Accessori di moda, Autunno-inverno 2015-2016, foto

Per creà una imagine ideale, ùn sanu micca bè da pudè esse cumprende affari individuali entre ellu stessu, bisognu di sceglie l'accessori diritti per elli. Hè accessori chì portanu quessi suttilità chì trasfurmenu un vestitu simplici è permette di vede cum'è una bellezza unica. Accessori di moda di a storia di uvernu-inverno 2015-2016 piacenu i amori di l'ornamenti brillanti è massivi. I disegnaturi ùn anu micca stancu di sorprenderà a so creatività è offerta à e donne in a stagione pronta per vìdiri l'urdinatore originale, sacchetti brillanti è i prudutti inudori.

Moda bijouterie Autunno-inverno 2015-2016

I ritratti nantu à l'ultimi modi di mostra di i modi di moda di u mondu sanu estanu chjuche di varietà di ghjuvelli di donna. Invece a restrizzione è a naturalità chì rignanu à parechje staghjunalità, i cullezioni d'otoño-invernu sò stati bè speduti da u luminosu è l'uriginale. Sembra chì tutti i cusuttini, cumu si avè accunsentutu, hà decisu d'accentu frescu è stunanti cù l'aiutu di l'accessori.
I più accessori di moda 2016 sò l'ornamenti massi. È pò esse parechji ghjenui è belli di lussu. In u primu postu - pecurinu insegnati: enormi (e più, megliu), mudelli catchy, colori è uriginali. Per esempiu, i marchi Céline è Louis Vuitton offerenu sta stagione per usà un grande arcu, fattu di metallo o decoratu cù pedi. Balmain si cuncintra à i pendenti massi d'anelli d'ouri, è Saint Laurent anu sceltu ereure d'oru, ma una forma triangulae. Una stonda di l'uttinu sera squadra aiutà à creà longu ardi cù pedi, per esempiu, da a cullezzione d'Oscar de la Renta.
U colletti, u pelle è i colti anziane diventanu ancu in grandezza impressiunanti è mudelli originali. Roberto Cavalli, Reed Krakoff, Giambattista Valli, offerta Moschino per portà e catene cù vaghjime grandi, decorate cù chjave, chjusi è enormi colgante. I colletti più pruduttivi è feminini di Givenchy è Dolce & Gabbana s'assumiganu di e guirri florali custituiti di pedichi preziosi.
I amate di i castagnelli ùn anu prisentatu à i mudelli di Chanel: un chjucheghju nantu à una corta fina fina chì deve esse purtata in ... cintura! Ma in i cullezzione di Gucci, Christian Dior, Versace un munzeddu di diversi braccialetti: di mudelli riflessi dilicati per adulti ornamenti enormi.

Abbigliamento di moda, Autunno-invernu 2015-2016

L'attenzioni particulari deve esse dati à i veri stili di guanti è scarfs. Fur scarves - a principal tendenza di l'inviu di u 2016. Hanu bisognu à esse furmatu di furna naturali, è ponu esse micca solu una bufanda, ma ancu un mantellu. I guanti di pratu sò ancu trà i favori di sta stagione. Longu mudelli foru presentati da Erdem, Irfe, Fendi, John Galliano, Rachel Roy. L'alternante curretta, generosamente decorata cù guanti di pietra, pò esse truvata in e cullezzione di Haider Ackerman, Rick Owens, Rochas, Dries Van Noten. A più d'opzioni sportivi per guanti senza dete si sò presentati da Dolce & Gabbana è Kenneth Cole. In quantu à e bosse di moda di e donne, anu aghjunghje emette pezzi kbar cù un patrone, pilami è sacchetti di coiu, i casi è praticatori tipici.