Bella chaqueta bianca

L'aparenza di sta manicura più universale hè veramente brillanti. In u 1976, un Jeff Pink americane hè stata cun variante per u so designu un chinu d'unghji cù dui vernici: biancu è solidu (beige). In prima, l'innuvazione hè creatu per l'attrìzii di Hollywood, chì anu passatu assai tempu nantu à a selezzione di manicure in u culore di piani. Una manicura bonita, senza manicura, ma bellissima, cun un riduzzu biancu assuciatu à ogni modu di robba.

Dopu, Rosadetta hè ghjuntu in Parighja per demostrà e so cumpetenze, è quandu sò quandu inizenu à parlà di a manicure francese. E femine europea avarà apprezzatu apprezzate u benefiziu di una ghjunta prima di altri tippi di pittura nantu à i unti. I Francesi eranu ugualmente bè cù u sughjettu di un vestitu di noite è un vestitu sportiu. Inoltre, a manicura francesa "rejiminate" i mani, i faciani boni è beddi.

Certu, Jeff Pink puderia micca previstu l'assolutamentu assicuratu di a so tecnulugia, quandu a moda includia l'accunciamentu di unghji artificiali cù l'aiutu di gels e acrilie. Dopu da questu, maestri eranu principiati à sviluppà tecnulugia di i tecnichi, cuncurrente cù l'altri in tonalità di acrilichi è gelse chì vulete vantabiliscia u cuntenenu a bjertezza crescente di u punta di u unghje.

Sì a madame di natura hà un beddu legatu curcu, a forma finta di u ughjone stessu (chì, per voi, ùn hè micca pocu spumante) - scorri una capizzetta cù vernici o pintura hè abbastanza problematica. Eccu, per suprattuttu, pudete sculaccià un "sonregiu", ma averà, per trattà quì sferite, micca assai. E cumu per quellu derriggiammi chì anu untuffiti naturali ordi, chì hè quasi impussibili di crecià à una longa più o menu minimu per pitturà una bella chaqueta bianca?

Ma pocu tempu, quandu mudificà a manicura francesa, i maestri anu una quantità limitata di variazioni di u culore di u gelu o l'acrilite. E si u cliente avissi vulutu fari un capelli, ma avianu dumanevi mani, cum'è quelli chjave qualificate, u maestru suggeriu chì hà cumprinta u so pollegrazzu unghillante. Perchè l'effettu di a mudillazione seria un pocu megliu chì pittura cù pinturi o vernici.

Ma avà sò parechje camereflaggiare acrilichi è gel politii, cù quale pudete creà una chjappelle chjachjata chjuccaccia nantu à qualchi, anche a manu più prufezia. U vantaghju di a fabbricazione di una ghjunta cun gelu è di acrilica hè oblicu. U materiali (gelu o acrilite) hè dispunibule u più bassu è fugliale cù u filu di u filu, è u maestru forme una profundità predeterminata di u "sonicatu". Pò esse solu una chaqueta francese classica è una competitiva, cun "antenni" superiore. Pò esse triangulare, quadru, bisognu, - qualchissia chjave. Cù u materiale camouflage, tuttu hè pussibule. "Camouflage" pò ancu esse selezionatu in u tonu di a peddi di u cliente, chì intricciate in i sustanziali di proporzioni ndividuale.

S'ellu avete custruisce a vostra chjave d'usi, dopu à una settimana dopu avè avè avutu avutu una strappatura grisizza di u lignu di "sorrisu". Sicura chì questu hè micca bella. A linia pò esse sculttatu accurately cun un patronu, pudete puru cose i vostri unghji cù vernice, ma poi perde ciò chì eravate edificatu per - una chaqueta bianca. U mudellu di una ghjunta cù l'usu di purgatori camouflaging cambiassi radichi u fattu. Ùn averete micca solu di a striscia grisa disgustata, ma pudete ancu fà rien "a rivolta" di a risposta di u sonreghju più menu spessu, chì hà da risparmià tempu è soldi.

A simulazione di a chjave pò esse realizatu nantu à stampativi stampati è cunsiglii. In modu, avà sò quelli cunsulatori chì ùn sò micca solu un colore biancu brillanti, ma dinò a forma è a prufundità di a linea di "sorrisu", chì facilitari assai u travagliu di i maestri di u principiu. Un maestru qualificatu hà da fà per chì nimu ùn puderà determinar quale tipu di crescita-in cunsiglii, o forma.