Amma di u mo maritu

Allora, in una bona o un bonu ghjornu, ghjè accadutu chì avete senti questa frasa. Chì deve fà? Per ribbillu in i lacrimi? Immediatamente file for divorce? Vaia a tearu u capeddu? Per trattà a tantrum? Ci vogliu arrhenu?


Pare chì ancu in un sughjornu u so sonnu ùn avete micca deve sèntenu una tale frasa. Tuttavia, questu hè. E volte volte più spessu di u pensamentu.

A cosa più terribili in questa situazione ùn hè micca una altra donna, ma una tradenza di un omu amatu chì si cundiscenu incondicionalmente. Ma s'ellu ùn spiegà l'emozioni, asciugà u nostru ghjornu è ùn si cunvince micca per chjamà a vostra mamma o amica più bona, puderete avè da pinsà per quessa ch'ella hà fattu? Dopu tuttu, chì hè capaci di capiscenu una donna più bella chì una altra donna?

U fattu chì a donna hè offentera, rotta, sfrutta, hè cumprenda. La mistressa si ralegra: "Questu hè ella, è micca micca mè, hà burlatu tantu tempu. Hè statu me, è ùn ne ùn hà mancu u rozu robatu, è da questa felicità dolce, hè ella, micca micca mè, rugitanu ochju è intinendu l'aiutu, l'attenzione è u sofferimentu prima di scelta - Fate esse borraudo o vai à a vostra mamma. Una sort di vinga nica, pocu infieru. L'amore ùn hè micca un sand kulichik, ùn hè micca fà cuncessu di ricustruisce in novu. E la sposa emozionalmente arriccata poita raramente facilità distrughjanu tuttu. È solu perchè ùn ùn m'hà micca dumandatu u tempu per tempu: "Perchè un maestru fate questu?"

Allora, chì a patrona ùn hè mancu più felice ca la mòglia. E assicuta in u cantu di un triangulu d'amore, ella chianci, cum'è a so rivali ora. Hè da andà à l'invitati in i vacanze per liberà a so solitaria. È hè a mistressa chì hà capitu chì u so amatori ùn pesa micca à tutti, ogni sera, tornendu à u cunfortu abituale - i so figlioli amati, a so mòglia, u soffiu davanti à u televiziu è a cammisa in legenda in a mattina. Ma pudia torna ferru a so cammisa è crià i zitelli.

E da a cumprinsioni di tutte sse so decide u passiu grande è stupidu - per chjamà a so mòglia. Hè a speranza chì avà tuttu sera diverse. U amatu hà da pudè scurdà l'allioni di u matrimoniu "annunziatu", diventà liberu è, per quessa cuntenti, trasfiriu à ella è creanu cun ella una famiglia nova, completamente distintiva è forte.

E eccituatu per quelli piani à longu tempu, a patrona li piace un altru sentimentu forte - vendetta. "Allora, sò patitu tantu longu, sapendu l'esistenza di a me moglia, sò turmentatu è ghjelu, ancu s'ellu hè in a mo situazione è hà caputu ciò chì hè cumu avè un omu amatu."

E quantu a moglia? Chì deve fà ella, o, perversi, per ùn fà? Certu, ogni casu quì hè special. Ma per ùn mancu un frenesí di i cosi stupidi è ùn ne ùn disgrazià, quandu l'autore cuntrollu torna, vale degnu d'adopra diverse reguli.

Senza più altu è più intelligente ca una patrona. Hè pruvucatu à scandalu cù u so maritu, per fallutà a relazione. Vulissi circuscrive. Ùn li dà l'oppurtunità.

Ùn ùn pruvate à visità per piglià a so "debrief". Inutili, hè solu l'affari è da turnà à esse u lamentate chì un omu vi dispende.

Ùn hè necessariu di seguità, a causa di a so satisfaczione per l'impurtanza di a so persona.

Ùn dumandate micca à ella: crede à mè, ci sò assai pruduttori chì vulete rèndimi di a so umiliazione.

Ùn chjorkà u vostru maritu cù i zitelli o cù co-propria - postu chì, si vulia fà marchjà, perchè hè sempre cun voi?

E più impurtante - ùn hà micca ammucciatu u vostru dulore in sè stessu. Sì, si sente furore è dispramentu, è site quì in questu! Un'altra cosa hè chì hè megliu diretta sta aggressione à u pugilatu tailandese o cumincia un martellu ca "perchè" cun un maritu o una altra donna. Dopu tuttu, quasi sempri mistressi è esposi cunzidenu rivali cuncurrenti per un premiu - un omu. Spessu in a so lotta utilizanu ancu i metudi impermissibili. Ma ùn hè micca valenu ancu per elli per crede chì sò in fattu in u stessu parte di i barricades: ingannate, infelice, fidu, untu?

Cusì, se avete ricivutu un chjamu è intesu: "Hola, Sò l'amata di u so patruni", forse sia bisognu di invitarla à un tazza di caffè è à fà l'amici. À a fine, chì sera cumpurtatu una donna più bella chì una altra donna. E ci sò assai omi in questu munnu. E unu di elli ti bisognu.

love4sex.ru