Cumu faciule un make-up in u basuru

A mozza muderna ogni mumentu porta qualcosa di novu à u mondu di a moda. Uni pochi anni fà, ùn anu micca vulsutu vultà à e chjude chì èranu pronti cun u so cumpurtamentu nìuru, è e femini di cume neru chjucenu cù i capeddi nìvuli è rosa sò stati discussiutu in ogni locu è parecenu sullivazione, ora hè diventatu un rossu spiciale di maquillaje. Inoltre, quessi elementi di elementi di cumpurtamentu sò avà diventatu una forma di mudernità muderna.

Cumu faci un make-up in u bòcciulu?

Garbigliate significatu ciò chì chjamà macchina. Tradottu da ugljena inglese significa "trash". Questu hè un novu ghjovanu make-up chì hè pupulari cù sottocultorii cum'è Goti è Emo. Stu cumprechju hè chjamatu antiglamur-make-up. In ogni momentu, i ghjovani in questa manera auturizzioni è spessu a fannu tuttu cù a so moda. In a moda di a ghjuventù, qualsiasi funziunalità chì ponu esse un oggettu di attaccamentu, cum'è cù i raggioli in u stile giapponese, è cù chjucu emo-stil. Questa trasfurma hè di moltu cumuni, è à a strada micca cusì spessu di sti zitelli turnenu. Certi elementi di stu cumpagnu di u spaziu hè diventatu parti di u realità di make-up.

Per u tresh makeup hè carattarizatu da tali mutori - tutta a cosa hè stata tinnendu sopra u tuttu hè stretta. A faccia hè nata solu pallida, ma stritta, e cejie finti, cum'è i filamenti, a frunti è aperta. Stu effettu pò esse uttenutu cù l'aiutu di un maquillu teatrali o di pallidu biancu. Prima di prucede appiccicate nantu à a vostra faccia, avete bisognu di applicà una strata fina di vasiglia nantu à a to fàccia. Per fassi cù u stile trash, a parte più nica di i pani ci anu da esse oscurei per chì i pieni parianu fugliale, perchè a faccia parenza brutta è fina.

Un elementu espresivu di u trasfurmà di u spaziu hè eyeliner. Avete bisognu di piglià un colpu sicuru, è piglià una fila finita longu à i piovuli inferni, è una fila spiculata in u lugnu supreme. Nantu à e parolle, l'ombra sò dipinti in blu è nìvuru, anu bisognu à d'ombra à i cecchi, è sottu à l'ùmmira suletta cù l'omeddi bianchi. U lugiziale sò u viulente, biancu è neru. In tresh makeup pò ancu include elementi artistii in forma di longa frecce, trianguli, rombii, gocce di lacrimi.

Trash makeup in u stilu di "Gotico"

Questa faciale cù a blancurità pronunzia, cilegie assai finta è un front vaghjulu. U biancu hè creatu cume l'aiutu di un maquillu teatrali o di pezzu biancu. A parti principale di stu pruduttu sò l'ochji, sò difinuti da una luminaria spissusa di colpu nìvuru, poi superpone l'ombra blu o nera. Lips sò purpuli, bianchi o neri. À l'area più bassa, pusau un tonu fogliu per dà a faccia finita è aghjettivu. Ùn bisognu di scumpigghi trianguli, rombius, zicchi di lacrimi.

Trasfurmare in emo stile

Stu cumpagnu diffirenti di gòticu addiventanu cù culori brillanti, hè lumera è iridescente. A faccia era luce, ùn avete bisognu à esse di sopra à l'altru, avete da sculaccià i vostri ochji in u lamentu rosu è u scuru. Lips deve esse lumi, micca neri. A faccia per capisce emo-attributi.

In cunclusioni, aghjustemu chì pudete fà un make-up in u stile di basi è ancu se l'altri si sò stunati scunciati, ma siccomu voi piace stu cumpagnu, da fà. Ùn avete bisognu di ammuccià a vostra persunità.