Apriglia per sapè in modu cusì

"Contrabassetti sbucciati, solu teshatsya" dice saviezza pupulare, ma ùn aghju micca chjamatu di disputa diversioni. Nimu ùn vulete ghjurà, ma in u mondu ùn senza micca. È cusì, cù l'aiutu di questu articulu, serà più faciule per sapè da a rilazioni propriu, da parlà, avemu da amparà à ghjurà cumu. Hè sempre difficiule di sapè a rilazioni, qualchissia si t'hà stabilitu è ​​discussioni, è qualchissia urgancia sceni di scontintu in a speranza di esse intesu da a siconda mità. Siccomu l'articuli leianu più in una donna chì un omu, di manera naturali, cunsiglii saranu dedicati à e donne. Damasni, amparate à scriviri a rapportu correctament!

Sicuru, cù disputi è disputationsi, e femine sò più emuzionale ca l'omi, è per quessa chì l'abusu hè più global. È per ùn sputà l'inturniatu nè à ellu stessu, nè à u so amatu l'omu, hè prima necessariu d'amparà à cuntrollà l'emozioni. Pi criri, da u fattu chì avemu immubiliatu, ùn sarà micca più faciule da u resentimentu è di u malcontinuitu, è i prublemi ùn spulanu micca, è per chì mutivu s'avepperemu nostri nostri nervi, da ellu ci sò sinjali di crescenu à a pelle è micca solu. U numeru di Regola 1 ùn hà micca bisognu di esse cusì nervu, senza saperà tutte sse. Di sicuru, hè parte di a nostra esencia in làmpie per chiancià qualcosa incomprensibile à l'omi, ma i nostri emozioni excessivi aghjustanu solu a nostra pusizioni è a pusizione di a nostra rilazioni.

Hè facilitatu per l'omi chì pò fughje di una donna rumbia è chianciata è d'aspittà, finu à chì no avemu stabilitatu micca, perchè ùn ùn ci importa micca di noi, ma perchè hè più faciule per elli à l'abbandunà cà à calmu a criatura furore. U numaru di règula 2 ùn chianci micca chianciatu, chì ùn pudere micca respira, avete bisognu à chjudarà una bàccia, pressu à pena, perchè senza lacrimi una donna pò diventà un robot, è histeria, chianci è lacrime l'omu sensu. E li lacrimi di li làcenu è u discursu calmu pò passà tuttu in a vostra direzzione. L'irraasonableness è a mancanza di lòggica l'anu perch'ellu, perchè tutti i diritti sò deve esse dichjaratu bè da precisione suiza.

U numeru 3 , a conversazione ùn deve esse senza sequenza, ùn vi manca u vostru offense manifrativamenti. Ùn avete bisognu di parlà cum'è un robot, affirmate chì ùn importa micca per ellu è per i vostri rilazioni è per sè stessu, ma ùn mostranu l'egoistu. Avà essendu moddu emotivo. Aduprate à quellu di u sughjettu di a cunversazione è a causa di u scontentu.

U numeru di regula 4 , duranti a cunversazione, manteneu a vostra lingua piccanta sharp, cum'è chì a sapientia folklante di u sapientu dice: "a parolla ùn hè micca un pappulu, volarà fora - ùn l'accupallu", perchè succede chì in l'esaltimentu di l'anima o in coralli insulte u to esse amatu, , ma ellu ricurdarà. Ùn avete bisognu di pruvà per fallu more, particularmente se i dumanzii cuntenenu u lettu, perchè più tardu o dopu avete stilla pace, se tuttu ùn porta micca un spaziu. È ùn valenu la pena degninu di qualcosa di disputa cuntrà a croce nantu à a relazione, perchè hè parlà chì ghjucanu un grande rolu, è micca l'azzioni. Hè parolle chì sò ricurdati più ch'è erichi fatti.

Regola 5 , dopu à a peliculazione, a notte di cunciliazione pò seguità, è in questu casu, ùn deve micca refuse è "dà un turnu da a porta" à u to l'omu amatu, perchè per voi a dimustrazione di a vostra offisa pò cambià in tutta a diversità, u vostru omu pò andà in ricerca di cunsulazione in l'armata di l'altri. Hè megliu per intruduciru u piattu di u mandolinu in u lettu è scurdate di tuttu u male.

Regola 6 , a conversazione tranquilla, tranquilla è pacifica - questu hè a guaranzia di a vostra vittoria. Express à ellu tutti i vostri desideri è i tistimoni, tutte e vostre cuntentazione è u discretiziu, perchè l'omi ùn sanu micca manera di leghje i nostri pensi. Perchè penserete più è più spessu di a cosa chì vi vulete transmetre à u vostru omu, ùn hà micca sèntelu u vostru pensamentu. Pensani sò lettenu solu in series TV brasileira, induve un omu ghjornu dopu ghjornu pudete cumpiarà i sperienze di u so sceltu.

Unu di i me amichi buva sempre e so petite per i so amori, cumpranu cusimezza, da una cammisa, si "fate" una nova razor, poi li devenu una photo generale è avere prisentatu à a tazza, ma in nisunu ùn hè un pezzu di fiori è viaghji à u cinema o in i parchi. Ella vole ancu di dalli à qualcosa à ella, ancu una dentru, cum'è disse. A me dumana, se parlava cun ellu di i so desiderate, ella indignantly esiste "non, sicuru". È in van, perchè l'omi ùn micca vede ciò chì avemu bisognu è chì avemu qualchì volta si puderia preferisce un cepu di dente invece d'una rosula. Ùn pigliate micca offisu è salvate l'offenda, hè quandu avete bisognu di dumandà: "Dear, cumprà da questu quì è questu". Sì, per suprattuttu, hè bonu per riceve inesperu cum'è un rigalu u pocu chì avemu bisognu cù i paroli "caru, aghju avutu ...", chì era in a nostra lista di picculi petrusni, ma, alas, l'omi ùn sò micca pratichi cum'è noi, è ùn vede micca chì , ciò chì avemu vistu.

Ùn hè mai faciuli fà sapè da a relazione, è per quessa ùn hè micca necessariu di fà sta faccenda più difesa. I Celli, per suprattuttu, sò utili per u scherziu rilazzioni, i psiculoghi di dicenu, è aghjurnà i sentimenti è l'emozioni, e disputa sò una prova di a forza di i nostri sentimenti, ma quandu sò assai o senza causa chì si sorgienu ind'è qualchì ugguali, questu hè digià mali. Pigliate l'emozioni negativi in ​​altri mane, è micca per quelle. Dopu tuttu, ci sò parechji manere di vede è rinnuveranu i vostri sentimenti. Scusassi adatti per u rapportu è surtite micca di situazione senza altizza in a voce è lacrime!