Ciò chì si pò piglià un zitellu per ottene pisu megliu dopu l'annu?

Probabilmente, ùn ci hè micca un solu parente chì ùn devi esse micca moltu di u pesu di u so propiu figliolu. Ci sò tanti preoccupati di pisci di pesu, altri - per u so mancanza. Dopu à u nascita di u zitellu, tutti i pediatrici anu dicenu chì a cundizione di u zitellu in u so rispettu di u pesu di u zitellu.

Ogni misi, u nostru babbu hè chjucu è medite à una accultura à un medico locale, paragunendu l'insignamenti fìsici cù l'average - curvaturi statìstichi di altu è pesu, è perciè a judici di a so cundizione, no solamente fisica, sino wkoll psicologica. Sicondu sti curvuli, u pesu di u babbu semicontinu duverà duppià in pezzi cù u pesu à u nascita, è u pisu di l'annu anu triplice. Dopu chì u zitellu hà avellu un annu, u ritimu di a so cumpurtamenta fisica rallighja un pocu, è l'inguernu pisu per a simana hè solu 30-50 g.

Dopu chì u to figliolu hè culpitu da i so pedi, è hà cuminciatu à attivà à amparà caminari, hà cuminciatu à perdere più di più energia, è ùn hè micca cusì più veloce di pisu. E so mamma si cumincianu à pensà à ciò chì tocca à piglià un zitellu perch'elli pisanu dopu à l'annu. Perchè ùn sò micca particularmente affullante chì u vostru zitellu ùn hè digià addunendu 900 g mensili cum'è in u primu annu di vita. Oghje più attente hè pagatu à a proportzionalità, per esempiu, si pensa chì a circunfirenza di u pettu serà più grande ca a circunfirenza di a testa, appuntu à l'età di u zitellu in anni. U più grande u zitellu, più largu e so corpu è menu culore.

In più, deve esse ricordati chì l'aumentu di l'altura è di u pesu hè "saltu" (si era stinnatu per un centu centimetri di u mese, ùn pudere micca acquistà pisu è vice versa, u venerà u mesu ellu piglia u pesu è micca di creà) ; è cù tuttu questu, hè necessariu piglià in contu a custituzione di i genitori (siddu i genitori di u zitellu sò boni è fiascalli fràfici, ùn cume micca chì u zitellu stessu serà altu è cù un fisu densu).

U corpu di u zitellu chì ci hè di una dieta equilibrada, deve riceve a cantina necessaria di prutezione, di grassu è di carbuidrati per un crescita normale è u sviluppu. Inoltre, micca più, ma micca menu di a norma. Dopu à un annu, u zitellu deve ricevi circa 3,0 g di proteina per 1 kg di pisu di u ghjornu, 5,5 g di grassu per 1 kg di pisu di u ghjornu è 15-16 g di carbohydrate per 1 kg di pisu di u ghjornu. Inoltre, hè bisognu di ricivettà in u corpu è di i minerali, e vitamini, e sustanzi organichi, è, sicuru, l'acqua.

In casu sempre, sò sempre questu nantu à a quistione di ciò chì hè necessaria di fà u zitellu acquistassi pisu dopu un annu, è parechje più dolce chì i so cumpagnie (ellu hà ossiculate, ùn ci hè micca un capu grassu, u babbu ùn hà micca appetite, ùn hè inactive è rapidamente) pudete cunsultà un spezialista: un gastroenterologist o solu pediatre. A perdita di u pesu o a mancanza di pò pruduce una varietà di malatie: diabetes, allergii alimentari, malati gastrointestinali, glándulas ampliati è assai più. Di solitu, dopu à u cursu di u trattamentu è di a recuperazione sana, u pesu di u zitellu hè normalizatu.

Tuttavia, hè pussibule chì u to figliolu hè assai attivu, è a quantità di manghjà comune ùn cumpone micca a quantità di calori spentu. In questu casu, aghjunghje à a dieta di u zitellu, più alimenti calò (cottage cheese, cheese, nuts, caviar, etc.).

È cusì, sè vo pudete dettu chì u vostru picciuttante hà bisognu di guadagnà uni pochi volte, in prima avete bisognu à coordinar tutte di ciò chì cù u mèdicu di u zitellu. Ùn cose micca u cundiscenu a vostra gioia, in tuttu ciò chì ci hè bisognu di una misura.

Chì pudete fà per fà u so figliolu pienu pisu dopu à un annu? Eccu uni pochi strumenti pruvati è effittivamenti:

Ma vi vùagliu avvigniri chì ùn hè micca necessariu annullà un zitellu, perchè l'excëdetà pisu, ma a so inespizie ùn pò esse stimatu di ogni tipu di prublemi. Saria dispunibile à nutà novu chì in tuttu a misura hè necessaria è nisun casu ùn deve micca privatu u zitellu di l'esercitu fisicu, perchè a vita hè nantu à a mossa. Oghje scopre l'aire frescu, perchè l'aire frescu hè cusì necessariu per l'organisimu crisanti.

Bona furtuna à voi in alcuni u pesu ideale per u to bè.