U popularu attu russu Ivan Okhlobystin

U popularista attuvaru Russu Ivan Okhlobystin nascìu u 22 di giugnettu di u 1966 in a regione di Tula. U direttore, attore, dramaturgu, scrittore, scrittore è ghjurnalista. Un cleru di a Chiesa Ortodoxa Russa, à a so propria dumanda, hè alluntatu temporaneamente da u so ministeru. À u mumentu, travaglia à a cumpagnia di u dirittore creativi "Euroset".

I paisani di l'attore ùn avia nunda di rilazioni à i professorii creativi, u patri - ancu Ivan Ivanovich - u medagiu militare, cummattiu. Mamma - Alevtina Ivanovna - hà travagliatu cum'è economistu. À a scola, Ivan ùn si hè micca esaminatu contru à u fondu di i so pari. Studiau puntualmenti. Dopu a graduazione, decisu à mè, perchè avia bisognu à andà à VGIK. E studi anu interrotta da u servitariu militari in l'armata missile. Stu piriu di a vita si spegare più riflettendu in u travagliu di Okhlobystin. Dopu à u ritornu à l'Istitutu, era nutatu per a so pusizioni suciale attuale, l'excentricità, u mutu dichjaratu è era assai populari frà i studienti di cumpagnie è da i maestri di l'insignante. In 1992 si sia graduatu di VGIK cun diploma à guidà.

In u film "Foot" Ivan Okhlobystin hà fattu a so debuta in u cinema è hè stata premiata cun un premiu in a festa "Youth-91" per u megliu rolu. U scrittore di u primu scrittore di u polemicu contruversu "Freak" hè statu nominatu per u premiu di "Ricerca d'Apple, Gold Leaf". Un debut full-length work Okhlobystin cum'è direttore hè statu chjamatu "Arbitru" è in a categuria "Films for the elect" sur "Kinotavr".

U scopu teatru era ancu micca priva di l'attinzioni di Okhlobystin. In u frivaru di u 1996, l'estremu di l'obra "The Villain or the Cry of the Dolphin" hè statu scelta à u Teatro Art di Moscou. A scena hè scritta da Ivan Okhlobystin.

In più di e classi principali, u cerculu di entusiasmi di Ivan Ivanovich hè assai estensivu. Hè u patrone di una reta cullette di pistoli, un pesce di furmeru è cacciatore, è hè ancu membru di l'Associazione Internaziunale di Aikido Kyoku Rammay. L'Okhlobystin ùn hè micca indiferente à e ghjuvelli è u scaccu, hà ancu un postu. In quantu à i convinczii pulitichi - Okhlobystin monarchiste, in u so tempu hà ancu in u partitu "Cedar", u scopu principaru chì era u rinuvamentu di a monarquia russa.

À u mumentu di a più grande pupulazione, Ivan hà sappiutu cù a so sposta futura - l'attrici Oksana Arbuzova. Ufficialamenti, cunsulidanu a so unione in u 1995. Oghje, a coppiu sò trappe nantu à sei figlioli - dui picciotti (Basil e Savva) è quattru nande (Anfisa, Evdokia, Varvara è John).

Si sunturnisce i risultati di u ricunniscenza ufficiali di Okhlobystin, i risultati seranu dinò: 9 premiu per u più funzioni rolu 17 premji per u meglii direttore, è 21 premiu com'è l'autore di u meglius script. Unu di l'ultimi, à u mumentu, travaglià in u cinema: i filmi "DMB" (in seguente di ricordi di u servitore di l'armata), "Down House" (versione moderna di u novu "Idiot") è "Garbage". Vide da sottu le pseunità: Leopold Luxurious e Ivan Alien.

U fattu chì l'attore russu - un aderente di l'Ortodosimu, hè statu ufficialmente cunnisciutu quandu s'hè addivintatu l'albergu di u "Canon" in a television in u 1998. E digià in u 2001 Ivan Ivanovich hè statu urdinatu un cleru da l'Archevêque Vladimir Tashkent. Hà succorsu in a Diocese di Tashkent.

À a fine di u 2001, Okhlobystin hè vinutu à a capitale per prisentà u so novu curcu film about Prince Daniil. Hà riflessu micca solu com'è una stampa indipendente, ma cumu parti di un ciclu tutale chjamatu "Vides of the Saints", chì deve cuntene, sicondu i piani di l'autore, 477 series. È in u stessu annu, u presidente russu Vladimir Putin presentò Okhlobystin cù u premiu "Per Meriti à a Patria" - nominali scogliera d'oru.

Doppu era quasi impussibile di cunghjuntà u serviziu à Diu è à l'interventu, Ivan saldò temporale da a so professione principale. Ma tutta u tempu si stalla un scrittore. In u 2008, Okhlobystin, cuncepiente a bisognu di più risultati, hà tornatu à a professione attiva.

Finu à u 2005, un famosu attore (Patre Giovanni) ghjera sirvutu à Zayaitsky, in a Chiesa di San Nicolau, dopu à u 2005 - in a terra di Sophia, in u Tempiu di Sophia di a Saviezza di Diu, in u culore di a intelligentsia di Mosca.

Hè l'albergu di l'emissione "Flock" in a radiu russu u serviziu di novu serviziu, è hè l'autore di a colonna in a cumunità "Snob"

U rolu di una grande figura storica - Grigory Rasputin - Ivan Okhlobystin canta in a film "A Conspiracy", diretta da Stanislav Libin.

In a vita di l'upertu novu hà principiatu un periodu di filmatu attivu. Immediatamente diversi pelle chì Ivan fighjenu, sò publicati. Eccu i filmi: "Bullet Fool", u tile storico global "U Re"

Sicondu u guidatu di Ivan Ivanovich, in u 2007, a sensacionale film "Parrafu 78" hè stata liberata, chì u guidaticu hè stata data di u 1995.

In u novembre 2009, a stampa informava chì u Patre Jean stessu avia dumandatu à Patriarch Kirill a liberazione di u serviziu, chì a causa di quali eranu "contradizioni internas".

Dipoi u frivaru di l'annu dopu, u Patriarch Kirill cumpiitu a pretendenza di Ivan Okhlobystin è a sguassà di esse realizatu u serviziu prieste, mentre chì porta a crede sacerdotale è a robba sacerdotale hè proibitu. U Patriarca ùn hà micca scurdatu di nutà chì in l'eventu chì u Patre Giovanni, in u mondu di Ivan Okhlobystin, decide, piglià "una scelta definitivu è in unambiguate à favori di u ministeru pastorale", in questu casu, sta sospensjoni di u ministeru pò esse annullata.

A fine di u stessu annu, Okhlobystin hà dettu in una entrevista cù u Komsomolets di Mosca chì in u prossimu dui anni decide di rinvià à u ministeru.

In parte di u so caratteru attuale, Dr. Bykov (a seria "Interni") hè blogu nantu à Facebook.