzani tradizziunamenti mancianu frutti, betula, zucca, salti, chucchi, corn, chives, coliflor, zucchini. A patata ùn deve esse micca limitata, puderete cocerete sopopi diliziosi con ceneali è prugne nantu à l'acqua, chì sò un cumpustamentu impurtante di u viaghju. Per u gustu, hè cunsigliu per aghjunghjene frutti, pasciuti, funghi, zappiani à i farinaghju. Ùn avemu micca scurdate di i prudutti di a pruduzzioni vegetale: soia, funghi, legumi, brunetta. Preparatu bisognu, salsa di soia è sapori cù salsi è spezii diventeranu un sustitutu cumplicatu di a carne naturali. I prudutti ùn anu pruibitu, in i ghjorni micca stretti - pesci, frutti di mare, oli vegetale. A post grandi cumprenda ogni excesses - fried, dolce, salatu, piccante è spices. Hè megliu dà preferenza à i pranzi cuciati in una parrilla o un coppiu. Duranti u viulunu hà da cunsumà assai liquidu - per bevande kvass, gelatina, cumposti, tè. U regula principali - dighjà ci vole in gioia.

Hè pussibule post

Hè pussibule di carattere di lentilla è di i frutti?

Hè pussibule di manghjà a fast food in Quaresma? No, solu favvi. Santi patroni avisanu chì unu adherì à un pace spiritually agradable, cunfurna a so forza spirituali è fisica, impone nantu à ellu l'astinenza fattibbli, cura a curazione di u cori è l'ànima da a pezza.