A vacanze in u strangeru cù un zitellu

Viaghjà in caru in Auropa hè bonu è còmode, pudete vede assai più ca quì in u moddu "aeroportu-hotel-aeroportuu". Ma cù u caprettu stu casu affucatu, almenu, in prima vista. In un paese vacanze avec un infante - u sughjettu di u nostru articulu.

Visas, aduani è altre furmagliu

U mo maritu è ​​decisu di gastru un vacanze in Lituania, salvami u trasportu è servizii di l'agenzia. In Internet accudò un appartamentu in Vilnius è un hotel in Trakai (questu hè un bonu locu turisticu vicinu à Vilnius, in u distrittu di u lavu). Visas in u cunsulatu talianu eranu fàciule: recullaru i documenti, devenu una lettera da l'hotel chì cunfermanu a riservazione è admittite chì u scopu di u viaghju era di satisfacassi u prucezione turcante.

Da Kiev à Vilnius per Bielorussia 740 km, trivia, se micca per dui fruntii. Ma ùn eranu dubbii à Bielorussia. Questu hè u modu più veloce, per a Pulonia sò più di 400 chilomitri, in più, u nostru à a Polonaia, dichjaremu chì ùn hè statu dipenditu in modu rigulari in a fruntiera polacca per sei ore. À u caldu di 30 gradi? U mo figliolu tri anni? Ùn hè micca divertitu. À u listessu tempu, Bielorussia hè un paese misteriosu, e bicelli parlanu d'ella, cum'è u Triangulu di Bermuda.


In tuttu, i cunfini ùn eranu micca cusì scary: ùn avemu mai perchè più di duie ore à u ritornu à u ritornu. Fortunatamente, u mo maritu hà cunvinciutu di cumprà un CD compaccu cù una screen on quali Vanya hà vistutu caricaturizà mentri noi rigalà i documenti è amparò u zucchero. In generale, un impurtante pruteghju di u carru - u troncu, induve pudete spusà tuttu: da a pignata à un munzeddu di i ghjoculi preferiti.

Strade bielorussia sò impeccable, signaleste, ancu "Kalhoz im. Alexandra Nevskava ". A più longa chì vede, più chè vo avete cuntentu. È a grammatica hè maraviglia è u nome hè stata data à a splutazioni cullettiva, per ùn sputterà u fattu chì a crescita agricula in u pianeta hà survivutu, apparentemente, solu quì.

Cumu si u colapsu di l'URSS s'eranu aieri. Invece l'indirizzi, pudemu avè perde di persone per quandu era in la matina à a capitale bielorussia. Eru u navigatore, è in u mappa tutti cunghjunghjeveni: quì ci andavamu à a rotonda, è avemu avè turnatu a diritta, deve esse un puntero per Vilnius - o almenu à Grodno. Ci sò tanti virsi quantu pussibule, ma ùn ci hè signu per Grodno! U maritu anu rivolutu espressu tuttu ciò chì pensava à e mio navigazioni. Partigginemu circhendu à u circhiu chjubu nantu à a rotonda, è in cunfużjoni rintra. Dopu hà fattu scupartu chì u ghjornu di diritta hè stata missa perchè u so maritu. Hè in questu momentu chì vultò a so testa versu u left, è chjamò: "Oh quantu chjappi! Vanya, mi pari! "U mo criaturu hè un fanàticu di carichi pesanti, soprattuttu a custruzzione, perchè noi chì eravate esaminà a banda di" giraffe "di pâturai in a perifrie di Minsk, a volta necessaria hà destra in innanzurati. Dopu avè trattatu a situazione, ecciteghja pisciàvule è ghjustu, finarmenti, quandu era necessariu.


Torre Gediminas

U nostru appartamentu in Vilnius avia ghjustu in a cità vechja - chì hè scrittu nantu à u situ di l'appartamenti di l'Algis House. Vanya accuminciò subbitu a maestru di a custruzzione - una cumbattiva in un spaziu di stanza di stanza di dui camere, un arranzendu inghjustu (à traversu u bagnu pudete andà à a kitchenette, da quì - à a sala, u cambre è à u novu à u bagnu) avà eranu parechji punti chì curiosamente eranu interessanti di scopra a Casetta Vieja - cusì sò in u primu a stessa sera, andava, camminava pi li strati.

A maggiuranza di tutti quelli di mè è u mo figliolu piaceru Vanya:

a) u muru di una cafe nantu à Pilies Street, incrusciata (cun ​​una altra parolla micca truvata) cù e teppi è cupi di porcellana;

b) A Torre Gediminas, chì offre una vista turistiche (ma a cosa principal hè, sicuru, u mudellu di a città antica in u primu pianu di a torre, chì, sfortunatamente, ùn pò micca toccu da e mani, per quale, hè assai ofintatu da u ministru aunt);

c) assicurà di l'armata di l'armata in onore di u 1000 anniversariu di Lituania (ghjucatu à u cannau è si n'andò da passu - u sentu chì i lituani ùn m'agitavanu micca drill);

d) u ponte nantu à u fiumu Vilenka cù serratori di parechji tipi fissi nantu à a ferraghju (sò cundati da l'amore eternu);

e) imaghjini nantu à i muri di e case in u distrittu boemuni di Užupis.

Užupis hà dichjaratu u so quartier di a Republica, hà un bannera, prisidenti, ministri, ammiatri in 200 paesi.


Incidentale , una bona custituzione. Punt 3: "Ogni omu hà u dirittu di morte, ma ùn hè micca necessariu". Ah si: f) u mercatu campagnolu in a listessa area di Užupis, chì opera solu i ghjovi. Pane grisse cascheta cù frutti secchi è frutti nucelli, bundanza cum'è Pasqua di Pasqua. Trimate u fioccu è manghja cun u burru. E chiancianu cu la felicità. Ancu eranu formani è cun un mudellu, è brusgiatu è dolce (chì u mo figliolu Vanya hà apprezzatu in u so valariu veramente).


Casa à u lavu

Quattru ghjorni dopu, abbandunà Vilnius per Trakai, una cità di petite cità à 30 chilometri da a capitale, in u distrittu di l'alte. Hè cè famuzu per u so casteddu - a più grande in Lituania è a "sola isula", cumu si dì in i guida. U casteddu ùn hà mpignatu à Vanya nantu à u zitellu. Ma ci era assai classi. Avemu alimentatu pate, pesci è cigni. U ritu di ogni ghjornu fubbe ancu un passatu à longu u terraplen, incù pane di pilfi cù l'ambrati è i sacchetti di lino; admirazione di ibarchi è barche; un viaghju in bicicletti allighjiti nantu à a cità è allughjemu (u zitellu Vanya era santeatu nantu à u sediu di u zitellu è masticava i frutte ghjunti in u viaghju). Allora accumpèvamu in u carru (induve u figliu s'addrummisciva, stanchiu di l'impressioni) è si n'andò in u locu, chì era assai distanti da u desertu, à sette chilometri di Trakai, nantu à u Lavu Margis.

Kaunas, per 65 km. Eppuru, sicuru, puderia ghjunghje à Klaipeda, è à Palanga - in Lituania tuttu hè vicinu, e strade sò immilluti. In Kaunas, Van hà assai piaciutu u Museum of Devils (una cullizzioni di figuri di dimònii fatti di legnu, ceramica, vetru, etc.), occupanu tres piani). Cummindu ricorda "un dimitre chì hà aghjunatu un capru per e corne". A sera dopu à partiri di casa, u maritu, è si tense à u balcuni di l'hotel, cercava i binoculi una casa di legno cù un quartier, vicinu à quale stete una barca. - Probabilmente, ùn hè micca cusì cusciutu di cumprà una castagna, - dissi pensativamente. È aghju avutu chì u vacanze era successu. In vacanze in paese rurale cù un ziteddu, tuttu era perfettu.