Fiore potted

U Iglitsa hè chjamatu cusì perchè sta stava hè tutta sana cù l'aghjunte micca spicciati. Questi sò picculi arbusti chì appartenenu di i pianti verdi. Inoltre, l'agulla hè ancu una farfantarita perenne è semi-arbusti. A pianta havi un apparenza interessante. À l'esternu, quandu l'agulla crescenu, pò esse parechji "coffi". Allora, sti "cuscini" di luntanu pò esse presitu per un filu chì sò stati cumuli di u pilu struvatu è biancu.

Aghju dettu chì ciò chì pare avè parte, à l'agulla hè un cladòdia, chjaru hè ramu aplicciata. U veru foglie di l'agenie sò e membranze di un gustu trasluzente, fiori cù stagni purpura (ponu esse 3 o 6), si cunghjunghjenu in un tubu ovatu, cù cunti à u ghjornu, sò stati fioru. I so lèvuli sò riduzzione ferma, sò petite, triangulare-subulata.

I fiori di l'agulla sò u stessu sessu. Poni truvà u restu di una ghjinèzia o una reducida scatula. I fiori pò ancu esse bisessuale, ma funziona cum'è omosessuali. Perianth hè più spessu una sera verde. Sò sittà parted, cù cumpagni di partiri, internu quelli internu esterni. Pistoli sò circundati di filamenti di staminatu, i pistili sò stati, l'estigma hà una forma di capitate.

Duranti u vaghjimu, nantu à l'agulla, i frutti di maturu, in ogni - 2 o 3 sementi globului. Sò i siculi, in particulare in un paru anni. Una bagnia carnuda hè una curta pierda.

A pianta havi un capeddu finamente chiseled, è u rizoma vicinu à l'agulla si move.

Questu interessante hè u prucessu di a polinizazione di l'agulla. Quandu u casu chjappi, a piova o a nera falesa. L'acqua, lavatu "masculinu" per u funziunamentu di fiori, captures granelli di u polinu è i trasfirimentu, scorri, à "femminile".

U Iglitsa hè ghjuntu in noi da u tempu di l'Edile di Ghjudicule. Oghje, u genu di sta pianta hà parechji tipi:

Distribuzione.

U Iglitsa hè spargiuta in Africa (in Tunisia, Maroccu, Algerie), in Asia (in l'autri Irani, Turchia, Algerie) in Europa (in Ungheria, Checoslovaquia, Svezia, Francia, Spagna, Portugallu, Italia, Albanie, Grecia , in Romania in Yugoslavia, e àutri), in Macaronesia (in Azov, u Madeira è Canarie). Dopu à a so apigna originale, l'agulla era diventata in l'urtulimu.

Applicazione.

A menudo, l'agulla hè aduprata per preparà e fossi. A causa di u fattu chì a pianta hè una pianta, curbs o altri fernini si parvenu assai in tuttu l'annu in parchi è giardini. I sprotti di l'agulla cù fogli, è boli sò usati per i decorazioni, bouquets.

Duranti l'annu, solu u 30% di i rimè pò esse cutatu da a pianta, altri chì l'agenzia serà dannucciata irreparabbile.

L'aghjunghjendu i rimettimi di coglie comestible. I frutti sò spessu usati com'è sustitutu per u cafè. Di belli belli cù l'ornamenti, per esempiu, perli.

I rami grande di e piante sò usati per decoratori bouquets. Ci hè appruvatu per cumpunimenti prudutti di fiori secchi, è per bouquets VIP-classi, soprattuttu cù i frutti brillanti sò manteni in i rami.

Colchis hè utilizatu com'è alimentariu per l'animali. L'agulla di u Pontic, appartenent à i pianti ornamentali, anu ancu un impurtante prutezzione protettiva di terra. Ella va ancu aduprà bouquets. I purcaghji inglesu aduprà à fà a paniculata, da a strada, hè chjamatu "farfalli". Hè assai assai è spessu usati, per questu di e spezie scurrianu. Included in u Libru Rossu è tali tipi d'agulla, cum'è Colchic agulla (R. colchicus), sublingual (R. hypoglossum), Hyrkan.

Prupetti medichi.

Circundendu e pruprietà curative di a pianta hà avutu ancu in i tempi di Virgili è Plinio. Chjamonu l'agulla-bar "Ruskus".

U Iglitsa hè capaci di ristrutturà i navi, rinforza i muru di vini, reduce a fragilità di i vini sanguini, capilarità, reduce a furmazione di iulugru. A pianta aiuta à migliurà u metabolismu celulicu è eliminate toxine da u tessulu musculari, stimulà u metabolismu di u salinu è l'acqua. Iglitsa impedisce u sviluppu di i prucessi inflamatorii.

Da u risiziu di a pianta, un extracte hè fatta chì hè capacitu per nurmalizà i prucessi metabolichi in u pelle è à migliurà u flussu di sangue. A causa di sti pruprietà, a pianta hè populari cum'è un cumpunente di i prudutti cosichi, chì a so azzioni hè diretta à u contr'à a cellulite.

U lamentu di i fiori: cundizioni di crescita.

Situazione. In i mesi di l'estate l'agulla pò sensu grandore nantu à u barcuni o in u giardinu. A pianta ave precisa una terra, chì cuntene l'humus, foglia è turf. A terra di sodu deve esse 2 volte più grande, pudete aghjunse qualchì salla. Ma, in principiu, l'agulla hè micca esigenti à a terra, crede ancu in terreni di terracotta pisanti. Trasplantà a pianta cum'ella necessariu.

Se vulete acquistà un casuus exuberante di l'agulla, sceglite un canisteru largu è un sustrato perparatu, induve e radichi seranu liberi di distraeranu novi rimessi. Se vulete cuntene u crescita di l'agulla, hè megliu a pianta in un pezzu estrema in u terrenu "pesante".

E agrumi di fiori preferenu i posti semi-ombre. E crescenu prestu à a temperatura di l'ambienti. In a terra aperta in l'invernu, l'aghjunti ùn sò micca cultivati, ùn sò micca listessu ghjuvà.

In ogni casu, altri, ancu i cundimi clima più altri di l'altri pratiche, l'aghjunghjini ponu facilità. Ùn hè micca à teme di i cambiamenti di temperatura, una gota à u calore à 15 gradi, l'aire ardu è l'espansioni.

Illuminazione. A pianta ave a luci difusa. Toleranta l'ombra per via. Sì a pianta sia postu sottu u sole di u sole, i ghjucari ritene pò escevane.

D 'acqua. L'acqui dinò in l'estiu hè abbundante, a pianta averna l'umidità. In u invernu, durante u periodu di restu, l'aghju hè regatu moderatu. In l'estate, l'agulla pò esse sprachjata per creà situazioni di umidità supplementu. Phyllocladodia deve esse squate di una tela braccia o sponta da u polu. A pianta, com'è cunnisciuta, ùn hè micca esistenti. In casa, i pianti sò spessu sequenza, cusì ancu s'è un'altra scumparisci di l'acqua di a pianta, trasfirirà u vostru esempiu facilmente.

Riproduzione. Iglitti - ciuri, u prucessu di riprutazione chì vene quandu si dividit l'arburettu. I pianti è e piante sò multiplici, ma questu hè un prucessu longu.

Cura. Quandu a pianta principia un periodu di crescente intensiu, deve esse alimentatu un ghjornu. Questu hè bisognu di una suluzione di fertilizzante cumplessu. Eppuru, se ci hè una occasione di scuzzulate a terra cun mullein secondu. Quandu ci hè un periodu di restu, ùn ci anu micca alimentatu di e prudutti di a casa. Quandu l'agulla cresce, a so sensibilizazione à a fertilizazione disminuye. Ogni dispusizione di una pianta durante sei anni pò esse un elementu d'elementu eccezziunale, poi sarà chjucu è gradu sguardu. Per queste avete bisognu di monitorizà è sguassate tali rimuli in tempu. L'agulla ùn si sfruttevule e rami, hè assai piacevule, per via di a pianta, in contraste per, per esempiu, l'asparagus, più menu di terra è riti.

Dificulta chì pò esce in u cultivo. U Iglitsa hè una di e pochi pomi chì ùn pruvucarà micca difficultà à u so cultivamentu.