Propetti terpèutiques di currantia negra

Ciò chì determina i pruprietà terapèuti di currantdi neri?
Grosu negru hè unu di i culturi di bacca più preziosa cù proprietà mediali. In u fiore, sta pianta si trova in chjucchi forti lodi ind'i i banche di fiumi, laghi, torrente, in fruneri di l'arbuli è di i bosc spruce. Gustiera negra hè largamente cultivata in cultura. I bacchi sferichi di questa pianta ripen in July - August. In u statu propiu acquistenu un culore negru è un gustu agriru dolce. Per i finalamenti medicinali, i dui foglie è i foglie foglie bianchi sò utilizati. I pruduzzioni curativi di i boni di currantu nìuru sò spiegati da u cuntenutu di e so sustanziali cum'è vitamini C, P, B1, B2, carotene (provitamine A), monosaccharidi, acidi organici (malic, citric, succinic, salicylic), olii essenzali, glucosides, anthocyanins, tannini e sustanzi di pectin, microelementi. Comu pudete a vede, u currantu negru pò ghjustìmente chjamatu un laburatoriu chimicu per a produzzione di sustanzi biologichi attivi. U cuntenutu di a vitamina C à currantu nìuru hè a siconda solu per a dogrose è l'actinidia. In questa indicazione sopra à altri culturi (ancu i frutti di citrus - limone è aranciu) parechji volte.

L'arghjentu ancu cuntene assai sustanzi chì anu pruprietariu. In particulare assai assai sò vitamin C (à l'ascorbic acid) è l'olii essenziali.

À chì malati sò e passdavanu neri usati per a ghjenti medicinal?
In a medicina famigliali, i buchi bianchi in currantu nìvuru sò usati per friddi, pressione di u sangue, gastrite è ultraculori stomachi, infjammazione di i rizzi, malatie corpu, liver. Grazie à l'altu cuntenutu di e vitamini, i boli di castagne sò usati cum'è un rimediu efficae per a prevenzioni di l'ipovitaminosi. I frutti di sta pianta anu un'urganu diureticu, diaforicu è antiinflamatoriu, è ancu attu di depressu in parechji bacteriasi patogeni.

L'infusione d'acqua è e scricci di foglie anu un effettu terapicuutu per reumatismu è gout, perchè favurizendu a rimesa di l'anziani urali è l'oxalichi da u corpu. L'infuzione di e foglie di currantia negra hè aduprata per a raghjoni medica cù scrofula. Cottucatu cum'è un caldo di calda calante da e foglie di currantu negru hè utilatu in u trattamentu di e malatii di a vejiga è urolithiasis.

Dmitry Parshonok , speciali per u situ