A vita persunale di Vera Alentova

Oghju Vera Alentova, premiatu di u Premiu Statale USSR (1981), Artisti d'Honor di a RSFSR (1982), People's Artist of Russia (1992) è Cavalier of the Order of Friendship (2001) - per millioni di Russi ella hè Katya Tikhomirova da Mosca. crede "cù quale u so destinu hè cusì similà ... Cusì, u tema di l'articulu di u ghjornu hè" A Vita Persunale di Vera Alentova ".

Sti premiati, meriti, ricunniscenza di milioni, l'attrìzia di u teatru è u cinema Alentova riceve dopu, dopu avè passatu per questu un travagliu difficiuli è spinoso. Intantu, in a famiglia di attori chì si sò viventi in Kotlas, a regione Arkhangelsk, una chjera chjamata Vera nascita, u 21 di frivaru 1942. U patri murìu quannu la zitella avia 4 anni, è ella è a mamma hà vultatu in Ucraina.

A zitiddina di a fede, cum'è tutte e figliole di postguerra, ùn era micca faciule: ùn ci era micca baziunità assai, diversi manciarii, documenti, zitelli di zitelli, robbi - eranu in corta offerta, erani rimpiazzati da ghjucà cartunale chì Irina Nikolaevna sculpite a muda, è da a robba - u solu un vestiti franchettu fattu di vestitore di mamma. .. Cù l'abitudine in quellu tempu, e cose eranu assai difficiuli, è a famiglia Alentov hà stata in u soterranu di u teatru di make-up, induve l'argentu ùn hè ancu culpitu. A me mamma hà travagliatu assai, Vera si n'andò in kindergarten, à a scola è era spessu ghjuntu à ella. A sulennità ùn hà micca scantatu à tuttu, perchè hà ampara assai cuminciosa chì era una vita verita, chinu di pienu. Malgradu u tempu difficultu di u paese, a Fede hè sempre salvata da a so fantasia. A so passione di ballà, imbernu, scrivite i fichi di cunti, l'arregistramentu in kindergarten cù i zitelli - tuttu questa frazzioni di a so imaginazione, una manifestazione iniziale di a so natura creativa, l'aiutò à prestà l'attente, l'interesse di i zitelli chì induva hà cunsideratu un capu è ghjustu literatualmenti per questi contatti, chì hà inventatu è hà ghjucatu cun elli, perchè avianu eranu magi, belli princesses è cavalieri, è ancu e forze malvinni chì impediscenu a vittoria di Bonu. Ma u Bonu hè sempri guadagnatu, sfurtunatamenti, ùn hè micca sempre u casu cù Vera in a so vita adulta ..

Cumu accede in famiglie di funziunanti, a famiglia di Vera (a mamma hà maritata una seconda volta) spessu spustamenti: andò à l'scola in Ucraina, dopu studiau in l'Uzbekistan, graduatu di a scola in Altai. Doppu a scola in Barnaul, hà decisu d'entra à un urganis medica, ma per una volte irresistibile di diventà una attrenda, Vera secremente da a mamma intrca u postu di una attrice in u Teatro di Drama Barnaul, induve a so mamma hà travagliatu in quellu tempu. Sicura chì a medicina era sempre sminticata, è Vera sintì com'è una Cinderella di veru, chì a so stata trova in un conte di fata. Quandu a mamma hà sappiutu u "secretu" di a so figliola, coperta da u so patronu (ancu un attore), u scandalu burruca in casa. Irina Nikolayevna ùn hè micca à tutti cù l'scelta di a professione di a Faith, ùn hà micca tollerà u travagliu amateuru in u scenatu prufessiunale. A mamma hà decisu chì a so figliola devenu andà in Mosca è intrinu in l'istitutu di teatru à diventà un attore attiva. Ma cun tuttu questu, a mamma vulia chì a so figliola travaglià nantu à travagliu vera, pocu creatu, hà da mandà à a so figliola per travaglià a fàbrica di melana Barnaul, cum'è un obreru, è un annu dopu Vera passò à cunquistà Mosca, cum'è a so heroina Katya Tikhomirova ..

In u 1961, a futura futura attore intrinu in u School-Studio. V.I. Nemirovich-Danchenko à u Teatro Artu di Mosca. Oghje in u seculu annu ella si met un studiente di Vladimir Menshov, cù quale si sò maritatu cù questu ghjornu. I maestri eranu scunvuriti da stu attu di una attrice ghjovana è prometta. U studiente Men'shov era cunzidiratu in questu tempu unpromising, tutti i prufessori chì anu creatu ch'eddu puderebbe arruinà a carriera di Alentov, chì hè stata a ghjustu l'oppostu ...

In u 1965, dopu aduprendu di un scuole di studiu, Vera Valentinovna funu à travaglià cum'è attrice in u Teatru Moscou Pushkin. Una donna ghjovana, emotiva, energetica è talentista cun un caratteru forte hà vinutu in amori à l'audienza è hè statu littiralmenti creata per roles cum'è Yevlaliya dopu à l'opere di A.Ostrovsky "L'Slaves", per a quale l'attrice hà ricevutu un diploma di u 1er diploma di Ostrovsky, a manifestazione "Sò una donna "In quali Alentova hà brillatu ghjucatu brillantement l'hérosini Masha, chì u risultatu di quale l'attestazione hà divintatu immensa pupularità trà i teatru di mussu milizie è era impussibile acquistà un bigliettu per ellu. In l'anni 80 anu altru, senza menu volti significativu di Fedi in u teatru: "Soldadore di Chocolate", "Treversu", "Robbers", etc. Questi rapprisentà teatrali permette à a ghjovana attrìlla di ritornu à u mondu di i so fantasìzii di a so zitiddina, era in u Teatro Alentova chì hà apertu tutta a so talentu, dimustrava a sensualità di a natura, espunennu a so ànima à l'audienza. In u filmu, u debut de Vera u 1966 cum'è Lydia in a film "Flight Days". Ntô 1976, un film di novi partendu "Such a long life longa" hè apparevuta nantu à scrini di TV, chì hè unu di i travaglii più interessanti di l'attrice. In questa una di a prima seria mostra a vita di l'heroina di Nastia, chì perde u so zitellu, sopravvive à a guerra, truvò una nova felicità incongruita - 20 anni di vita in solu novi seria. Alentova ùn era mai risposta di roli difficili, induve era necessariu di spiegà l'emozioni, u dulore, u soffru, l'amori è l'odi - postu chì tuttu fù impastatu da a vita stessu, quand'ella era sempre un zitellu. Un talentu attrì ùn pudia aiutà, ma inventa l'invidenza di i so culleghi, ma ùn anu pussutu risponde à a so capacità di ghjucà quandu ùn anu micca capitu chì Ricerche nuvianu a Vera Valentinovna.

Cù u so debuttu filmale, l'attrìzia ella, cum'è parechji televigiliani, cunzidira a filminatura "Moscu ùn credi micca in lacrime" (1979), diretta da Vanu Valentinovna, u maritu Vladimir Menchov, chì unu di tempu, sicondu i pretenzioni di i maestri, puderanu arruinà a carriera di una aspiring attrice. A film hè stata liberata in u 1980, hè stata acquistata per più di 100 paesi, solu in u 1980, in u nostru paese hà veduta da 90 miliuna di pirsuni. Hè stata un successu enormi chì vinni dopu a critica severi da i ghjurnalisti, i pulitiche è l'altri figghi. In u stessu annu, Vera Alentova vincìu u premiu "San Michele" per u megghiu rolu femeninu in u festival di film internazionale in Bruxelles, è in u 1981 hà cunvinquatu u Premiu Statale USSR, a film riceve un premi Oscar - per un strumentu assolutu, ma jistgħux jemmnu għal ħafna żmien.

U so successu venenu micca solu per u talentu di u direttore è l'attuali magnifichi di u jocu, ma ancu per u 100% di a casuale di u destinu di l'attrice è u so carattere principale, Kati Tikhomirova. Ambas fôru vinutu à Mosca da i citadini pruvinenti per successu, per pruvà prima di tutti per elli ch'elli valianu à qualcosa, i dui viviranu in allughjoli, andonu per u so golu per un bellu pezzu, i dui crionu a so figliola. Quandu in u 1969 Alentova hà datu nascita à a so figliola Julia, vivi vivi in ​​u dormitoriu di u Teatro Pushkin. U maritu Vladimir Menshov hà vivi in ​​un altru hostel, induve ellu riceve una seconda educazione supiriore. U ghjovanu state ùn era micca in prumessa per prupondà l'abitazioni, chì hà ghjucatu u so rolu negativu in e so relazioni. Menchov è Alentova ufficialmenti divorziatu, l'unicu ciò chì li cunnetta, hè a figliola di Yulia, chì u so babbu puderia vede micca i findi di settimana, per piglià à u teatru, u zoologgiu è i ristoranti.

Cumpettu Vera Valentinovna crede chì era a figliola chì u cundò à novu, è a siparazioni, chì duronu parechji anni, anu rinfurzatu u so matrimoniu è hà fattu esse cagiunti più prudenti. Dopu "Moscu ùn crea micca in lacrime", Menchov ùn hè micca scapitu da un bellu pezzu, è Alentova cuntinuò a so opira in u teatru. In u rolu principali, ella pareva novu in mezzo di l'anni 1990 in l'excèntrica cummedia "Shirley-Myrli", ma dinò sta fotografia ùn ùn suscitonu micca fuss or stormy criticism. In u 2000, u prugettu "Enveja di i Diu" hè stati screened, chì hè discussatu è cunnannati cun grande entusiasmu è cù una sipurtante parti di malice negativu. In questa stampa, Alentova interpreta a Sonya, chì hè assai più ghjovuvule cum'è l'attiva stessu, chì ùn mancu impedisce di ghjucà appassiunatu è bellissima in scena franca cù un ghjurnalista francese, chì a predilekramente.

Vera Alentova hè sempre in bona forma. A sustegnu a forma di una attrìzia (è u pisu di una picciotta di 20 anni) ùn hè micca i saluzzi di fitness chì l'aiuta, ma a verità di a forza volte. L'attrìzia hè assai attenti à u so pesu (a scala di u pianu sò una parte integra di u so internu), perchè per tuttu a so vita, hà recuperatu solu una - quandu partì di fumà, hà amparatu a lezioni da questu. Per purgà u soprappiù pesu hà avutu u cunsigliu di mamma: se vulete perdre u pesu, manghja una terza di ciò chì avete manghjatu tuttu u ghjornu, ma micca starzze. Sicondu Vera Valentinovna, hè assai difficiuli di fumà in un quadru o in un teatru è micca di fumà in a vita verita - solu forza di volunità aiutà.

Dopu à u filma di "Envy of the Gods", ci anu parechji opere in u cinema, cum'è "Mamuka" (2001), "Bias Silver" (2001), "Samara-town" (2004), "Balzac age or all men u so ... »(2004-2007),« E still I love »(2007) è altre film.

In più di a so attività, Vera Valentinovna, ùn ùn scurdate di cultivà. In l'ultima volta, l'attrìzia hà attivamente à miglià i so cumpetenze di computer - vole per maestru di l'Internet per guardà passu cù i tempi. In paralelamente, Aprende in inglese, cun l'aiutu - di maestru in perfetta. L'attrice francese hà maestru maestru in i so anni studianti, chì aiutau a so cumunicà cù i Francesi nantu à u settore di "Enveja di i Diu". Fede da u stessu passageru passatu - impegni à 6 anni. U primu caru - u Volga (u so Vera chjamava u tank) hè compru per una penalità da u lucazione "Mosca ùn cride micca in lacrime", dopu, travagliendu in u teatru di Leonid Trushkin, hè un caru più mudernu hè compru, perchè duvitava andà in viaghjà in siti diffirenti.

À questu ghjornu, Vera Alentova cù u so maritu, campà in una modesta (da i normi di l'attori domestici) appartamentu in u centru di Mosca, vicinu à l'estazione Belorussiana. A famiglia di Menshov hà adurata u so cane, Gavryusha, chì a morte recente si spirimintò com'è una verità tragedia. Men'shovs sò assai crescente è sò sempre assai kind à i so amichi è i collegues. In a so famiglia ci hè una fattura interessanti - Vera realizà u travagliu maschile à a casa: hè fatta in riparazione, disignu (u craving for chì era manifestatu in a zitella, quand'ella hè stata cun piani di i zitelli) appartamenti. È in a cucina hè sempre duminatu da Vladimir. Men'shov hè natu in Baku, perchè ellu pudisce cocilu diliziosu è rapidamente, a so moglia u chjama "virtuoso culinariu". A figliola di Yulia si coccia bè, cum'è u so babbu, ma Vera, cum'è a mamma, ùn hà micca maestru di stu artu.

E sta dumanda: quale hè u sicretu di a ghjuventu spirituale è fisicu di Vera Alentova? Perchè tantu tanta energia è amori di a vita? Forsi hè in a so attitudine filosofale à a so età, perchè à l'età di 23 hà crideu chì avutu aduprà da aduprà. Ma di l'età hà hà rializatu chì hà vera una bella vita, perchè ella hè stata questi, "grandi" micca in a scala di u paese, ma in a so vita hè una famiglia, u travagliu cercatu è amatu. E forsi perchè Alentova hè un fatalista, chì ùn aspira micca di casu, ma per u fattu chì a vita stessa propriu sorpresa, è ùn ci hè nunda di pensà.

Una cosa hè di certu, Vera Alentova hè un esempiu di una donna forte forte (se vulete, una verita donna russa) chì vive in a società moderna, ogni ghjornu, chì prova per ella stessu chì hè una persona pruduttiva chì ùn ùn mancava à quà stà, una donna senza età chì diventa ogni ghjornu è sinceramente amarà ciò chì hà fattu a so vita da a so zitiddina ... Questu hè, a vita persone di Vera Alentova.