Atti Viktor Ilyichev

Viktor Grigoryevich Il'ichev, hè natu in Leningrad, u 5 di frivaru 1946. Cum'è un zitellu, Viktor hà studiatu à u studiu di i zitelli à u Teatru. U Cunsigliu di Leningrad. In u 1967 si graduau u direttore di u teatru Georgy Tovstonogov à l'Istitutu di Teatro di Leningrad, Music è Cinema è hè unu di i megliu graduate di u famosu direttore. In u stessu annu addivintau un attore di u Teatru Leninsky chjamatu dopu à u Cunsigliu di l'Aglissu, dopu travaglia in u Teatru. Komissarzhevskaya. Ilyichev hà parechji travagli drammatichi serii nantu à a so lista: Alyosha (Przewalski's Horse), de Jussac (Le Musketeers du Tertre).

Dopu a graduazione, in u 1968 Vittoriu à una festa di celebrazione in l'OMC à Nevsky Prospekt hà scontratu un giovanatu diploma di u School Vaganovsk Svetlana, cù quale anu maritatu un annu dopu è hà campatu per a vita.

A carriera di Ghjacumu Vittorio Grigoriacciu principia i so studii in u 1966, hà starratu l'episode di a film "L'anziana Sister". Dopu u 1977, travaglia com un attore in i studii Lenfilm. Semu dettu chì finu à questu puntu hà digià avutu 13 filmi è u rolu principali in a film "A Vita Persunale di Kuzyaev Valentine" sottu a direzzione di Ilya Averbakh è d'Igor Maslennikov, questu film hè cunsideratu da parechji per esse u so travagghiu. In tuttu a filmografia di l'actor cumpone 81 pittura. Hà travagliatu assai in studios in Mosca, Odessa, Leningrad è altre cità, diventò un miritatu artista di a RSFSR, pò esse chjamatu artista nazziunali da u gradu di ricunniscenza è di pupulità senza una risata di conscienza. Trà i pelle di Ilyichev ci sò scopi assai famusi è favuriti di l'audacia Russa, cum'è «U cani in u manghjatu» (1977, u rolu di u servitore Fabio); "Un fiducia chì spunta" (1983, interprete da Rufus); "Victor Glushakov - un amicu di l'Apaches" (1983, in u rolu di Gennady Stepanovich); "Genius" (1991, ghjucatu di Makar); "A Crunica di u Dive Bomber" (1967, in u rolu di Osadchy); "Fraka per u Bancu" (1979, Georgine Myakishev's syglal); "Inspector GAI" (1982, u rolu di Andrianov); "The Green Van" (1983, toccu Fedka Byka).

In u 1995, cunziguenza di prublemi finanziarii è altri orrurizi di Russia, Viktor Grigoryevich emigràu sempri cù a so sposa Svetlana Osiyeva, a prima ballarina di u Teatro Mariinsky è u figliolu Michael in i Stati Uniti (Boca Raton, Florida). A sposa di Vittoriu passava cù invitazione à l'escola di ballet. In i Stati, Vittoriu scontru una mancanza di dumanda per ellu stessu com'è un attore: ùn era micca invitatu à Russia, è era solu impussibile d'arrivà à Hollywood senza l'infurmazione perfetta di a lingua. In ogni casu, l'attore ùn perde micca u so orgogliu, ùn principia micca per scambià per ogni pezzi di roles è hà truvatu un travagliu micca cunnessu cù a creatività. A deci anni dopu a mossa, Ilyichev hè statu invitatu da u direttore Anatoly Eyramdzhan a star in three films di comedy low budget - "Brave Reflex", "The Marriage in 24 hours" è "Without Breaking the Law", a film hè stata finali in a filmulazione di Viktor Grigorievich in 2004. Cum'è Eyramdzhan stessu dichjaratu dopu, "Mi sò cunfortu cun ellu, hà ghjucatu senza dubientu prufessiunale", ma i tariffi per issi film era bassu pressu - 2000-3000 dolares. Quandu Ilyicheva fu statu invitatu à u spargeru novu in un annu da Anatoly Eyramdzhan, l'attore dumandatu pagamentu di u so travagliu un pocu più altu è hè statu rifiuta, è ùn hè micca apparevutu in a film "U Regale di a Natura".

In u 2010, l'attore anu u cancer, a malatia hè stata di abitudine. Hè pruvatu di trattà in un hospitaliu di l'Università di Miami, induva si sò scopiati parechji operazioni cumplessi. Ciò pocu dopu li duttura scupertu metastasi, u trattamentu era vanu, per guariscendu Victor Ilyichev sfurtunatamenti hà fallutu. Ellu murìu u 8 di ottobre di u 2010, à l'età di 65 in a cità di Boca Raton à a costa estente di Florida.