Upbringing è sviluppu di u zitellu di u primu annu di vita

Hè sempre sapiutu chì u primu annu di a vita di u zitellu hè u più difettu è rispunsevule per i genitori. In questu piriu, sicondu i fisiologi, i pediatrici ponu a fundazione di a salute. Relazione estrema trà u sviluppu fisicu è fisicu di u zitellu. Tradizzjonalmenti, per u primu annu, i periodi seguenti sò attribuiti:
  1. 1 mese à 2.5-3 mesi (pate novu)
  2. Da 3 à 9 mesi (tempus infantil)
  3. Da 9 à 12 mesi (infatizazione più vechja)

Per ogni epica, i tendini principali di u sviluppu sò caratteristiche.

In 1-3 mesi hè un periodu di sviluppu di riezzioni visuale, auditivo, emotivo di u circondu, è questu vi permette di stabilitu un cuntattu cù u zitellu è rientene u so velu. A cumpagnia primurosa in questu piriu per i genitori hè di stabilisce u cuntattu cù u zitellu annantu à u discursu emuzionale-expressive. U zitellu deve esse vistutu jucaturi brillanti, uniscini cumunculà cun ellu secondu a situazione: svegliate, vai à manghjà, camminate. Ogni attività deve avè accumpagnamentu emotivo-verbal.

A criatura di zitelli hè 2.5-6 mesi. A coordinazione di l'acne garanti. Duranti stu periodu, u zitellu babbling. Puderia diferencià i sona di e persone cercano: l'abuela, mamma, papà; girannusi in un latu, stomacu è restu nantu à i ghjambi.

U fattu di u zitelli 6-10 mesi. À 7 mesi chì u zitellu puderà amparà bè, si pusà è si stà nantu à u so propiu. À u listessu tempu, hè cunsigliu di aduprà l'accussioni di e cose cù l'uggetti, ponu in catu in u cunclusu in modu indipendenti, mantene à a traversu, passanu à l'articule, entende u nome di l'ogetti, l'azzioni di pezzi cercati.

A criazione di u zitellu da 10-12 mesi. U figliolu hè assai curioso è deve esse studiatu à intonazione proibitu. U zitellu speria capisce u significatu di a parolla hè impussibile è a rializzazione di sta prublema devendìa esse incondizie. Da 9 à 12 mesi, hè necessariu di amparà l'azzioni più simplici cù l'uggetti. Hè necessariu d'arricchisce a sensazioni di u culore.

Ogni nica, grande è chjuca, deve esse respeta. Modu - una distribuzione razzjonali in u tempu è spaziu, a secunna di satisfazione di i prublemi fisiulogichi basi di u corpu: u sonnu, ricivutu, di vigilia. In l'urganizazione di u prughjettu di i reguli di u mumentu hè impurtante per creà e cundizioni dritte per i zitelli di dorme. A camara induve u zitellu duve esse ventilatu è a temperatura di l'aire ùn deve esse più di 18 gradi. Hè necessariu creà cundizioni per lavà i zitelli. Questu tutti permette di furmà u zitellu:

A so volta, i capacità culturali è ienichi prutegranu a salute di u zitellu, cuntribuiscenu à l'educazione di una cultura cumuni. Una attitudine educata nantu à l'altri hè cultivata, chì deve una grande parte di cuntatti cummerciale quandu ci sò parechje.

Dopu un annu u zitellu deve esse studiatu à lavà i so mani cun un overeat. Fate pruvatu à manghjà una culloca di cimentu nutisu. Dopu à quellu, u zitellu deve esse attentu à a so rossi brutta, à u nasu, è per pruvate per a limpià cù un sachet.

Hè necessariu di cumincià l'educazione di u zitellu da a so nàscita. U zitellu si senti è entende tuttu, hè pussibule per missu u momentu di ghjusta à l'annunziu à e reguli di a cultura. Crià i zitelli hè una fece difficult.