Julia Parshuta è Dmitry Dibrov a soffrenza di u clima Sochi

Julia Parshuta è Dmitry Dibrov a soffrenza di u clima Sochi

U clima bulu in Sochi cambiò i piani di assai. Succendìu da i vagarii di a natura è di i rapprisentanti di a splutazioni domestica. Quandu fù cunnisciutu da e riti suciali, l'assistente di Sochi, inundatu da a chjesa, ùn pudia micca lascià una volta dui famosi personalità - a cantante Yulia Parshut è a presentatori Dmitry Dibrov. I media, riportatu l'ultime nutizie nantu à u mumentu climatu, hà dettu chì per u ghjornu in a cità 2 culi di precipitazioni mensiali scordu. I travaglisu per eliminà e cunsiquenzi di e chiuveri di i chjassi in a cità cuntinua.

Julia Parshuta stuck in l'inundatu di l'ariaportu

Ex-solista di u gruppu "Yin-Yang" Yulia Parshuta, issa prumessa in una carriera solo, vippò à Sochi da Mosca, cun ughjettu di visità i so genitori. Julia, dui ghjorni senza un sognu chì travagliava nantu à un novu video, hà sappiutu dà un pienu di avè u Sochi, di volu prima di a matina, è ancu vola à u locu, ma l'aeroportu di a cità nativa di u cantanti era inundatu chì ùn era micca pussibule di esce da ella. Ùn ùn puderanu arrivà à Julia è si ncontranu a so famiglia, chì li disse ancu è l'inundazioni di u primu pianu di a so casa.

In Instagram, Parshut pubblicò e fugliali è i video da a sala di esperimentu, da quale a ghjente caminava in u turmiu in u mari. I risultati, chì u cantante partiu, sughjutu à esse emuzionale è voluminoso, stendu una storia.

"U pane, cum'è in u Titanic, da Diu, a ghjente hè scandalizatu, aunts umidi, ziani morti, figlioli felice, ora l'orchestra hà fattu ghjucà. Donne è i zitelli - in u barcu, - l-artist scrissi. - Hè irrealità di abbandunà l'aeruportu, ùn vene micca carlu. I stand in u carru chianu è instagram, estessno, chì àutru!

A zitella avia de ritirata à u 2u u sittu, per assicurà quì, è pusendu per esse.

Dmitry Dibrov hà sappiutu di passà da Sochi

À u listessu tempu, u maritu si mancò è a mòglia di Dmitry Dibrov, Pauline. Dmitry era di vola à Mosca, ma torinu di Sochi facia u so agiru à u so scopu di travagliu. Polina, cù i so trè ziteddi, aspittendu à u so maritu à una casa di Mosca, vide e ritratti in a capitale olimpica. Stormy streams in u cuntu di e carrughji è e strade di u Mar Negro reculse staccucatu à a ghjovana mamma.

"Aghju espertu chì u mo maritu per andà in casa da a gloria città di Sochi," Polina hà scrittu annantu à a so pagina in Instagram, pubblicatu una carte Sochi. - In a photo ùn ci hè micca solu un fiume, nantu à una photo di l'autostrada, chì longu u fiume viaghja, chì porta à l'aeroportu. Cusì ùn sò micca saputu quand'omu si ncontru. Dicenu chì l'aeropruta annantu à a stessa.