Pruvata experientia nantu à i beneficii di u fumu

Pudete u fugliale? Questu! Questa cunchiugghiu era righjuntu da i scientisti di l'Università di Mosca di Psiculugia. L'esperienza di i beneficii di u fumu fu fattu in 10 regioni di a Federazione Russa, u principiu di quale hè statu prugrammatu per u feraghju di u 2008. U scopu principale di stu sperimentu era di determinà e cose di a dependenza massima à i prudutti di u tabacco è i metudi di u so spupulamentu.

In u spirimèntu, u 40% di l'adulescenti (da 13 à 18 anni), 30% di i ghjovani (da 18 à 30 anni), è u 30% di i più generali (da 30 anni) participonu. In generale, 750 pirsuni da distruzzioni suciale è posti di residenza eranu stati analizati.

U ghjacaru? Semu di scelta fora! Cusì l'experientia pruvucata nantu à i beneficii di u fumu.
Per a prima categuria di participanti in l'esperimentu, u fumu hè un tabù chì i zitelli ubbidienti ùn ponu supremu in una proporzioni à a so impotenza psicologica cumparata à i parenti forte è auturità. Hè necessariu piglià un fattore impurtante in l'interazione di l'adulescenti in a soziunità, induve sò dinò l'adulescenti cun una criatura povira è chì ùn anu micca capuzione per elli. Tali adolescenti sò diventati dirigenti è auturità entre i so parenti, perchè elli anu più restrizioni, più libertà è, per questu maiò, d'utilizà a so energia di u sviluppu in u pianu di divintà, un dirigenti. Dopu ci hè un prublema simplici di imitazioni di u capimachja, chì, in regula, porta à una revaluazione di i valori è a cumplizzione sana à i costi di u capimacherà. U chartu compilatu di l'statìstichi di u principiu di u fumu fate chì u 80% di a moetia moderna tende a fume precisamente in u piriu da 13 à 18 anni. Sò fatti indiscutibili, chì parranu di a penetrazione in a società di un fenomenu irresistibiliu. Hè nutata chì a maiò parte di l'adulescenti chì fumenu anu fattu eserciziu psicologicu. Per fà cunchessu stu fenominu cù l'ingestazione di a nicotina in l'organizazione di u zitelli hè prudenza, invece hè l'emancipazione è un sensu di l'indipendenza, una contradizioni à i reguli stabiliti, ancu s'ellu imaginariu, ma hè impurtante in a furmazione di a parsunalità.
Per a secunna categuria di sperienza nantu à i beneficii di u fume, un cigarette hè quarchi cosa chì pò esse evitata si i fatturi di u sviluppu di l'evoluzione cuntribuiscenu à questu. U prublema hè chì a parsunalità hè in veru furmatu assai più tardi à 18 anni, è per via di sti circustanzi, ci hè spessu un desideriu di "fà quarchi cosa". I ragiò di inizià a fumà à questa età sò assai diffirenti ma, com'è regula, si tratta di situazione stressanti, scontinenti di a vita è d'altri prublemi psicologichi. A maiò ùn ponu micca capu di prublemi cù i prublemi senza stimulant psicologicu in a forma di un cigarette.
Per a terza categoria di l'esperienza di i beneficii di u fume, u fumu hè micca micca cumunu. Puderete, à u cuntrariu, pruvate à ogni modu pussibuli di superà sta dipendenza.
Cusì ciò chì hè utile in cigarettes, dite? Sè dite chì ùn avianu nunda - quì abbianamente ghjittianu. U fumu di cigarette chì entra in i pulmoni hè, per suprattuttu, poison, ma hè un velu micca solu per l'omu, ma ancu per tutti i microrganismi, inclusi i periculi. U studiu amparò chì i adolescenti chì fume, soffrenu allergii, a gripe, bronchitis, vini respiratori superiori hè un 40% di menu di l'altri. Questu hè solu un fattu medicu. Si cunsidereghja fumà più forte, da u sviluppu psicologicu è suciale di l'individuu, deve esse nutatu chì pò spessu influenza positiva l'interaczione di una persona particulare in a socieità è e so qualità persunale.
U fumu hè un prucessu misteriosu chì hè ghjuntu cù noi o da tribù sciamanichi antichi, o da u mastru di a mamma cun leche succia. Forsi stu prucessu hè stanu in genetically, è solu avemu pruvatu di rimettivu, averigghiau subitu una parte di a nostra vita. In ogni modu, u fumu sarà una parte integrante di a nostra cultura, seje o micca. Per vìnniru cumplittamenti stu fenominu hè impussibile, altri, a libertà di scelta di una persona hè in riscertatu. Fumar in qualse modu ùn pò micca esse ellu u prumossu, ma rifiutati cum'è un equitru ridículu di l'umanità in un mumentu ùn sarà micca travagliatu ...