U so maestà u corpu: quattena moda di l'invierno-2017

Turtleneck - un residente permanente di Olympus di moda. Hè adurata Audrey Hepburn, Catherine Deneuve è Jane Birkin, dimustrata nantu à i catwalks Yves Saint Laurent è Pierre Cardin - causannu un scherzu graviu in a sucità conservadora. U Golfu, per tuttu u so lacconicism, hè multificho - hè un simbulu di cultu, è a personificazione di l'individualità in u mondu mudernu, è solu: una cosa cumuna cusì cumuna. Quelli chì sò crazy about badlocks, i diseggiani riceranu i trè stile di imaghjini, in sta staghjoni.

Turtleneck - l'attribu di l'armatu inverndu: a Luckbook Philosophy di Lorenzo Serafini

Badone + ghiacciata stretta. Questu settellu hè ideali per u codice di vestitu uffiziu, ma ancu adattatu per qualsiasi casate duve vo vulete mira presentable senza fusionu cù l'ambienti. In favori - una paleta pastellale: in particulare efficace hè l'aghjustà in tutti i tonalità gris-beige, chì aghjunghjenu silenziu slim. L'imprissione furtificheghja i scarpi è l'accessori: hè impurtante culligamentu di e cose in u classicu, senza cuntrastallu cù u putu.

Elegante imaghjini di l'affari di Ralph Lauren

Badlon + dress. Solu solu ùn hè micca assai u stessu, una cumminazione di sarafan è un golf di puntata, habitual per noi dapoi l'epichi di a scola. Parlà di a notizia parete multilettu, chì hè statu longu u segnu di u gustu bè à u cerculu di l'acquisto. Mesturà e so regule hè facilissimu: sceglie sedia, cachemire, maghreb u ghjuvellu è combina cù velvete, velore, cuoio è chiffon outfits. U risultatu prumetti di esse grandi.

Stile feminile in i cullezzione di Tory Burch, Etro, Karen Walker

Badone + cunti di calzari: un tipu "uniforme" di i ghjoculi è di i bloggers di a moda in sta fiada freta. Hagara: u settore hè universale, cunvene, ma à u listessu tempu hè invariabilmente elegante. Inoltre, hè assai vulturu, chì permette parechji elementi di accessorii di una varietale di e cose: da imbavaglieti miniatura è stivali à i scarpi massi è baggies.

L'imagine informale per a donna cità di a moda