Alla Pugachyova hà acquistatu un novu appartamentu per u so nipote

Alla Pugacheva hà dui omone. Dopu à a morte di un fratellu, u cantante cumete cun l'ultimu volenu - ellu cura i ghjovani. È se a vita di Artem più vieja era normale, allura u più chjucu Vlad per un longu tempu ùn puderanu micca eliminà l'addiction di droga.

A fine di l'ùltima annu, Alla Borisovna mandò Vlad à una clinica israeliana, induve i meglius medichi rimettini à a vita normale. L'esposa prima di Vlad in u stessu tempu era in l'hospital cù a tuberculosis, è Alla Pugacheva purtava per u tempu di u so figliolu. U zitellu era in la dacha di l'helper, induve dui babbu ci vedenu. U cantatore parechji volte hà pigliatu a Zhenya à una semente à a casa, induve hà introduttu i so figlioli.

Ora u sobriore più chjovu Alla Borisovna cuntinuau à l'urganizazione, anchi si finu à a ripresa hè sempre luntanu: u zitellu tornarà à Mosca solu à a fine di l'annu. In Israele, a so antica sposa Catherine hè vinutu à Vlad. U ghjovanu decide di custruisce una relazione è principià tuttu da u scarrà. Alla Pugacheva prova di cuntinuà à aiutà à u so figliolu più chjucu arrangià a so vita, è cusì compriu un appartamentu in Moscu, duv'ellu hà vicinu à a volta d'Israele. Vlad vole piglià un figliolu ghjovanu à a so nova casa.