Ritenimentu di a film "Vola a la Luna"

Titulu : Fly me a la luna
Genre : Animazione
Annu : 2008
Paese : Belgio
Direttore : Ben Stassen
Cast : Buzz Aldrin, Adrienne Barbo, Ed Begley Jr., Philip Bolden, Cam Clarke, Tim Curry, Trevor Gagnon, Grant George, David Gore, Steve Kramer
Budget : $ 25,000,000
Duration : 84 minuti

I sònnii circa l'astri è ghjunghje à e distanti galaxia còsmica impugnate micca solu e mente umana. Ci hè chì a nunda di l'umani hè stratatu à ... mosca. Tre vuleghjenu mosche in tràccia di secremente in a nave. Sò aspittavvi per un avventura di avventura incredibile completo à a luna ...


Nwave Pictures, un attore principare in a industria di l'entretenimentu stereoscopic, presenta a prima cinematografia in 3D per creazione, animata è muntava per stereo.

L'infurmazioni da u situ ufficiali

A film di l'animazione "Vola a la Luna" hè statu creatu per esse rializatu in u formattu tridimensionale in cinemas, cum'è iMax (ùn anu bisognu di vede nudu spezii polariali). Avemu micca avutu a felicità, ma prumetti di prestu prestu: u primu iMax pensa à aperte in Kiev à a fini di Settembre di u 2008. Ma mentri a civiltà pianu è pocu alcuni righjunghjenu i nostri latitudini, i pruduttori di l'animazione ùn si scurdate di noi: "Vola à a Luna" hè a prima film CGI di creata per a visualizazione 3D ùn solu in iMax è 3D Digitale, ma in ogni cinema aiutaghja l'aiutagliu tecnulugia.

Allora, a primu e principal cunclusione: a informatizazione di u pianeta hà righjuntu à stu nivellu chì una caricatura tridimensione cumuna pò esse rivetata oghje in quasi ogni spaziu di ritornu. Chì era prublemente mandatu - una capacità enorme, un servitori di a dimensione di una casa, anni di disegnu è attori prufessiunali / gimnastiche in u rolu di i sittersi - hè issa solu tutela di smart machines. Cum'è l'antichi ùn anu micca cunsideratu in particulare necessariu, cum'è: u talentu di u disignatore, cunti, animatori, ora, pare chì, finamente si stassi sottu à u cuteddu è in i tabelli di standardizazione. In ssu curtu, l'umanità: i machini sempre guadagnatu.

U novu rispostu (pocu di 25 miserabbili milioni di dazzi contru, per esempiu, 180 miliuni di ricente recent WALL-I) cartoon "Vola a la Luna" hè prova di questu. Ùn aghju nunda in contru Belgica (per una banda), ma di l'altra banda, ùn hè veramenti micca caricaturizatu. I caratteri ùn sò micca particularmente interessanti, a trama hè una media, nisuna nuvità, ùn trova, senza superiore - hè quasi a stessa cosa per a stessa pista chì avemu avutu annantu à l'anni. Tutti i muzzles eranu, tutte e ricianu sò ripetuti. Chì hè - una crisa di animazione? A segunda cunclusione ùn hè micca cum'è a prima, ma sempre triste: i storie sò più. "Vola a la Luna" mi personalmente mi facenu cun dulcura di u vientu anticu Neznaika è i so averebbe nantu à a Luna. Ma solu in u rolu di shorty - mosca.

Ancu s'ellu si vede bè, i creati ancu pruvate. Per esempiu, invitonu u babbu Buzz Aldrin da participà à u prugettu (Edwin Eugene Aldrin - a seconda persona chì pisava à a Luna, in u so onore ancu chjamatu unu di i crateri lunari), ancu hà esse dichjaratu. A volte, hè divertitu, qualchì volta aggradisce i grafichi (in particulare e tecniche tecniche di a nave). Ci sò tentori à parodici l'episodi da i famosi filmali spaziu, cum'è Space Odyssey 2001, Apollo 13 è Wife of the Astronaut - sti trucchi sò prubabilmente previsti per i paisani chì anu cun i zitelli.

In generale, avemu un altru cartellu simplice di u zitellu per i zitelli è i so genitori (per più, più bien, solu per i zitelli). Vedi, sicuru, in u cinema - è u risultatu fighjà più forte, è per un zitellu annantu à u cinema hè sempre una festa.