Hmayak Hakobyan, biografia

Hmayak Hakobyan hè unu di l'illusioni di u più amatu di tutti i zitelli è adulti in u paese di u CIS. A biografia di Hakobyan hè intaglio di illusione è reencarnazione. Biografia di Hmayaka hè una storia di un omu chì pò puderebbenu sorpresa cù l'audienza cù tanti trucchi chì ci hà pensatu à u fattu chì i miraculi esistinu.

Hmayak Hakobyan, chì a so biografia cumminò l'1 di dicembre di u 1954, sapia sempre cumu reincarnate. In a biografia di Hmayak Hakobyan ùn ci hè micca solu u rolu d'un fakir. Inoltre, hà ghjucatu assai altri roli, in a vita è in filmi. Hmayak era solu direttore, illuminista è un attore. Hakobyan hà fattu cinquanta rolichi in u filmu. A so biografia cumporta visiti à cinquanta-nove paesi. Hmayak hà ricivutu cinque risultati internazionali. Hakobyan hè un magu, chì era sempre capaci di non solu per soru, ma ancu per riride. A so biografia hè una storia di un cumpagnu cumpagnu di l'ochji tristi, chì puderanu sorprenderà u mondu.

U fattu chì Hmayak addivintà illuminista, ùn ci hè nunda nimu. U fattu hè chì u zitellu nasciu in a famiglia d 'un illusionist circus. U so babbu era Harutyun Hakobyan. Tutti i zitiddini di u futuru fakir passau in u circinu. Quand'ellu era sempre ghjovanu, i so parenti ùn pudianu micca cumprà un cunclusu, perchè u zitellu durmiu in u box magicu di u so babbu cun un ispessu mirroru. I so jucàvuli eranu ancu raramenti - cunti, carti di ghjocu è altri accessori chì i magali utilizanu per fà questu quellu o questu truccu. U zitellu hà guardatu à tutte e cose maghjori è da a zitella hà saputu chì volia cuntinuà a carriera di u so babbu è ancu participà à un casu tali chì permette a persona di sorpresa è fà crede in miraculi.

Ma vale nutà chì, anche u gustu di esse un illuministu è un maestru, Hmayak hà avutu ancu una altra passione - dibuchje. Era assai impurtanti in l'arti è per un pezzu tempu ùn puderanu sceglie quellu chì vole veramente di diventà. Inoltre, u zitellu hà studiatu cù u famu artistu Vladimir Serov. Ci hè vinutu constantemente à u attellu è passa assai ore davanti à u tile. Ma quannu u maestru era mortu, Hmayak ùn pudia sculasticà. Hè ciò chì hà causatu a terminazione di a so educazione in a scola d'arte di Surikov. U picciuottu hà scumparutu ogni voglia di creà. Ùn vulete piglià un sbagliu in manu, ma quandu hè vinutu in u tile, ùn pudia sculaccià nunda. Dunque, u zitellu hà partitu l'arti è andò à l'scola di matematica. Ma videndu chì e scienze exacte sò micca adattati per Hmayak. Hà capitu, hà decisu, ma l'angeriu è l'annigabile, licinziu literalmente zucchetti. Per quessa, dopu a graduazione, u zitellu passò à a scola diventa circus. Vuliu diventà un acrubbàticu per esse in l'arena di circus. Ma dopu un sfurtunamentu si succorsu - u zitellu hà lasciatu, per quellu chì ùn pudia più più di studià l'acrobat. U crack in a spine, prubabilmente, diventenu a ragiunazione di u fattu chì hà avutu ricivutu un bonu illusionista cum'è Hmayak Hakobyan.

In generale, Hmayaka spessu attraversu u sport. Per esempiu, era un liggeru è era cunsideratu unu di i trè atleti in Mosca. Ma a cosa era chì u zitellu ùn hè micca sempre cun forza di a so forza, è era assai ambizzjuu. Cusì un ghjornu hà sceltu un luchadoru in i so rivali, chì anu superatu assai in forza fisica. Duranti a battaglia, l'avversu spizzeghja u nasu di Hakobyan è hà attaccatu u mandibula. Per quessa, Hakobyan hà cascatu è era a so prima perdita. Per Hmayak, chì ùn anu mai perditi, stu incidente diventenu decisivu. Si abbandunò u sport è ùn turnava più in novu.

Dopu chì a varietà circus scole era da esse chjapputu per una ferite curretta, Hmayak intrì in GITIS. Allora, doppu tanti anni senza un pezzu è un tinte, ùn hà sappiutu novu. U zitellu ùn solu staghjunava i pruduttivi cù i so cumpagni di i so cumpagni di classi, ma ancu in modu independentu pruduciutu tutti i sceneraghji, grazia à quale in GITIS era cunnisciutu micca solu com'è liceu, ma ancu com'è un artistu maravigliu ghjuvellu.

Allora Hakobyan cuminciò à pruvà à a so funzione di un illuministu è escece ch'eddu era un successore degnu di l'affari di u so babbu. Hakobyan s'hè compostu chì vulia dimustrà i trucelli è di ghjucà à u filmu. Dunque, ellu hà cuminciatu à caminari sempri e più freti à pruvà à truvà un postu davanti à e camere di televisiò cum'è illuminista. Probabilmente tutti quelli chì anu criatu in l'anni 80 è 90, chì vedenu u prugramma "i boni di noite di notte", ricordanu perfetta à Hmayaka com'è un bonu magu, chì mostra a meraviglie di Pryusha, Stepash, Filillet, Karkusha è ancu tutti i televizuti. Inoltre, Hmayak hè statu ancu filmatu in u filmu. True, a maiò spessu, hè stata attraversu i roli di caratteri negattivi. Ma vale nutà chì u magia ùn hè particularmente preoccupatu di questu. Hà succitatu à riimaghjarà nantu à a pantalla è creà l'imaginesi chì ùn pudia micca esse in vita per una ragiuna o l'altru.

Hmayak A kopyan sempre hà vulutu creà quantu interessanti è eccitanti. Inoltre, ùn hà mai vulutu abbandunà u so paese per fà alcuni di qualcosa fora. Di sicuru, l'illusionista hà sempri avutu cunzignatu chì in America avianu pagatu più. Ma ellu envidiava David Copperfield. Hmayak dici chì ùn vole micca di parlà à i persone chì sò adatti à stampà è i publicità di stunts. Dunque, ellu circate di crià una cosa spiciale in casa. Hakobyan scrissi li libbra, starred in filmi, travagli di television. Hà ricente hà fattu a so filmi di i so fichi. Hmayak voli veramente crià un teatru in unicu unicu unicu, in tuttu ciò chì serà veramente mudellu è fabuloso. Ma, sfurtunatamenti, ora pochi pocu pirsuni capiscenu a necessità di e persone per bisognu d'arti. In i banche, l'illusionista era offru soldi per casinò è bar, ma micca per u teatru. In ogni modu, Hmayak ùn perderia micca speranza è anu vulutu implementà tutte e so prughjetti. Malgradu tutti, ellu assai assai i so cumpagni è u so auditu. Hmayak hè orguglioso chì era natu è risuscitatu in Russia. Ellu hà visitatu parechji paesi è visti parechje cose, ma ellu voli di vive sola in a so patria è di creà i so miraculi per a patria è creanu un conte di fata, chì tutti ci vole, ancu s'ellu ùn ùn a ricunnosce micca.