Alexey Panin torra a sultanza una figlia da a so ex-moglie

Sei misi in Alexei Panin ùn hè micca audibile, è di novu si dicenu di u scandalu. E l'ultime nutizie ùn hè micca nantu à i so successi creativi è i piani.

Aieri l'artista diventa in San-Pietroburgo per piglià a so figliola da l'ex-moglie di Yulia Yudintseva. A zitella hè stata studiata in a seconda grazu di l'escola N ° 185. A u tempu quandu Yudintseva era guidatu una figliola da a scola, l'attore scappava à l'anzianu moglie, accumpagnata da dui incuscugliate. A picciotta era stata rapida à a so mamma, dopu à u quali u segadori scumpareru nantu à dui autus. Sicondu rapprisagghia media, unu di i veiculi hè stata dopu detenuta, ma Panina è a zitella ùn eranu micca quì.

Ùn hè micca u primu u rapimentu di un zitellu. A primuranti, in 2008, Alexei Panin stole a so figliola direttamente da u ospitale, è trasladu u zitellu à Mosca. A quelli tempi, sicondu i rumori, l'attore hè statu aiutatu da e persone chì travagliendu à l'agenzia infurmazione lawrali. Per parechji anni Yulia Yudintseva hà fattu assai cumbattì pè u dirittu di piglià a so figliola. Malgradu u fattu chì di a lei, era decide di abbandunà a zitella cù a so mamma, Panin ùn hà micca datu u zitellu.

A fine di l'ùltima annu, Yudintseva hà sappiutu a piglià a so figliola da una scola di Mosca, è per andà cun ella à San Petesburgo. Panin poi andava dopu à a so ex-moglia, ma ùn era micca pussutu avè ricivutu a ragazza. L'attore estivo assai preoccupatu di a separazione da a so figliola. Panin cuminciò à abbianà l'alcoolu, chì u risultatu in u ghjugnu di questu annu era in a sala psiquiatri di una di e cliniche di a capitale cù sintomi di a febbra bianca.