Ampareri nantu à a caccia

Hè assulandumente normale per qualsiasi donna di dumandà à prublemi nantu à i zitelli, è sopratuttu per quellu chì sta spiriminta sta sperienza per a prima volta. A principal hè chì qualchissia dubbite o mancanza di fiducia in qualcosa ùn manca micca a fine di a finizioni di l'ameglie di u zitellu prima di a data di dispusizioni. Ma, cum'è sapete, u sapientiu hè u putere, si tentate à amparà quantu a travessa, quantunque pussibule, pudete esse più confiante in sè stessu. I seconde sette paragrafi ponenu risposti per e prublemi più frequenti nantu à i zitelli.
1. Perchè u picciriddu pare di tantu fame?
Puderete chì vi facevenu sempre u vostru zitellu, particularmente in prima. U latto di mammali hè assai faciule di digià, cusì u foglio deve esse alimentatu da almenu 6-8 volte di ghjornu.

Ùn simu micca d'incurità chì u vostru picciutteddu hà bisognu più frequenti di l'alimentazione di l'usu. U focu di famu sò normi pà i babori. Di solitu, si prisentanu à l'età di 10 ghjorni, 3 simane, 6 simuli è 3 mesi, ma pò esse in ogni altru tempu. In certi casi, pò esse pruvucatu da una diminuzione tempurali in a quantità di latte in a mamma per u travagliu è a mancanza di u sonnu. In questu casu, ùn cede micca à u desideriu di cuminzà a misura di u legnu, questu solu reducià a quantità di latti prudutti da u vostru corpu.

Invece, segue i descrizzione di u zitellu è applica à u cunfettu quessu chì vole. In solitu, hà dura à dui ghjorni di l'alimentazione cada dui ore per 20 minuti prima di l'ammontu attribuita da u vostru corpu di latti s'adapta à a dumanda più grande di u zitellu. In questu un periodu pruvatu di seguità una dieta equilibrata è bèie più. E, sicuru, pruvate di ripristinari.

2. Pudete un picculu picculu?
Hè una cosa di amavanu un ventu di ventu e senza mischju è fate un zitellu cù incisivi chjuchi à un altru pene. Hè improbabile chì u zitellu macerare in l'alimenta. A so lingua cuglia i denti funziunei mentre chjina. Ma à a fine di l'alimenta, quandu u flussu di latti di u lignu, u zitellu poni ghjucà è morda. Per impidiscia di sta succorsu, sguassate i so figlioli da u pettu finu à quandu si deti à cena. Sì dà un certu situ à u pettu, dicenu "nè" in una voce altamente stà è si ferma. Tutti i zitelli anu apreendu prestu chì durante l'alimenta, mamma ùn pò micca esse ghiacatu.

3. Quandu hè u megliu tempu per cumincià u decantu u latte?
U latti ponu esse accuminciati a decantarlu ancu u ghjornu quandu u primu apparsu. Ci sò parechji avantaghji in decantu u latte in a prima settimana di a vita di u to babbu. A chjave per stimulating milk production da u corpu hè di scaricà u pettu. Per quessa, se u zitellu ùn mancianu assai, immediatamenti dopu l'alimenta, sprimà u lettu durante 10 minuti. Dopu a prima settimana, puderete esse tistimoniu u restu di latti quì sottu à l'alimanu di a matina. Questa prucedura serà aiuta per cuntinuà à crescita a distribuzione di u latte è in u stessu tempu ti darà l'uppurtunità di congelà u surplu per un utilizazione più larga.

4. Quandu l'alimentazione di a mistura sia separata da l'ambrati?
Malgradu u fattu chì l'alimenta sola u latte maternelle hè una opcione ideale, a misura di u mischju di u tempu à u tempu ùn puderà micca rimpriverà u desideriu di u zitellu annunzià.

Sè avete qualchì l'opzione di l'alimentazione di una zitella cù una mischju, avete deducirle à a so età. Pruvate micca di dà l'inseme, almenu finu à chì u zitellu hè 1 annu d'annu è a distribuzione di u latti da u vostru corpu hè ben estableatu. I amami sò ancu più suscettibbli à un becchinu à bocca (chì ghjè più faciule per chimia) di i figlioli maiò, perchè anu sempri a sapè cumu suppurtà chjuderà.

L'opzione più adattata hè di spressione u latte è di alimenta u zitellu da l'buttiglia. U latto di mama è assai più utili, è u bombe ùn limita a so distribuzione.

Sì, per qualchissia, u to babbu ci prefete una buttiglia di pettu, ùn hè micca u panicu. Pudete insegni a manera di nutriscia bisognu, sopratuttu si avete bastante latte. Pruvate i seguenti: Dà sguassà a buttiglia; offerta à u to babbu un pettu cada vez ch'ellu pareva famu; creanu associazioni pusitivi, pittendu a vinu nuvellu à u so pettu.

In ogni casu, se u vostru pediatrici parmettini di rimpiazzà a latte materna cun una mistura, accunsenu. Questu hè spessu su modu più veloce per i zitelli a guadagnà u pesu pienu per a so età.

5. Perchè u babbu avete preferitu alimenta sola in una parti?
U zitellu pudarete preferitu un cinqueviu perchè hè più faciule per agisce u pezzu o u latte more da questu latitudine, o u latte ferma più faciule. A voti la mo mamma, senza mancu avè avè avè avè nutitu, si nutene à spessu. E quantità di quantità di u lattu pò influenzallu u breve di u scimministrattu.

E quantità di quantità di latti ùn sò micca solu un prublema. Se u vostru zitellu vene acquistendu pienu è piace tutta dopu l'alimentazione, poch'ellu ghjunghje assai latti trà i dui petti. Pudete puru crescate a distribuzione di latti in un casamentu predilettu, sughjettu dopu l'alimentazione, o cumincià à manghjà da stu pettu.

6. Cumu supraneghja a to timida mentre allargatu cù l'altri?
Ancu u fattu chì l'ameglie in i lochi pùblici ùn hè micca prutitita di a liggi, assai mariani ùn si pruponenu micca di sputanu i so petti fora di i muri di e so casa. Ma una pratica pocu è sarete più confiali à purtà u zitellu u zitellu in ogni locu. Eccu alcuni consigli:
- Utilizare un bra especialità per mamma in mutivi.
- Cubrirà u zitillù cun un pappu o un fugliulu durante l'alimentazione.
- Pìglia qualchi cosa. U chiselettu o blusa nantu à a brusa starà u to panza, mentri si susciteghja a bagnu per alimenta.
- Prima di principià a piccià in lochi publichi, pratica prima di u specchiu.
Sì avete sentitu incunificate, pruvate a posponà l'alimentazione in i lochi pùblici. Pruvate di parlà cù altre mamma per cume vutenu a vargogna.

7. Hè pussibule cunghjuntà l'ameglie è i medicazione?
Di solitu, i mariani sò cunsigliati per interruta l'alleramentu mentre prenenu i medicazione cum'è l'antibiotici. In fattu, i drogu sò assai salvatichi, solu una quantità minima cetara in u latte.

Ma hè megliu esse attentu. Quandu u duttore prescriva a medicina per voi, assicuratevi chì sia cunzignatu di u fattu chì site a tuttante. Informà u pediatricu. Fate nantu à effetti pussibuli effetti per voi è u zitellu.

Pruvate di piglià medicazione sùbitu dopu l'alimentazione.

In ogni modu, certi medicini, postu chì sò, sò assai dannuci à i zitelli. Ogni antidipressanti o quelli chì sò in quimioterapia. Ma ancu s'è avete bisognu di piglià a medicina chì hè preghjudiziosa à u vostru picciuttante, ùn avete micca bisognu. Pudete impiumentà temporaneamente a piccula, spressa è fretu u latte. Questu avete aiutu à mantene a quantità di latti assignati è seguite sempre l'alimenta di quandu sò prontu.

Avà, cù l'infurmazioni necessarii, pudete supremu issi altri oltri. Vale a pena, perchè l'ameglie hè unu di i priziosità inestimabili di a maternità.