Cumu perdu di pesu dopu à 30, 40 è 50 anni

À l'età, u nostru metabolismu cambia - è micca per megliu, - ma i preferenzi di l'alimentazione sò sempre aduprà a stessa. Comu u risultatu, avemu acquistatu libaru extra è ùn cunniscenu mancu perchè.


In fattu, ogni età hà a so dieta. E questu hè micca micca solu per quelli chì volenu perdere quilo. Per guardà una figura fina finu à a vichjàia, avete avè usatu à una dieta più modesta.

Quandu per 30

À questa età pèrdite perchè u pene hà tagliatu u vostru mendu di u ghjornu da solu 500 kilocalori à cullà una settimana à un mità di chilugrammu. Dognu chì a tarifa apprussimata di ogni donna per una donna hè di 2000 kcal, avete da esse cuntatu solu 1500. A pesar chì a norma hè un cchiu cunvenzione, probabilmente chè sapendu quantu duvete bisognu di manghjà micca di megliurà. Eccu a quantità è pigliate cinque centu calorie.

Per via, i cambiamenti fisiulogichi ùn sò micca a sola causa di "obeità" di l'età ". Sicondu l'osservazioni di i dietarii, e persone di l'età diffirenti sò più o menu affettati da parechji moddi malvizii.

- Molti mari, per esempiu, manghianu "dolce" cù u so figliolu, - dice assistent professore di nutrimentu à l'Università di u Texas Bernadet Lutzon. Drain yourself pruvà tuttu ciò chì u zitellu pende, è si pò liberà di parechje volte più.

Un altru truccu hè di manghjà in a mazza prima di ogni manghjà. I studii di i scientisti da l'Università di Pennsylvania anu amparatu chì chistu aiuta à assorbità quantu à 190 Kcal più menu di l'abitudine.

Quandu per 40

À l'età di 40 anni, u metabolismu accumene a lentitudine, perde una perdita di un'epuca di pisu ùn pò micca libbirà. Hè necessariu aghjurnate pè a vostra dieta di ghjornu, à dì - per riduce u nùmeru di calori da 4-5% (à u ritimu di 2000 kcal - 80-100 kcal per ghjornu). À u listessu tempu, a persunità di "perdita di pisu" resta u listessu, per 500 calori in ellu, per perdisce 500 grammi di pesu à simana.

Per fà a reduczione micca troppu traumaticu, prima prupone rimpiazzà e zucchero è a soda cù acqua chjara o untuduzzatu. Questu hè solu minus 100-150 kcal per cullaghjola. Dopu pruvate di saltà i "snacks" trà i manni principali - per cunsultate, manghreete 250-300 kcal.

Un altru tipu per quelli più di 40 hè di circà un hobby o di qualsiasi altre modu per luttà l'avitu è ​​l'stress. In solitu tutti i nostri "nervi" si manghjemu, per cunsiquenza sìammu chini di fatigue, avemu più nervudu è torna à manghjà. Pruvate per calmà altru modu - bordate o ghjucanu cun una mascota, per esempiu.

Quandu 50

U metabolismu pigghia u peghju. Cusì avete bisognu di sacrificà un altru 4% di i calori di u ghjornu, è ùn abbandunate più di 1800 calori per ghjornu. Per perdita di u pesu - tutte e listessu "minus 500".

Per fà una perdita di pisu facilità per aiutà aiutatu esistassi densi è una dieta stretta.

- Quandu pudete prisentà u vostru corpu cù una maraviglia in forma di un pratiche imprevisu, u livellu di glucose è l'insuline in u sangue vola annantu à u solitu. In u risultatu, più caloria hè dipositu sottu a pelle in forma di grassu, - dici Deborah Cleg, un impiigatu di u Centre for Obesity Studies in Cincinnati.

Un altra punta hè di pruvà prudutti di a soia. Hè abbastanza per rimpiazzari un vetru di latti è una parte di carne cù l'analogie di soya una volta ogni dui ghjorni, è a pila murarà pianu, ma sicura.