Supersezzione, credenze, signarie, urighjini è significatu

Per piglià a pista, per tirà una munita duve vulemu vulete ritornu, assai di noi avemu i nostri propriivi superstitions. Ma certi voti ci sò parechji di elli chì impediscenu di vive. Cumu ùn lascià ancu esse intrusivi? A superstione hè a crede in forze sobrenaturali incettati chì ponu influenzà u nostru destinatu è u successu. Da u puntu di vista di a psicoluggìa prufonda, hè una fattura innata di a nostra psique. Supersezzione urigginati cun l'umanità è a acompanyanu in tutta a so storia. Leghjite l'infurmazioni in l'articulu di "Superstenzioni, credenze, signalli, urighjini è significatu".

Evite u caossu

U psicoterapeuta Christos Andre (Chris-tophe Andre) spiega: a basa di a supersticione hè in u nostru vugliu di stabilisce una relazione cause-effect entre l'avvenimenti. L'abilità di cunsechji cunvinzioni era necessariu per i nostri babbi in surveglianza. Cusì, hè spessu simplificatu per a nostra menti di inventà una cunnessione màggica entre dui fatti indipendenti da ca permettenu una accidenza accidintali. Cusì facemu un mondu impredecible più ordinatu - ancu s'ellu solu in a nostra imaginazione. U ghjornu à ghjutu chì sò stata vittimata? Hè bellu, deve esse, perchè oghje hè u Venneri, u 13u.

Tame Destiny

Intuzione capiscenu chì ci sò esercitu chì ùn sò micca putte, è puderanu influenzà. Per esempiu, ùn importa micca quantu pozzu gestisce i mo affari finanziari, a crisa finanziaria glubale sia averà ancu à mè. Ùn pudemu micca cuntrullà tuttu. Stu sensu ci duna elevazioni à l'ansietà. E inattività aghrica. Rituali è signali sò l'oppurtunità di fà una cosa per protettiva di l'adversità, per stabilisce l'armunia cù l'elementi o di cunsulazione. Per esempiu, u signu folklettu dice: "A mancanza di soldi ghjè prima di ricchizza" è cunsigliata di limòsine à ricchisce. Più più ch'è avemu a prutezzione, più chè avemu a supersticione. I Rituali anu u stessu putendu u cunsuladoriu cum'è preghje. Situazioni risichi, induve u risultatu ùn deve micca dipenditu à a persona, ma in casu, ancu aumenta a necessità di a supersticione. Sicondu statistiche, atleti prufissiunali, i piloti di Fórmula 1 è i matadori sò più supersticieux chì i pirsuni arrubbati.

Memoria cummusa

I Superstitui stabilisciunu micca solu una cunvenzione imaginariu trà i fatti, ma dinò un mondu veru - trà e persone. "Semu assai influinzati ancu da u patrimoniu di famiglia è di a cultura", Christophe André suballega. S'è, in u stessu tempu, spate cù qualcunu di u spallezzu o mancu amichevuli annunziate, quandu avemu vistu nantu à a strada un caticu negru, avissimu a comunità. Hè assai probabbili, è u conte di fata in noi à a zitella leghje a listessa. Ùn aghju mai pane u pane in una crostula, ùn perchè crideu chì hè disgrazia, ma perchè a me avana m'hà amparatu cusì, è fedemu in memoria di ella. E lighjendi di u museu - per esempiu, à u ghostu di l'imperatore Paulu I, chì hè assicuratu, sempre eranu vicinu à u Castellu Mikhailovsky - revitalizà a nostra storia cumuni, facenu più fascinante è intima. Puderete tappeti nantu à a legnu hè un memoria chì i nostri babbi crescianu in un spiritu propiu di lignu, chì urdinavanu à a prutezzione di u male.

Sensu di Mèdica

A superstione hè una prupietà di a nostra psique, ùn pò micca esse bona o mala. Finu à questu ci aiutanu à vive, ma ùn intervene, tuttu hè in modu. Tutti - o quasi tutti - oghje piacè per volte nantu à i cracke nantu à l'asfalto. In casu, se facemu questu, "per evità a felicità", è u panicu, spedizione accidinà nantu à a fascia, hè digià piace cum'è una neurosi. In questu casu, pò esse utrule per cunsultà cun specialista. Determina questu pianu pò esse a freccia di "affissà l'attacheti", da quantu parechji supersticionesi chì una persona hà, è per quantu limitanu a so libertà. Avemu sapemu quale superstitions, beliefs, signes, origine è a so significazione sò.