A via di maestru

Oghje, quasi nuddu si sorprendenu chì in a famiglia di l'artisti / omi anu ancu esse rapprisintanti di sta professione, l'economisti aiutanu à i zitelli di maestru di a so specialità, è a dinastia di i medichi hè una tradizione larga è forte.

Ci hè cume eccezzioni. Ma in a nostra famigghia era una cunferma di sta regula. Per parechje generazioni, i me rapprisentanu di famigghia u ghjitu di i Hipocrati è sirvìanu a causa nobili di trattà e persone. Ùn aghju micca dubbitu chì professione per dedicà a mo vita. Ammaistrò a scienza medica in l'Università Siberiana. Pudiscinu à l'altri spicialità, una preferenza per a cirurgia generale hè statu furmatu.

Aghju amatu a mo cità nativa di Tomsk, aghju aghju gràzie à i mo maestri, grazie à quale aghju acquistatu i cunniscenzi necessari è e abilità in a medicina. Tuttavia, u mumentu hè vinutu à quandu avè resu realizatu ch'e ùn vulia micca solu per aiutà e persone per stà sanu, aghju avutu un desideriu di toccu i misteri di a bellezza è l'armunia.

Impurtarete specialisti in u campu di a cirurgia plastica, maestri veri di i so articuli, disposti à generosamente a so articuli cù i ghjovani specialisti, travaglià à a Facultà di a Cirurgia plastica estetica Reconstructive è a Cosmetologia Cirurgica in l'Università Russa di Amicizia di Pirsuni. Ci era quì hè statu furtunatu per fà una specializazione di un cirujianu plasticu.

Aghju utilizatu a me cumpitenza duranti l'ultimi anni mentri travagliava à u Centro di Ciruritè Laser è Cosmetologia. Malgradu a ghjovana età ghjugna di a ciracca plastica in u nostru paese, questa zona di medicina si evoluzioni, i metudi è l'equipi sò stati melluti.

In tempu di e conferenze è simposii, nantu à e pagine di i magazini specializati è cù l'aiutu di tecnulugia Internet, i circhendu plastichi di tutte u mondu sanu l'uppurtunità di rinfriscà e so cunniscenze è à migliurà i so sapienti. Un novellu pensante di u circhulu Russu Nikolai Burdenko hà dettu:

"Sempre sempre, dopu à ogni passu perfettu, preparanu pè u prublemu, tutti i pinseri deve esse datu à ciò chì ferma per esse fattu"

Magnifice parolle, u mutore per quellu chì aspetta tutta a forza è a cunniscenza per direttamente à a creazione. Aghju davanti à a saviezza di a natura, chì hà creatu l'omu, prima l'omu, chì hà amparatu à corregge certi ligami, dannu à l'apparenza un stemma più perfetta. Aghju realizatu tutte l'rispunsabilità chì ghjacia minatu da u mumentu chì orgogliu anu pigliatu u titulu di mèdic.
E à ognunu di voi, vulete desiderate micca mai fà cessate di apre a me vita è à mè qualcosa cosa nova, per aperta è per sbuccerà. Perchè mentre una persona hè surprisa, hè ghjovanu!

Cirujano plasticu Osin Maxim Alexandrovich
http://www.doctorosin.ru/
Phone: (495) 649-65-04