Dima Bilan parteva di Praga cun un scandalu

U continteur per a vittoria in Eurovision-2008 Dima Bilan hè statu furzatu à dà una lotta fisticu à l'impegnu rude di l'aeroportu di Praga, quandu un scandalu hà risultatu perchè u cantante ùn pudia micca volte da a capitale tedesca à Mosca in tempu.


Quandu l'artista ùn hè micca permessu di vola, in l'ariaportu di Praga, induve ellu vulava in u marcu di a rotazione promozionale prima di l'Eurovisión-2008, scuppia un scandalu terribili.

Ancu u fattu chì Dima avia tutti i documenti è u bigliettu per u pianinu, prima di u volu, i so cumpagni di l'aiacute avia detrittu disaccadia: ùn pò micca vene à Mosca in questu vol. Ùn ci hè spiegazione! Dopu tali scarsione prudigiatu di u Bilan ùn pudia micca, è ùn ne stava mancatu l'emozioni. L'atturatu hà avutu una separazione per i so cumpagni di aiacute.

Scandalu

U incidente imprevisu hà fattu per a ragione primitivamenti russa: l'airline hà anu annullatu u volu senza esplicazione.

"Oh, era un veru scandalu!" - dissi à Dima. - Iu cummattutu ancu cù l'impresa di l'ariaportu, perchè ùn vulianu micca devenu nantu à u volu, anche u fattu chì hà compratu bughjetti di a famiglia.

Dopu à l'artisti sò infurmati chì a so partenza anu da esse postposta per un'altra volta, Dima ùn puderebbe sfrattà è si personalmente hà caputu per capiscenu i ragii di i rapreżentanti di l'airline.

A lotta

- Aviu avè bisognu à vola sta voce, - Aviu avè aghjunatu un avvenimentu in Moscu, - Bilan shared with TD. - E all'impruvisu di colpu, l'impegnu di l'aeroportu ceco arrivale à mè è cumincià à cumprà e cumprate!

Bilan, cum'è sapete, un omu ùn hè micca timido è sapi cumu fà per ellu stessu. Dima ùn hà micca principiatu à purtà l'insulta è risponde à u babbu in a listessa manera.

- Ti, caprettu, chì ti permete? - ùn pudia riesce, gridò Dima è hà scappatu in a freba.

Solu dopu chì u travagliu erranzu di l'aeroportu fu rimpiazzatu da un impiegitu più fidili, Dima Bilan è Evgeni Plushenko èranu stati in un avianu.