Avete fattu una mamma? Evite da sbaglià!

Quandu in a vostra vita stu succorsu momentu succorsu - u nascita di u zitellu, dopu, da a felicità immensa, sò intarratu da una grande responsabilità. Mirando, si ricorda di longa u periodu di gravidanza, chì now seems like a sweet memory, pese a fatigue, toxicosis, nerva eterna è parechje altre cose chì soli accumpagna l'embaraziu.

Sì, ùn era micca faciuli ... Ma tutti sti maluti ùn anu micca à fà cumparativi cù e difficultazioni chì avete questu dopu à u nàscita di i vostri migghi ... Probabilmente, ghjè cusì chì dispunia qualsiasi ghjovana mamma, annunziendu una piccula "rattle" chì, Finalmente s'addurmò, affaigatu da a so mamma una curta respira. In questu momentu, cumencia à realisticà a realizazione a enormi responsabbilità chì hè cascatu nantu à voi, è chì spessu scantatu parechji maestri, è in particulari i novi. Cumu pudete mobiliserà e vostre forze, chì deve fà per fà una bona mamma per un omu? Dopu tuttu, issa hè dipustu intuntamentu nantu à tè, è sì stanu cusì insicuritariu, avete chì voi chì ùn cunnosci micca nunda è ùn sapianu nunda ...

Mamma - rookie

A cosa più chjucu ùn hè micca di panice (sì, hè faciule di parlà, sape ...). Per u mo primu babbu ùn aghju micca sapè cumu avvià, francu parlante, eru completamente desesperatu, ma hè cusì accadini chì quì à seguitu u ospiti'hè avè ottinutu à l'uspidale, induve non solu u so babbu era guaritu, ma ancu hà amparatu à a so mamma senza sapientia .

Aghju cunsigliatu per trattà u vostru statu novu cum'è professione, è in ogni professione sò parechji novi, è sò assai à amparà. Ci hè una parolla chì nimu serà megliu chì una mamma hà sapendu ciò chì u so zitellu precisa. Permettenu, hè veramente cusì cusì? Semu francu: in u principiu di a mamma, facenu assai errori, in particulare quandu vene à a prima nascita. A verità hè chì a maiò parte di sti «sbagli in inexperience» ùn sò micca terribili, è, cunzignati è curreggiuli, una ghjovana mamma nantu à a mossa capisce ciò chì manighjassi cù u zitellu. Ma hè veru ancu chì ci sò dinò un'ecunumia impurtante in u prucessu di cura di u zitellu, chì devanu esse attentione particulare, perchè alcune qualchì errore pò esse difficili d'avvicinari dopu.

"U paese di cunsigliu ..."

Finitu, cunsiglii d'oliu cum'è avete bisognu, resse in tali aiutu necessariu, ma micca capisce micca, è ùn aduprate micca tutte u to babbu ...

Hè ridiculu à dilla à a ghjovana mamma chì deve dumandà ai cunsigli - elli stanu annantu à voi cum'è cornucopia, è da un vinu fermu, pocu vicinu è in generale parenti abbastanti è amici. È spessu si contradicanu l'altri. Quasi tutti sò i paisani, è, sicuru, sò in tuttu cunfidenza chì in tuttu, è à a cura di u zitellu avemu capitu.

Ùn lasciate micca questu quì u filu di cunsigliu accapau cù a testa! Cumu? Eppuru, putissi ridicule per dì chì avete sapevanu tuttu è ùn ùn avete bisognu di cunsigliu, ma ùn hà micca martellatu u vostru cervu cù numerosi "ricetti per u zitellu in crescente", ma per a vostra mamma, sogni, parenti, cucini è i sicondi cucini, è sicuru, numerosi amici ... Pudete mette cunfundita ...

Ùn abbia da esse dumandate aiutu

A strada, nantu à l'aiutu ... Ùn si ponu arriccà à l'altre estremu - per fà una mamma-heroina da ella, chì faci tuttu senza aiutu. Cù quantu ùn sanu micca e ùn sanu micca! Una mamma o sogni pò veramente aiutà.

Fighjemu a francamente: s'ellu ci hè un assistente chì hà da piglià almenu una piccula parte di cura di un zitellu (fà una buttiglia cù alimentazione o ricchezza di i zitelli) - questu serà di grande aiutu per voi. Dunque, ùn difendenu e vostre ambizioni, altri à falla l'errori, è, finu à l'ultimu, - fate vene nantu à u travagliu ... E avete bisognu di u to babbu ...

Sia ecunomicu!

Avvisu a riazione à queste parolle: cunsensu wow! Cumu si l'autore ùn sape micca chì u nàscita di un zitellu chì in u stessu mossi in u prublemu di a famiglia sana!

E si pensate bè Acquista solu e cose chì ghjè veramente necessariu, ùn cumprà micca tutti i partiti. A almenu in i primi 2-3 mesi, cercate una oportunità di salvà soldi, per più o menu correge u budget di famiglia ...
In tuttu ùn aghju micca cunsigliatu per privà u zitellu di u più necessariu. Ma a compra falita di vestiti, creme, olii, etc. Ùn vi faraghju un pupazzo mamma è excelente.

Depressione? Forse a lotta!

U statutu dipresiu dopu à partitu ... Forsi queste u prublema ùn deveru micca micca u più impurtante di tutti l'altri chì l'avete immassivatu, ma in quellu carrusellu di cura, hè impurtante ùn micca ignuraranu stu statu pocu è per circà un modu da a situazione. Ùn pienzunu micca chì questu hè un pocu, è sta purga hà una spiegazione, perchè ci sò manere di trattà cun ella.

Fate una di l'avanna per rimpiazzà per un pocu tempu (si fede u vostru maritu - in particulare), è facenu un picculu passaghju, shopping, cun amatori, in un perrugliu. Ma micca più di 3 ore - finu à a prublema ...

Ùn ignore u vostru "alma"

Sfurtunatamente, l'errore più cumuni di e donni ... Cosa ponu averebbe cunsiquenzi serii, ancu per u vostru zitellu. Iè, averaghju, senti cusì chinu cum'è mai avutu in a vostra vita, a forza hè ghjustu in u limitu, ma ùn deveru micca scurdatu chì sì una donna.

Avete bisognu à ognuna ora assai più ca d'avè u nàscita di u to figliolu. A volte l'apparenza di un zitellu (permette dì, una prova dura!) Pudete guverta à una rupture de relazioni matrimoniali, ma in a vostra lista enorme di casi maiori, includenu un articulu più - pruvate micca permettenu stu sviluppu di l'avvenimenti in a vostra vita.

L'alimentazione ùn hè micca un modu universale per calmà un zitellu

E cambiant diaperu, per via, ancu ... Ci parechji oghji ghjovani sò in una misura chì i chianciti di i so migghiori hè causatu da dui mutivi: famu è un pienu tuttu. A volte funzionassi di u terzu - a zingia longa. Ma sapete, i ragiuni ponu esse più maiò, e nimu di questi ùn si pò micca!

Scuprite u chjellu di u to babbu: ùn hè micca sempri u stessu, cambiatà secondu u mo figliolu si lagnanti nantu à u mumentu.