Moda di i vintini di u seculu passatu

Oghje, quessi sò spessu invented new things. Ogni tutti sapi chì dicenu: u novu hè un vechju scurdatu. Chì ci hà scurdatu? Rintemu chì a moda di i vintini di u seculu passatu era cum'è.

À u principiu di i vintini, i paesi europei anu avutu gradualmenti alluntanati da i morti di i tempii. L'ascesa era a industria. In tutti l'esferi, i rializazioni di a scienza è a tecnulugia sò stati rializati. L'armata inventata di Henry Ford hà permessu di rializà a pruduzione massima di vestiti è calzature. Ma i fashionisti vera still ordered tailoring individuali. A più impurtante in a moda di i vintini di u seculu passatu era a fusioni di i tendenzi di a moda di u Viechje è Novu Munnu. Avà è duvite purtavanu vistimenti di u stissu stilu.

Quale hè chì ùn hà micca cunnisciutu di e donne d'emancipazione? E cumu si parevanu? Credu chì ùn parechje persone pò risponde à sta quistione. L'ultimu seculu, in particulari i vintini, hè marcatu da una lotta per l'ugualità di e donne è l'omi. Sta lotta hà purtatu à u fattu chì a feminità ùn era più accolta. L'ideal di a bellezza femina era una prima donna, senza indegnu di ogni rotundità di a figura. U scopu di l'ugualità cù l'omini purtà à l'imitazioni di elli in tuttu. I ricacciati di i vignaghjoli di a donna per i rizeddi longu, chì facenu i pezzi curverechji curretta ". Prette boni vistenu u rolu di donni in casa, è cumincianu à dominar l'attività purament masculina: impegnazione di un caru, ghjucadore di carta, vols in l'aria. A moda vinia in ginirara generale. Una bocca d'una longa donna, finu à metu metru longu, un casu di cigarette di una doppia exquisite cù pedichi preziosi sò u best gift per a donna di moda.

A robba di i vintensi sò carattarizati da dui direzzione: unisex e dansingomania. U primu direzzione - trouser suits, u sicondu - vistimenti curtite, cum'è i dancers jazz.

Per alcuni ugualità cù l'omi, e donne di l'Europa è l'america hà purtatu vestiti di l'omi. À l'altu di pupularità - pantaloni è camiceria. È per a liberazione di u lume, certi ladies anu sceltu ancu un esmoquin. Stu putu di una donna di i vinticelli di u seculu passava era supplementatu cun una corbula negligente è ghjittata. In Russia, e donne era ancu in vestiti di l'omi, ma chistu era due per altri razze. In u paese di post-guerra, ci hè una mancanza catastròfica di u tissue. Ma in quantu uniforme militari. Eccu e donne è sò stati obligati di cambià i calzini in fasgiuli curtite, persunalizà a tunica è e scarpi stivali bassine. Nun pocu attivista ghjovani cumplicate stu vestito cun una chaqueta di cocia d'un omu è un pappagallo lignu.

In a moda di i vintensi di u seculu passatu, i vestiti sò incisi recta, cù toca asimmetrica, senza maniche, cù una cintura estrecia è un scogliu profundo, seducente nantu à a so back. A siluetta di tali vistimenti spennati a angulizza di a figura è a rara. Grazie à Kate Moss, torneghjani in vestiti in i 90's di l'ùltimu seculu sottu u nome "heroïna chic". E senza ragiuni. Dopu tuttu, in i vintini, una piglia d'opiu in una purse era un fenomenu cumuni trà "gioia d'or".

A feminità minimu in a robba era cumpensata da u make-up. Lippu rossu rossu, ochji invilitatu, ombra di l'ombra grisa o negra - una bellezza verita di una movie silent. Li vintini friquintate significativamente a longu di u vestitu. U risultatu era un petit vestitivu nìvuru da Cocu Chanel.

A moda dittò l'scelta di tessili. I diseggituri utilizonu velvete, satin è seda. E strappatu diversi volta in u collu, a catena di perli era un accessariu obligatoriu. A moda era furna, ora ùn solu com'è una decorazione. Sable o fox skin hà pigliatu u so postu nantu à e spalle di e donne com'è una moda addestrazzu à u vestitu di a sera. A moda per i vestiti curti causò una dumanda più numerosa per mette in sita. Ma i calze di sita ùn sò micca accessìbule per tutti, perchè ùn sò micca menu dispensarii medichi sintetici menu prezzu.

In l'anniversaire, l'aparenza di i scarpi cambiò. À l'altu di pupularità sò stati scarpi-barche per un petit taccu. Jazz dancers pigliò prestu eardrums. U calzate ùn era micca prezzu, cusì stufa di gomma particulari erani usati per prutezzione.

In i vintini, ghjè à dì, in u 1925, un novu modellu di moda - "art deco" hà suscitatu. In traduzzione da francese - art decorative. Hè stata influinzata da l'esposizione di l'arti decorativu è industriale contemporaneu realizatu in Parigi. Stu stili hè carattarizatu da una mistura di diversi motivi. E muduli chinesi, esotico exitu, motivi africani, à questu aghjunghjite una pocu avant-garde - acquistà l'arti Deco, assai populari in i vintena. Stu stili influirò l'apparizione di elementi di decorazione in quantità grande. In i vintini, parechji formazione di moda russa emigraru in Auropa. E, strangely enough, hanu acquistatu popolarità. In ogni locu apertu e case di moda russa. A demanda di e donne europei di moda in legno, capelli pinti è ghjuvelli di costume. I creazioni di a Casa di Embroidery "Kitmir" anu aghjustatu una meda d'oru à l'esposizione supra.

A moda di i vintini di u seculu passatu oghje hè chjamatu retro. Ma in questu modu stanu solu a base di tutti i tendenzi di a moda. I vistimenti, vestiti, i vistimenti di quellu tempu volte un ridiculu à noi, ma sò stati classici. Eranu i vintini pezzi chì ci dani un vistitu nìuru è u perfume Chanel No. 5. Solu per questu avemu da esse aghjenti per un era passana.