Nikita Dzhigurda hà dicheratu annantu à l'evidenza cumprumminanti nantu à e superlighghieri gay di l'etapa russa

A partenza di Andrei Malakhov da u Primu Canale causò risuscitazioni considerable in a reta. I so visitatori ùn credi micca chì u presentatore populari basta solu a so pensioni - u Let's program. In ogni casu, à ghjudicamentu di i numeri numeri di insiders, u primariu di u canali di u paese di u paese hè digià in u prufunnu stupitu chì cercanu un sustitutu per Andrei Malakhov.

In a lista di i candidatori per u rolu di u presentatore di "Let They Say" èranu dui arterianti outraggianti - Alex Panin è Nikita Dzhigurda. Ùn ci hè chjaru se u cumandante di u Primu Canale anu cunzidiettu a so candidazione, ma l'u scandaludu eranu rienziunate à i pussibbili cambiamenti di carriera.

E si Alexey Panin hè prontu à pensà à a pruposta di u capu di u prugramma TV, allura a Nikita Dzhigurda nantu à a pruposta chì promettenu vi risponde à un denu categuricu. U mutivu di sta decisione si trova in l'evidenza cumprumanti di famosi gays russi ...

Dzhigurda dispostu à esseciuti i gay famosi russi

Quandu ci era infurmazione nantu à a preghjudiziu eventuali di Dzhigurdy o Panin per u rolu di u principale "Dite à parlà", Nikita Dzhigurda avertitu immediata chì questu hè un "ànitra". L'actor crede chì a dirigenza di u Primu Canu ùn hè micca pronta per cambià drasticamenti, perchè ùn ùn esse silenziu, cum'è Andrei Malakhov hà fattu:
... a dirigenza di u Canulu ùn hè ancu ready for such changes. Eiu, cum'è un artista liberu, ùn accunsenu micca in i metudi di travagliu chì Andrei Malakhov è i editori di i prugrammi accunsenu è accunsenu.

Sicondu Dzhigurdy, vide un video cumprendente in many stanzi gay domestichi. Per assicurà chì u video scandalu ùn vene micca in Internet, i superstars paganu assai soldi:
Aghju dichjaratu chì, cum'è prufissore di l'Academia di Seguretat sottu u prisidenti russu in u tempu degnu, vi a publicità quandu i nostri populi di sti populi, l'omi, cun l'altri in relazioni in u lettu sò filmati. Vidite questi pubblichi e socu chì assai supertrade di u nostru cummercializazione hà unfastened bablos, perchè u materiale cumprendente contr'à elli ùn era micca espunutu.

Scuprite u quali artisti Nikita Dzhigurda dice chì ùn hè micca difficiule. Quattru anni fà, l'artista chjamà i famosu stiddi di l'scena russa per fà un campatu:
Questi facenu, è Kirkorov, è Leontiev, Lazarev, è Bilan, è in bascu, chì facenu un affari cun Volochkova è Fedorova, devenu sultantu da u sotteru, prima hè tardu. Pigliate l'attu di l'omu! Surtate da u sotteru cù pannelli!
Avemu nutatu in Zen questa materia 👍 è anu sappiutu di tutte l'intrigue è i scandali di mostra cummerciale.