Depressione: una crisa di l'età di 40 anni in una donna

U sole sia brillatu in a strada, l'acelli sò canti, ma hè questa magnificenza ammucciata sott'à un vesu pòpulu, micca lavata da l'invierno? Tuttu pare ch'è esse grandi, i ghjorni sò chjosi di avvenimenti, ma avete ancu percive a bona nova cù indiferenza? Forsi, questu hè chì a vostra vita hè littered with affairs unnecessary, contacts, sentiments, è ùn ci hè micca spaziu per e novi esperimenti. Hè u tempu di pulizziari. Dopu tuttu, a crisa di depressione di l'età di 40 anni in una donna hè abbastanza cumuni.

1. Prughjetti senza fine è i relazioni

In a psiculugia, l'effettu di l'incompletezza di l'azzione, chjamatu per u nomu di u psicologu suviu Blumy Zeigarnik, hè cunnisciutu. Hà pruvucatu spécialement chì una persona chì, per una ragione, ùn mancava micca a fine di ciò chì hà iniziatu, spende forte emozioni negativi, è, più importantemente, "si stuck" in questa azione inaccessione, mantene oghje à i so penseri. "Hà 15 anni avè avutu un affare cù l'omu di i mo nostri", richiameghja unu di i ghjurnalisti ZhZh. "Eppuru si eranu in amore senza memoria, hà arrangiatu scandali, cusì scene di i celosi, per senza ragione apparente, è dicia chì ùn era micca creatu per ognuna ... Finalmente ùn pudia stà sopra è sò parted cun ella, ma era assai difficili. È tutti quelli anni fighjuru a nostra nuvella cun perplexità, affare, vexazione, resinzione. Ma un ghjornu allora nantu à a TV, hà vistu nantu à u screnu di Ghjesù cum'è un invitatu un show di discussione nantu à u tema di e relazioni familiari. Si parrava quantu hà sappiutu a siparazioni da a so moglia, è cumu in quellu scopu ùn hà micca riloghju cù e donne. Escuchando a él, como hechizado, me di cuenta de que era xusto sobre o período cando éramos xuntos. Finalmente, aghju intesu ciò chì era successu, si rimettianu di u resentimentu è u sensu di vera culpabili, "let go" a nostra rilazione - è avà quandu ùn scurdate micca da questu, ma se mi ricordu, da quì cun un sensu calore ".

In u stessu tempu, durante a dipressione di a crisa à l'età di 40 anni, a donna hè insosicata da parechje cunnessione, atti è prughjetti: u cursu di lingua inglesu accuminzò è ripigliatu a mezza stanza, u vestitu spusatu, spulvutu nantu à a macchina, u prugettu finitu di a riorganizazione di u dipartimentu. Anu deve esse cumplettatu - o da un forziu forti forti di rinunzià. "Prima, fate una lista di l'azzione senza finite", cunsiglià u nostru espertu permanente, u psicoterapu Alexander Bondarenko. - Ora scrivite nantu à una lea separata tutti i casali è i prughjetti rilivanti, è arancenu, affascinando stu puntu simbolicu ".


2. Reieque cuntatti innecessarii

Un amicu chjama ogni mese è offerte à scuntrà, chat about husbands and work. È ricusate, spiecendu chì ùn ci hè nimu, senza umore, sintemu in male. Questu significa chì in fattu ùn avemu micca più di bè di mantene una relazione, simu simplici ùn ùn pruvate micca à dì à questu un amicu, o quì stessu. In u mondu mudernu, una persona hà parechje amici è cumpagni, ed è dinò crescenu u so numeru, tentativu per cumprà a mancanza di l'amori è l'attinzioni, ma avemu avutu (è daraghju) ancu menu l'amori è l'attinzioni à ognunu cù quale avemu intesu cumunicà. Hè necessariu di pudè riffisce in cuntatti innecessariu. Recrirevi u vostru librettu scrittu annantu è ùn intrinu micca in novi nomi chì e persone cun quellu chì ùn vulete cuntinuà a cumunicazione. In teoria, l'interlucuturi averienza chì ùn vogliu scuntate à novu, quandu ogni intesu u sentu a risposta: "Sentu, ùn aghju micca u tempu". Ma s'ellu un amicu persiste per chjama, hè megliu, per esempiu, di dì da a verità - in a forma più tactful.


3. Riceve relazioni impurtanti

Cuminate cun ghjente impurtante per noi, avemu da spessu cun dapoi significatu hypertrophied, chì face difficili per stabilisce e relazioni cù elli. Eccu un esempiu tipicu. Spessu, e donne, chì anu in l'amore cù l'arechje, longu è tossu seduce l'ogettu. E anchi si cumprenu a so ghjustu, l'omu piglia u novu da u novu, fendu u sociu in lacrime è sbalordimentu. Sì in casu di perseveranza febbale, hà mostratu simpatia limitata, ùn hè micca cunnisciutu cumu li cosi vanu. Ma a perseveranza passana di l'omi hè simplice ghjustu.

Inoltre, avemu fattu cusì stupidu, circannu di ottene un scopu chjaru assai chjave - avemu averatu dinò per andà in un cunflittu, scopre a relazione cù quelli pezzi più impurtanti per noi. Perchè stu scantu, l'incomprenziu è u discontinu di mutualità accumminate. Una bona manera di "limpià" a rilazioni, chì hè imbuscata cum'è un fretto, hè di chjamà una persona à un "benessere" di cunversazione. O scrivite una lettera, ancu s'ellu hè stà in u listessu appartamentu cù voi. Mentre leghjite u messagiu, ùn hè micca tentatu à cumenzà immediatamente per refuta l'accusatori è scusa, ùn sarà tempu di pensà à suggerimenti è comments ... A lettera hè un travagliu nantu à i sbagli, utile à voi è u vostru indirizzu.


4. Stagie di senteri di culpabilita

"Si vulete amè, mi cumprà cum'è sta macchina!"; "Si vulete amà, vi spuntà prima è cogliu l'asciuvre!"; "Si mi vulia amparà, pudete chjamate ognume di ghjornu!". Questa frasi sò solu una di e tanti manipuliali cù quale quelli chì ci hè attente à noi chì facenu un sensu di culpabilità. Hè utilizzatu com'è una palanca d'influenza per ottene di noi u cumpurtamentu necessariu. A manipulazione di sentimenti di culpabilità si sviluppau cum'è zitellu: i paisani avete vaghjanu per avè falluti o disgraziatu i nostri vecini, maestri - perchè ùn pruvate micca bè in l'scola, a sucità com'è un sanu necessa certu cumpurtamentu di noi. U vinu pò esse custruttivu quandu ùn ùn ci permettenu di fà (o ripetiri) i veramenti mali, ma assai spessu solu sustituisci l'action, acquistendu formi neuròtici di depressioni di a crisa di l'età di 40 anni in una donna. A donna soffrenu chistu più frequentiu - un studiu recente da i psiculologi espagnoli dimustrava chì in l'omi u sensu di a culpabiltà hè in generale incisa cumparati à e donne. Hè furmatu particularmente in e donne di 40 à 50 anni: ponu cunsiderà cum'è culpèvule di tuttu ciò chì succideva cun elli è i so amori. A cumanna di una sentenza per a culpabilia imaginariu hè un vinu neururicu chì vi puderete ridivà se ti vulete acquistà un authumu in certu someday. Senteremu culpè ùn vi ponu aiutà. Ùnicu serà solu un prigiunieru di u passatu è privà micca di l'uppurtunità di piglià l'azzioni pusitiva in u presente. Fighjendu un sensu di culpabilita, elude rispunsabilità per a vostra vita oghje.

Pudete ridivà di a culpita neurita riviscuvendu i vostri valori di vita è rende chì u tipu di pirsuni - i raporti è i attiali sò veramente impurtanti per voi, quale cuncessione è sacrificate chì v'hè dispostu à fà per altri pirsuni, è quale avete da cummessu solu perchè ùn site micca putente di resistà a manipulazione. Puderete per fà ciò chì vulete - ùn micca distrughjenu a vostra vita o a vita di i vostri amare. Ancu u sensu di a culpabiltà ùn hè più di distruttiva per avè amparate à ricunnosce. A ghjovana donna chjamatu u studiu è preoccupatu hà dettu ch'ellu era obligatu di travaglià assai, anche si tenia un zitellu petit à quellu chì si senti culpò. Un altru terapista più pocu intelligente pudia avè lettu una littura sana nantu à a destruzzione di sta sensazione, è di cunsunanza hà dettu: Sapete, quandu era ghjovanu, a mo mamma hà travagliatu ancu, da quandu i domesti, per fà affare per mè, mi pigliò à u pelle è Aghju compru u moltu magliu ch'e eru. Era tantu bonu!


5. Ripete da l'iperattività

Ùn hè micca avidità, chì u zitellu hà una per via; ci debite bisogna cun ghjustu, dà à a mo surella. Dopu avè a zitiddina avemu l'urdinatu di piglià cuncepientu l'interessi di l'altri - aiuta per fà relazioni è sentate rispettu di l'altri. I prublemi sò quandu u motu "Pensate à l'altri, micca nantu à sè stessu" diventa u principale semanticu di a nostra vita.

Riduce u nostru desideriu, dà cunsiglii è i parenti più più ch'è avemu ricevutu, ùn aghjustemu micca per l'amore, ma sottu u ycu di u pienu incunsciente di esse scandutu. Spessu spessu spettaculu chì i periodi di iperattività è ipericulturali seguitanu da e pardini d'aghjellu aghjellu è un sentimentu chì a vittima era in vain: "U mo babbu è aghju spentu tanta energetica in ellu, è ùn pudete ancu micca ingressà à l'institutu"; "Aghju purtatu à u pòpulu, hà fatta un omu, cedeu a vostra cursa, è avete principiatu afficheri!"

Ogni frasa preghjudiziale chì si dicenu da a zitella è chì si prisenta iperattività: "Pudete megliu!" Una persona chì hà maestru di sta dumanda di l'adulti in a zitella, vede a vita in biancu è biancu: tuttu o nunda, una vittoria brillanti o a scunfia completa. In questu casu, ci hè un periculu seriu chì, senza avè 100% successu, ùn rinfuccà più di sforzi, scantannusi "per spulari tuttu".

Per piglià à ralegri di novu in i so averebbi, unu deve pruvalla a scurdari di a "evaluazione objettiva". Verificate micca cù l'altri, ma cù a vostra pròpia experience. Ricurdativi di quelli momenti chì vi senti satisfacatu ("Forsi!"). Ricurdativi di manera chì sapete qualcosa (per esempiu, rumpute una bicyclette o parlate inglese). À cuncentrazione di queste punti, unu pò esse guaritu di l'incertezza è l'iperattività è di depressioni di una crisa di 40 anni in una donna.