Puderaghju dopu sei ora?


Ùn manghja dopu à sei ore - u regula generale per a maiò parte dieti. In rialità, però, stu requisitu ùn hè micca sempri justificatu è ravelluate. U fattu hè chì qualsiasi dieta puderebbe esse cunente cù e caratteristiche di u corpu di ognunu. In particulare cù u modu naturale naturale di a so vita. E sulu cù sti funziona in mente, pudete darete una risposta à a question: "Pudete manghjà dopu à sei persone?"

U tramontu, i miccanichi biològichi di u corpu fracassanu i so travagliu è preparanu u corpu per u sonnu. Hè perchè u regula chì manghjà dopu à a ghjurnata stalla a preparazione di u corpu per u restu è u sonnu è hè preghjudiziu à a salute. Ma micca tutte e so micca seguru. Cosa da fà si avete manghjatu in l'ora costume prima di sittimatiche, ma di a notte sughjurnate u terribili famu? In ocasioni ùn ùn permette micca à una persona per esse rilassate è perpende à spessu. Eccu avemu bisognu di capiscenu à dettu. Cumincià cù a quistione di ciò chì avete avutu. Sì si era un pianu di patate fritto cù salsicce, ùn hè micca maraviglia chì pudete fate famu dopu dopu à parechje persone. U sole chì vi aspetta u dopu chì cunsuma buns, sandwiches, pesci, frutti. Quessi sò tutti prudutti chì cuntenenu carbohydrate. Anu un ellu bonu, ma ùn sò micca adattati per a cena. Danu un sensu veloci di sazzietatamente, ma u sensu di famu hè ancu ghjustu prestu. Questi manciari sò digià digeruti, purtatu à un sensu di piscizza in u stomacu. U casu quantu quandu u stomacu hè chinu, ma ci hè ancu un desideriu. E dopu incursioni nantu à u cuntenutu di a frigoristica, rimorsu, diprissioni è di longhi più. Chì deve fà? A risposta hè simplice - à cena finu à 6 ore, ma hè correctu.

Ciò per cena?

Per l'snacks durante a seconda mità di u ghjornu, i prudutti sò adatti: latte, carne, casgiu cotto, ova, furmagliu, casque. Per cena, sceglite u vostru sceltu di platti di carne, cum'è veja, carne, pollame, turcu, rabbit. Contenenu menu grassu è sò digeruti megliu, in particulare in cumbinazioni cù leghje: cucummi, pumati, pepite, insalata. A carni hè cuttutu megliu o steamed. Piatti fritto pè a cena ùn sò micca adattati - digià digeruti è pocu valenu per u corpu.
Ùn serà micca preghjudiziu da vìviri un vintu di bon vinu russu à a sera, ma solu in cunglisazione cù un snack adattatu è cù un sensu di prupurzioni. A dichjarazione chì un vinu pocu puderia avè un effetti benèficu nantu à u corpu hè micca a fiction d'alcôgemi anonimati. Hè un fattu pruvatu, in ogni casu, sottumessu à a moderazione è a bona qualità di u pruduttu.

I dietesi cunsiglienu per manghjà supplementi ricchi di fibra per cena, chì aiuta à creme calori: tomate, zucca, brunette, pieno, manzili, fragole, sandia, laringi, alberole. Tutti issi frutti è ligumi hanu da aiutà à reducirà l'eccessu pisu, ma i fannii di una dieta low-carb di l'animali pò esse "frutta" di u menu di a ghjurnata.

L'effetti dannuu di una dinosa densa dopu à sei

A maiò parte di u vitture di a cità crescita sò stati obligati di travaglià tardu o ancu nantu à una turnata di notte, chì significa esse inevitabbili allora à u fini di u ghjornu. I nutrizzionisti crede chì questu in u stessu ùn hè micca un generatore di prublemi di salute, se sapete a vostra misura è ùn anu più di a calma di calore di calore. Spécialment peligrosu, seppi u to solu vostru àiu di u ghjornu! A volte rimette à a ghjente di ricunniscenza à assicurà e nutizie, pensendu chì dopu à un ghjornu intornu, si meritanu piacè. Ice cream, cake, chocolate, beer, chips ... Ricerca à u mondu hà dimustratu chì un soprappu tardu abbundante micca solu guverna à uperazione di pesu, ma ancu pruvà d'altri malatii. I scientisti anu truvatu chì questu affettivu u sistema endocrinu. Eccu, piacere di vaghjime dopu sei ore pò esse diventate un veru disaster.

Dopu ogni nutu durante u ghjornu, u pancreas hà pruduttu un hormone di insulina. Quista aiuta à scalfittura di carbohydrate per produscia energia è grassu, chì hè guardatu cum'è una copia di salvezza. A notte, pituitary-releases, l'anu cunsiderate "hormone di crescita" anu involuttu in a furmazione di grassu. In ogni casu, si ci hè un alimentu di piscia prima di uccasione, u pancreas produci a insulina, è a glutula pituitaria accunsente un signalu chì u corpu ùn hà micca ricevutu alimentariu. U u corpu accumenza à urganisassi tutte e cose in ingressu à u grassu, per guardà omi impurtanti da a mancanza. Cusì ùn avete bisognu di passà riservazioni priziosa in grassa, ma vogliu esse stimulant surplus. Hè megliu chì si mantene micca cambiatu.

I prucessi clinichi sò rializati cun hormone di crescite sintesi sintettizata entre un gruppu di voluntieri di 60 à 80 anni. Dopu à sei mesi, i participanti di l'esperimentu perde un excedente di grassu. Furtificavanu i so musculi, aumentonu i paràmetri immunologicu, ani migliore u so pancreas di u travagliu, u cori, u furu è u cori. Dunque, i ligami lòggichi si stabileru trà a cena tarda, chì impedisce a sintesi di l'hormone di crescita, è l'accelerazioni di i prucessi naturali di anziane.

A pruduzzioni di insulina à a notte

Questu hè un disordine endocrino! A sobreproduzzioni di l'insuline à a notte diventa una di e causati di l'obesità, l'ateroesclerose, l'osteoporosi, ipertensione, pancreatitis, cholelithiasis, cholecystitis. Pò provicanu disturbi di u sonnu, è una mancanza crònica di dorme, in turnu, causerà l'obesità - un furmellu vucile hè furmatu. Cusì, hè megliu ùn obligà à u corpu à pruduce insuline à a sera à a notte è à a notte, è ancu decisu per sè stessu se hè pussibule dopu à sei ore hè solu un puntuale aproximatu.

Prucessu scientificu

Ci hè un prublema chì manghjà quantità di quantità di caratteriidi di carattati à a notte drammàticamente aumenta a secrezione di insuline, chì impugisce i prucessi metabolichi sussegwenti chì purtanu a accumulazione eccessiva è almacenamiento di grassu. I scientisti dicideru di studià per quellu chì era veru, è hà realizatu un studiu quale ellu resultanti sò assai eloquenti. Esperti americani attraeru più di 7.000 parsone, chì eranu guardati da deci anni. Hè stata attruduta chì a quantità di l'alimentanu cunsumatu à a sera à a notte è à a notte hè direttamente direttamente à u pesu di guadagnà. In un altru esperimentu pruvucà 1800 donna, una rilazione hè stata trova trà l'agghiuncì di pisu è nutritura dopu sei ora. I risultati di l'studiu significanu chì ùn avemu micca da pruvà di perde u pesu allughjendu l'alimentari - ùn mangiu micca à ghjornu in a notte è sempre seguite a vostra calura di caloria in ghjornu. A ricerca à nantu à a relazione trà l'alimentarii, u pisu di pisci è u numeru di calori, mostrà chì a causa più probbida di l'averti di pesu hè micca quantu avà manghjendu, ma ciò chì comemu è quantità di calori chì cunsuma. Cosa accunsenu cù questu o micca - decide per voi stessu ...

Chì ùn avete da manghjà in a notte?

A più chjucu, però, hè di sintimu in una cena prima. Solu in questu casu, svegliate cù un bonu aptitudu in a matina è riceve un scanu solu. In quantu à l'incapacità di dorme nantu à un stomacu vacanti, hè solu un costume. Ùn hè ghjallacciatu per mudificà in funziunalità u sistema, s'ellu hè ghjuntu à manghjà davanti à pusà. Prima pruvate à fà una ore prima di u sonnu, anu aghjustatu annantu à questu interval. Ci hè di circa un mesi per entre u ritmu. Ma allura u vostru corpu diceraghju.