Hè a sposa di Igor Nikolaev incinta?

Aduprate u fattu chì in a famiglia di u cumpusitore populari Igor Nikolaev è a so moglia Julia Proskuryakova cresce di rinforà, i rumori anu avutu successu di parechji anni. A coppiu hà state cù uomu di deci anni, ma finu à ognunu i supetta chì Julia Proskuryakova hè imbarata ùn anu micca statu cunfirmata. A più recenti, i cagiuni parevanu annantu à l'anniversariu di Maxim Galkin. In i ritratti chì sò stati purtati in u web, pò esse vistu chì Julia porta un spaziu spiagge spiagge, mentri la chica avà stà accunsente a so stomacu cù e so mani. I fotografici quasi senza dubbitu trà l'amatori di a coppiu chì a coppiu aspetta u zitellu.

A nutizie annantu à a gravidanza di Julia Proskuryakova hà discututa per parechji simani nantu à Internet, ma nimu di e cugnituni stella hà cunsideratu annantu à a rienviganza esperta in a famiglia. Ma, cumu si dìssenu, ciurenu in un saccu ùn pudere micca amparà. À un eventuali suciale suciale, Ghjulia hà decisu di scurdà u so abdomen amplamente significativu, è si prisintò in u publicu in un vestitu luminoso chì spenzau solu cù i cambiamenti in a figura di a ghjovana donna.

Igor Nikolaev incù a so moglia appressu à l'anniversariu di u tennis Svetlana Kuznetsova. Sicondu l'insideru, dopu chì Nikolaev è Proskuryakova si prisintonu in u salottu, a maiò parte di i stiddi ùn si scurdanu di a ghjocu annata per un pocu tempu, è guardonu l'ochji nantu à a donna più bella di l'artista. À u listessu tempu, tutti quelli chì eranu cuntenti per a coppia. Julia è Igor ani cuntentu assai, u musicista pruvò di nun passà da a so sposa è hà patronatu à tutta a sera. A coppula facia cù fianc'à a fotografia, mentri Proskuryakova ùn cchiu più u so stomacu cun i so mani.

Igor Nikolaev e Yulia Proskuryakova 10 anni soani cun un figliolu

Per parechji anni, a coppia hà sunnutu di un zitellu. Tuttavia, tutti i tentattivi di diventà parenti fineru in fallimentu. Julia più di una volta in l'intirmedia cunfissi chì ella veramente vulia darà u so amatu omu un zitellu. A coppia si sò sottuponghje l'examination medica, ma nisuna contraindicazione si truvaru da i duttori. A fine, a moglia di u musicu hà dettu di fiducia a destinazione:
Sò per tutte a vulintà di Diu, o, se vulete, destinatu. Iò crede in questu pieno
Sembra chì questa ora i steddi sò furmatu in a secunna dirusta, è in a famiglia di u cumpusitore, finitu, u babbu aspetta sarà. A strada, nantu à a so pagina in Twitter Julia Proskuryakova anu pubblicatu stampa da u cuncerta in Anapa. À l'imaghjini di a zitella vene un vestu grande ...