A vita hè designatu di cumprende, avete bisognu di pardunà

Metu populari di "purificazione u corpu mentale", rivinimentu psicologicu, reinventendu u vostru "I" sò spessu cunsigliati: allughjemu tutti greghje, pardate quelli chì ti lastimate. Ma ùn importa micca quantu tù stessu, ùn avete micca cunvince: "Ublèvemu", pò esse possibbi à ridivà di u dolore, di u resentimentu, l'ingerimentu cù un tentativu di vuluntà? Chì ci hè u pirdunu di u puntu di vista di a psiculugia - un attu rituali, o un statu especial, un sentimentu? Sì, sfurtunatamenti, o ancu felice, a vita hè urdinata per chì, per capisce, avete bisognu di pardunà.

A massa di parolle boni, argumintazzioni altri, chì varieghja da i motivi religiosi di tutti i pardunati è cun culpati di ghjornu cum'è "chì si ricorda di u vechju, à l'ochju". E detta d'questa partazione di boni costruzioni verbali hè diffesu di discernisce l'esencia di un prucessu assai complicatu chjamatu pirdunu. Chì parolla cunsimu u perdonu in russiu? Cù avutri, micca? In u pardonu inglese è in u pardonner francese - literally "to give". L'esencia di stu prucessu è di falla di carricà un pocu di carica, per dà u farfantarìa, di dicenu adiu.

Sì, u pirdunu hè di azione, parting with something, step by step. Sentate è se ordene: "Eppo, pridite rapidamente per esse e tale!" - Ùn serà micca travagliatu. U risultatu ùn sarà micca. U pirdunu è un attu chì suggerisce chì liberate tuttu u pesu chì hè accunciatu in u vostru core. Puderete sempre o parte cù a situazione, o cù a persona chì hà causatu danni psiculogi. E questu hè difficiule per fà per a ragiunà simplice chì l'accion di u pirdunu si porta in sicuru a dualità siculiana, a dualità. Sapemu cun voi quante parechji esempi, quandu ùn pudemu micca pirdunari qualcunu? L'insulte, l'ingerimentu, l'ingerimentu chiu ... Quellu chì deve esse pardunatu hè in a pusizione psicologicu diffirenti, chi hè chjamata a parola "vittime". Capisci ciò chì passa? Avete statu umiliatu, ferutu, ferutu, in u cori di una indignazione fogara, un desideriu di vende. Un vinu strittu o internu dice: Perdà! E pare micca semplice impositu. Hè micca?

Hè più difficiuli di perdone in u statu offisu. Inoltre, a maiò parte di noi avemu un oghjettu di e persone vicinu - quelli chì ùn anu micca esse espertu chì sò tortu, rude, meanness. In l'esterniani pudemu avè aiutatu, ingeratu, ma in questu casu hè più faciule per "spitu è ​​rubbure", perchè ùn avemu micca una forte cumbugliu emozione cù questa persona. Ma u mo stessu, hè difficiule per pardunà i mo propiu - hè assai insulte!

Di sicuru. È à u stessu tempu, sintemu a necessità di micca di vendetta, à dì à perdundà quelli chì sò in u circhiu di l'altri. Dopu tuttu, sti pirsuni è e relazioni cù elli sò i più impurtanti per noi. Eppuru, e forze ùn sò micca sempre abbastanza per perdudi, anche si compite a bisognu di u pirdunu cù i nostri menti. Inoltre, sinceramente, vulete fà questu, ma ùn pudemu micca fà fà fà.

Cumu si cuminciate dinzione - u pirdunu? Secondu l'analisi linguisticu modestu: "give", "give", "forgive - say adieu - say goodbye - part ways". Chì ci hè u significatu di queste parole antica? Chì idea? L'idea di spedinu cù qualchissia chì duvete dà. Dà? Prima di tutte ciò chì carghjere, caru à voi. Dà à quale? Eccu, parechji risposti sò pussibuli. I crinirani chì l'omi diranu à Diu. U populu secularu diciarà - eternità. Quale sia piacevule cum'è psicologicu, diciarà chì avemu da liberà l'insulte, inghjennuzza à u sensu in u spaziu di a psiculoterapia. In altre parolle, parleremu di rinforzà un equilibru emotivale intruduce per cugney un pesu affundante pesu da ellu stessu. A primurissima accionu in u prucessu di u perdonu hè dumandatu per quessa, l'attività riali è simbolica di a redenzione.

Senza l'iniziatura, l'altru parte ùn hè micca pardunatu? A difficultità psicologica di u perdonu hè chì esige risidenza è a rimborsione di a culpabilia per parte di a persone chì ci anu usatu. In altri palori, si avemu demandatu per u pirdunu, infatti tentativu per fà amends for ourselves, sincerely repent of what is perfect, accepting our suffering and sharing it, it's easier for us to reconcile with what is happening and forgive a person. Quand'omu anu usatu, umiliatu, traumatizatu, è ùn solu ùn anu micca rimettutu a so culpabilità, ma ancu pruvate di carica cù noi - questu induve cumandate i cunflitti murali. A mente dice chì cumu avissi pirdunari. L'alma ribbe è esigene retribuzioni! Cusì, ricu, a prima attività, sicondu a lòggica di e cose, devendrà da a parti culpèvule. U sicondu - da a vittima.

Hè facilitu di parlà di disimpegnu, se si tratta di culleghi, cumpagnie. E cumu capisce à perdone in una rilazioni romantica? Tactici di elevazione sopra l'abuser ùn sanu micca. A condensazione di u adultu. Ùn aghju micca scrittu è spedinu. È vini di l'addisu. Per regula, se una donna ùn pardona micca un omu, a grievance ùn si ne vanu. Hà incinta, incinta in u corpu è vive quì da parechji anni. U prublema hè chì quandu, questi càmpuli sò recrutati una massa critica, è scopre. Or a donna stealthily hè di vendetta di l'omu. I, per mezu di a strada, hà fattu e cunclusioni avendu entrevista à i mio amici. Tutti cunfèssinu chì si ricorda di e ferite infundate da u so maritu. True, a mità rende chì si pirdonu. U pirdunu in parechje hè quella u mumentu più difficiuli di una relazione. Ma hè impussibile di stà senza pardunamentu: perchè senza pardunà una persona, avemu conscientemente o inconscientemente stà per punisce è vende. I vostri amichi furtificonu l'situazione. Ancu se a donna hà assicurata u so maritu: "Intantu assai pardunatu" - in fattu, micca un fattu. E ella usa a più freccia di punizioni, per fà dolore. E si avete ancu u desideriu di u maritu di castigà à a so muggheria, pudete imagine chì dimhenza a vita si cunforma.

Hè veramente realisticu per pardunà una persona estimata? Ùn hè micca una utopia? Mi pari chì a manera più sicura di u puntu di vista di a psychohygiene hè di simplici per passà l'insulsi dopu chì capiscenu perchè u vostru omu hà fattu questu. E dicenu à mè: sì, qualche summa di resinzione hè inevitabbile. Certi ammonti di scurdà è pardunamentu hè impussibile. Ma ancu ùn pruvate micca a punizioni, ùn punisce micca. Hè per quessa, a tattica hè questa: per ricunnosce chì in a vostra vita, inseme, saranu casi maiuroni. Allora chì? Con questu pudete campà - se, sicuru, a grievance hè cumpatibile cù a rilazioni.

Hè esse - s'ellu insulte hè cumpatibili. In ogni casu, i so propri caratteristiche. Sè a prufundità di a ferita hè tali chì ùn pudere micca fà passà comodamente? Se qualchì danni ùn sò micca unu o dui, ma deci? Sì l'identità di un omu o donna hè tali chì ellu ùn pudere micca cunghjiglisce cù a querenza? Ci sò tanti fatturi. Da a mo pratica psicoterapu, cunclusu: a maiò spessu in i relazioni d'omi è di donne, a ghjente ùn pudemu micca rimettimu o ùn volenu. È ùn hè micca chì si trattenu di rimbursà u listessu. Ci hè quellu disgrazia chronicu è pisanti di l'altri chì pare chì l'intimità psicologica hè corrodda da l'òxidu ...

Forsi, è ùn porta micca parolle di ciò chì noble è sublime hè di perdone? Fà chì quì ci sò situazione chì l'unicu dirittu è sanu da un puntu mentale di vista serà u modu "un ochju per un ochju, un dente per un dente"? U psicòlegu Robert Inrayt esprimi un pensu curiosu: perdone, rindemu l'offenda à quale avemu tutti i diritti, è offre à quelli chì ci fereru, una attitudine amici. Nietzsche hà cridutu chì u pirdunu hè una manifestazioni di debule. Certi psicologu chì u perdonu hè u ghjustu di a ghjustizia. U pirdunu, ùn ci hè micca privatu di l'oppurtunità di cercà a satisfaczione. Per esempiu, un omu insultò una donna - hà pardunatu, per dà cun ellu una licenza per più insults. Un amicu fallutu - avemu ubligatu, chì permettenu di cuntinuà a ferà cusì. Hè chì u pirdunu rivolta in cuntinenza?

Iè, è parechji científici discutinu nantu à questu. Per esempiu, u grande filosufu russu Ivan Ilyin hà dettu: Ci sù cose, pardunati chì, avete a pagari a so implementazione. Di sicuru, u pirdunu hà e fruntiere. Sì quellu chì pardona, mentre chì senti una vittima è una pirdunata - l'u vaghge, vale da valisassi à vede si fate u dirittu. Tuttavia, per coglie una chjave maestru universale per a tutta a varietà di e rilazione umana hè impedente. U seguente vene in mente: se u maritu è ​​a menza vive a stessa vita cù i vini sanguini cumuni, hè simplice necessariu di perdone. Ma se a vita di i cagiuni sò paralelli, apparentemente, in stu casu, u pirdunu diventa cunivenza. Di sicuru, ùn sò micca parlatu di situazione estremi - insults grossi, assalt, umiliazione. Quì ùn hè micca più di u pirdunu è di a cunivenza, ma di u masochismu.

Ci hè digià parechje strategie per u pirdunu: a spluta è a spluta; elevazione sopra à a situazione; accettazione di a situazione, beni, cunivenza - com'è un esempiu negativu. Chì ci hè quì?

Ci hè una stratigazione cum'è u sviluppu di i so complexi propiu. Spessu, ùn pudemu micca pardunà una persona, nò micca per chì hà fattu un criminale terribili, ma perchè a situazione era superimposta à i nostri cumpagni di ricenti, forsi i zitelli, cumplicati. Pigliate u casu di a vostra amica Natalya è a table malata. Puderanu cum'è un ziteddu, era prumessa un rigalu per u so anniversariu o un ghjocu d'annu. A zitella era aspittendu u ghjornu preziatu, anticipazione, è com'è cunsultate, quellu chì prumesse, hè vinutu senza un ghjucu. È dopu à parechji anni in a vita adulta a stissa situazione hè ripetuta

Tuttu hè assai individuu. Una sola persona hà facilmente perdonate a tradizione, ma ùn pardunà l'expectativa invucata, un altru mai falà per esse umiliazione, è per tradimentu calmu "passà". Ùn noi stessu micca sapè à fà di gràzie, nè micca avemu perditu à un altru in ingratitudu. Ricorsu un omu hè vinutu per mè per una cunsultazione, a chjamarè Constantine. Una volta aghjuntau u so amicu per fà una carriera - hà postu una parola in i so cirigliu dirittu per ellu. Quand'ellu hà vultatu à un amicu per l'aiutu, u rimette. Inoltre, in risposta à u retretu: "Ma aghju aiutatu!" - dissi: "E voi? Era destinatu chì m'hà purtatu!

Ùn importa micca cumu u circoncisione attuale, in nisun locu ùn deveri micca fugliale nantu à a pusizione di a vittima. Da questu ùn ci hè nisunu modu per esse: o perammu o diventenu un verdure. U pardonu in questa position è ùn ùn strangera. Solu pirsuni spiritualmenti forti è persistenti sò capaci di perdone. E pardunà per sparte o per una riunione nantu à una nova rùbbrica di rilazione hè a so pròpia affari.