U mo corpu dice: Amu stessu

In u nostru articulu "U me corpu dice, amare ti stessu" hà da amparà cumu amà per quellu chì site.
Avete da piglià per quale sì. Hè facilitu di diri! E cumu scopu?

Cume s'innamora cun ellu stessu, hè questu quandu e so ghjambi sò curtu è u vostru nasu hè troppu grande? Quandu andate à i terri deputati per deci anni, è a dissertazione era cuparta di dust d'età? Quandu u figliolu porta un deuce, è a figliola in i liti di giardinu?



Por desgravate, a maiò parte di noi hà crisciutu cun a convinczione chì amu d'amma hè dolci, ertu, indignu. Avemu bisognu à pinsà di l'altri u primu, è da quì nantu à noi. Parechji campani stanu cusì ...

Avete dumandatu quale si trovanu darrere a parolla "unanimità": un vulintu sinceru di aiutà à qualchissia senza pensà à i vostri interessi, o hè un tentativu di scappà di u vostru voce? Una cosa hè facilissima di distinguishà: in u primu casu, una persona hè armoniu è felice. In u sicondu hè in eternamente impresa, irritata, offisa di u mondu sanu, chì "ùn apprezzà" è "ùn capisce micca". In ogni casu, una persona crede chì "hà datu tutti a forza è a ghjuventù", è sò ingrati!

È per capìssinu stessu - per un longu tempu è, francamenti, scary. Sugunamente vi truvà qualcosa untuo! Cusì avete a "spinta" in u fondu, è cresce nantu à u pedestal d'altri ... Ùn piaci micca? Allora l'apprendre à trattà cun l'intrequenza serena, impediscenu per abballà dopu à l'eterna "sì, vulete, ma ..." è facenu almenu u primu passu per fà.

A nostra dislike per noi hè duie cumpunenti - internu è internu. U primu hè manifestatu in u publicità di ricerca di i meriti propii, i rializazioni è i so cumpetenze. "Pensate chì sò bonu, ma ùn socu micca bella." È ùn hè micca surprisante chì in u cursu di tempu l'altri cumincianu a accunsenu cù questu!

I caratteristiche più cumuni di a femina ùn piace ...
- Negazione di i cumplimenti ("Oh, chì ti, ùn capite nunda, avete scundatu").
- attribuisce à altri di meritu, chì in veramente, ma a manu dritta appartenenu à voi ("senza ellu, ùn aghju micca avutu amministratu in a vita").
- l'abitudine di micca cumprà unipersonale per ellu stessu, cunvinte chì hè megliu cumprà sta cosa à l'altru ("Hè troppu caru per mè, fateva fà").
- a vuluntà di ghjustificà per ciò chì vi circate ("Stu vestitu hè slim ...").
- u permessu di chjamà l'apparentemente diminutivu - carizze di e parolle, ma in fact humiliating chianghi ("hrynya", "stupidu", "donut").

Segui dopu à sè stessu. Se si cumportanu a stessa manera, cambia a vostra attitudina è a riazione. A dislike internu hè basatu annantu à una compulsa eterna di sè stessu cù l'altri, "u megliu". Ùn avete micca à u vicinu (nuvole, collega), ma per sè stessu, ma in u stadiu previu: l'annu longu hà cuminciatu à amparà a lingua, è in questu parlà con fluente; era u sustitutu - divinni u capu. Questu permetterà di verificà veramente a vostra propiu riali è si orgugliosi. Scopra di separà a vostra propia uniqueness, individualità da a valutazione è u ricunniscenza di i vostri successi da altre persone. Quessi sò sti cosi differenti. U vostru maritu, u persinu u vostru travagliu, hà fallutu u prughjettu - tuttu chistu ùn vi faci micca bè cum'è una pirsuna. Ogni noi hè unicu - questu hè u mutivu principalu d'amare. S'è nascite, significheghju chì hè di voi, cum'è quellu chì avete bisognu di stu mondu. Fate riguardu à questu più spessu - è ogni cosa serà bella.

Per amà ti stessu, avete bisognu à ... acquistà. Cù quantu in a vita facemu "per a cumpagnia", "per ùn offend". Pensate à ciò chì ti piace: chì gustu di musica piace, quali libri fascinate, chì robba avete preferitu, chì cuncepisce l'aspettu, è ciò chì vulete cambià?

Ùn scacciate i "eterni". Chì duvete sughjurnate, cumu si valore, ciò chì si cuntene perchè, ciò chì avete ottinutu? E risposti sinceri permettenu di capiscenu induve scunniàvvi à i vostri gettivi o da elli. Ricurdativi: quellu chì amarà u stessu, a strada pò, hè stralunata, ma ella sempre guida.